פרק 7: יום חופש קצר

1.3K 82 3
                                    

נ.מ. דניאל

עבר שבוע מאז המועדון ואני ואליאס די בסדר, למרות שלפעמים קצת מביך אבל בסדר.
עבדתי במסעדה ועכשיו יש לי הפסקה של חצי שעה, אז אני הולכת לקחת את תומאס מבית הספר לבית הילדים השכונתי. לקחתי אותו לשם וחזרתי לעבודה.

השעה הייתה כבר 21:00 בלילה והלכתי להביא את תומאס. הוא ישן אבל בגלל שהדרך קצת ארוכה נאלצתי להעיר אותו.
הוא התעורר והתחלנו להתקדם לבית, ואז הוא אמר "דניאל, אדם הציע לי לישון אצלו מחר וגם רוי יבוא. אפשר?" "כן, אני אדבר עם אליאס כשנגיע לבית." "יש, תודה!" הוא אמר וחייך. אני כל כך שמחה שיש לו את אדם ורוי הוא פשוט מאושר איתם.
הגענו לבית ותומאס התקלח, הוא יצא, התלבש והלך לישון. ואני התקשרתי לאליאס מהאייפון 6 שעבדתי קשה כדי להשיג אותו אחרי שהקודם נהרס.

נ.מ. אליאס

"תעיף ת'גוש חרא הזה מפה" אמרתי לאלכס אחד מהשומרים שהיו איתי במסעדה. "כן בוס" הוא אמר ויצא מעיף את הדבר הזה מהמשרד שלי. גופה של אנס שהרגתי עכשיו.
נאנחתי מעייפות והטלפון שלי צלצל, אפילו לא ראיתי מי זה פשוט עניתי בקול קר
"מי זה?"
"אליאס, היי זאת דניאל." שמעתי את קולה ופשוט הזדקפתי ועניתי לה
"היי דניאל הכל בסדר?" מה עובר עליי? למה אני מגיב ככה כשאני שומע אותה? כולה ידידה שלי. אחות של חבר טוב של אחי הקטן, זה הכל.
"כן, הכל בסדר, פשוט תומאס אמר לי שאדם הציע לו ולרוי לישון אצלכם מחר. אז התקשרתי לומר שזה בסדר."
עם כל העבודה שכחתי שאדם דיבר איתי על זה.
"אה. סבבה. תגידי אולי תבואי איתו?"
"עם תומאס? אליכם? לא אני לא יכולה אני עובדת."
"אז תבטלי, שנינו חייבים יום חופש קצר"
הייתה שתיקה ואז היא אמרה "האמת שאתה צודק. בסדר אני אבוא, והפעם אני אביא בגד ים, וגם לתומאס."
"מצויין, אז ניפגש מחר. לילה טוב דניאל."
"לילה טוב אליאס." אמרה וניתקה.

למחרת
נ.מ. דניאל

הכנתי לתומאס את התיק שלו עם כל הבגדים ומה שהוא צריך. והוא הלך לביה"ס (בית ספר), אני עבדתי שוב במסעדה אבל רק עד 13:30 בצהריים. הגעתי לבית ותומאס מסיים היום ללמוד בשתיים, אבל אליאס כבר לוקח אותו והוא יאסוף אותי מהבית. דיברתי איתו על כל העניינים האלה היום בבוקר, ואני אקח את התיק שהכנתי לתומאס והדברים שלי.
סידרתי את כל הדברים האחרונים, והחלפתי לבגד ים שלי ומעל שמתי את הבגדים שהיו עליי לפני, וחיכיתי לאליאס. הייתי קצת בטלפון ואז שמעתי צפצופים של רכב, יצאתי ונעלתי את הבית.

כשנכנסתי לרכב ראיתי שכל חבורת ה- ATR כבר בפנים.
ואז אמרתי "אז מה קורה בנים?" וכולם ענו במקהלה "בסדר" אליאס התחיל ליסוע ואחרי כמה דקות הגענו. ירדנו ונכנסנו לבית "מישהו רוצה לשתות משהו?" אליאס שאל וכולם סירבו "טוב נתחיל, קדימה תומאס, רוי ואדם להחליף לבד ים." אליאס אמר והבאתי לתומאס את המכנס-ים שלו. הם עלו לחדר של אדם וירדו אחרי כמה דקות, ותומי הביא לי את הבגדים שלו והכנסתי את זה לתיק הקטן עם הדברים שלי. הם היו רק עם בגדי ים ובלי חולצה, ואותו דבר אליאס.
נותן לי תצפית מלאה לשרירים שלו. "קדימה החוצה, ורק במים הרדודים, לו לעמוקים!" הוא הזהיר אותם והם יצאו.
"נו למה את מחכה?" הוא פנה אליי ואז קלט שאני בוהה לו בשרירים וצחק "אני מבין שאת אוהבת מה שאת רואה?" ספק אמר ספק שאל ועניתי לו "מאוד" אני לא ביישנית, או תמימה, או משהו כזה אז אני לא מייחסת חשיבות לדברים כאלה. יש כאלה שהיו בתביישות ומסמיקות אבל אני לא כזאת.

Once In A Lifetime LoveWhere stories live. Discover now