פרק 9: הנשיקה

1.1K 84 11
                                    

הפרק יהיה קטע מיני אז כשהוא יתחיל ויגמר יהיה את זה ^^^ אבל אני לא הולכת להזהיר כל פעם שיהיה קטע מיני, רשמתי את זה בתקציר. בגלל שזאת פעם ראשונה אני מזהירה.

נ.מ. אליאס

את כל היום שלי העברתי במחשבות על דניאל, אז החלטתי ללכת למועדון ולהשתחרר. הגעתי למועדון שתיתי ושתיתי וכשנמאס לי כבר לשתות לקחתי איזה זונה שנמרחה לשירותים. זיינתי אותה, אבל עדיין חשבתי על דניאל. אז לקחתי עוד אחת... וגם אחרי בערך 6 זייונים היא לא יצאה לי מהראש.
החלטתי להתקשר לעדן, הזונה הכי טובה ששכבתי איתה, היא באמת טובה.
"איפה את?" שאלתי ישר ניגש לעניין, והיא ענתה לי בקול סקסי
"בבית. צריך אותי?"
"כן. אני בא אלייך, חכי לי."
"מחכה." וניתקתי, יצאתי לרכב שלי והתקדמתי לבית שלה.

^^^
(בנות שלא קוראת תוכן מיני, מה שקרה בקטע הזה, זה שאליאס שכב עם מישהי).

הגעתי לבית שלה ונכנסתי בלי לדפוק על הדלת, אני לא צריך, היא גם במילא גרה לבד. עליתי לחדר שלה והיא הייתה בהלבשה תחתונה שחירמנה אותי.
"התגעגעתי אליך" היא אמרה לי, אבל לא אמרתי כלום ופשוט נישקתי אותה בפראיות. היא כמובן לא התנגדה. זרקתי אותה על המיטה ועליתי מעליה. הורדתי לה את החזייה ומצצתי לה את הציצי, היא גנחה את השם שלי וזה חירמן אותי עוד יותר. הורדתי את החולצה והמכנסיים ולה הורדתי את התחתונים. עכשיו היא הייתה ערומה לגמרי, הנחתי את אגודלי על הדגדגן שלה וסובבתי אותו, היא המשיכה לגנוח. דחפתי שתי אצבעות לאיבר מינה, והמשכתי לדחוף. הוספתי עוד אצבע והיא גמרה, הוצאתי את אצבעותיי מתוכה וליקקתי אותן.
הורדתי את הבוקסר שלי והוצאתי קונדום מהמכנס שלי. שמתי את הקונדום ובלי לחכות יותר מידי נדחפתי לתוכה. זיינתי אותה חזק וגם אני גנחתי. הרגשתי את האורגזמה, גמרתי בתוכה והיא אחריי. יצאתי ממנה, עדיין מתנשף וישר התחלתי להתלבש.

אני מרגיש רע, כל פעם שזיינתי מישהי היום הרגשתי רע. "אז מי זאת דניאל." עדן שאלה והופתעתי "את מכירה אותה?"
"לא אבל צעקת את השם שלה" לא יכול להיות. היא לא מניחה לי. לעזאזל. והמשיכה "אתה יודע אם זה לא היה אתה הייתי מעיפה אותך, אבל אתה הזיון הכי טוב שלי." אני רק המשכתי לשתוק, סיימתי להתלבש ויצאתי מהבית שלה. נכנסתי לאוטו והתחלתי ליסוע לבית שלי.
^^^

נ.מ. דניאל
(זה יום אחרי מה שהיה עם אליאס)

עבדתי היום ב- FOX והיה די עמוס, אני גמורה מעייפות. לקחתי את תומאס מהבית ילדים, וחזרנו לבית. כשהגענו הכנתי אוכל ואכלנו. אני שתפתי כלים וכשסיימתי תומאס קרה לי "דניאל תעזרי לי בשיעורים" "אני באה" הלכתי אליו, התיישבתי לידו עזרתי לו. סיימנו את השיעורים שלו והעברנו את שאר היום ביחד. קצת בפארק, דיברנו, צחקנו, סתם רגיל. יום למחרת הי די אותו דבר, אבל הפעם רציתי לעשות סיבוב בערב, לסדר קצת מחשבות. בעיקר על אליאס. השארתי את תומאס בבית ילדים. הייתי בגן שעשועים נטוש, והשעה הייתה שמונה וחצי בערך. המשכתי להסתובב ושמעתי צפצופים. הסתובבתי וראיתי רכב יקר ומוכר...

נ.מ. אליאס

היו לי היום בעיות במועדון שלי, וזה היה חתיכת כאב ראש, אז החלטתי לעשות סיבוב עם ה- BMW שלי, זה הרכב שלקחתי בפעם הראשונה את דניאל... רגע... למה כל דבר מזכיר לי אותה?! התחלתי ליסוע אין לי מושג לאיפה בכלל, והגעתי לגן שעשועים נטוש וראיתי את הדבר שלא עוזב את המחשבות שלי. דניאל. צפרתי לה והיא הסתובבה. דוממתי את הרכב ויצאתי אליה. "מה את עושה כאן?" שאלתי "סתם רציתי לעשות סיבוב. ואתה?" "אותו דבר" המשכנו לעמוד והסתכלנו אחד לשניה בעיניים, התקרבנו עוד ועוד... זה קרה. התנשקנו. וזה כאילו הזמן עצר. הנשיקה שכל כך חיכיתי לה במקום הכי פשוט, בזמן הכי פשוט, אבל מושלם. בחיים לא הייתה לי נשיקה כזאת והתנשקתי המון. שוב הרגשתי רע על מה שעשיתי אתמול, אבל הנחתי לזה כרגע. שום דבר לא יפריע לי עכשיו.

נ.מ. דניאל

השפתיים שלו כאלה רכות ומסוכנות, לא התנשקתי הרבה, אבל אני יודעת שלא תהיה לי נשיקה כזאת לעולם. הלשונות שלנו התמזגו בצורה מושלמת, והשפתיים זזו בתיאום מדהים. זה כאילו הן מיועדות אחת לשניה. היינו ככה כמה דקות והתנתקנו מחוסר אוויר. שנינו התנשמנו והתנשפנו, הסתכלתי עליו והוא עליי. "וואוו זה היה..." אליאס אמר ואני רק הנהנתי לא יכולתי להגיב עדיין.

שתקנו עוד קצת ואליאס אמר "טוב, מתישהו זה היה קורה." והוא המשיך "שנינו יודעים את זה." שתקנו עוד קצת ואז הוא נאנח "אי אפשר להמשיך ככה. יש בנינו משהו ואת יודעת את זה. יש בנינו משיכה. משהו שאי אפשר להתעלם ממנו." לא יכולתי להמשיך לשתוק אז אמרתי "אני יודעת, אתה לא מניח לי. המחשבות עליך מחרפנות אותי." ופתאום הוא אמר "אז נראה לי שאני אעשה את זה..." "את מה?" שאלתי "דניאל, תרצי לצאת איתי לדייט?" וקפאתי אבל התנערתי ידעתי שהוא לא יניח לי. מההיכרות שלי איתו כשהוא רוצה משהו הוא לא מפסיק עד שהוא יקבל אותו. אבל האמת גם רציתי את זה. אז לקחתי נשימה קטנה ואמרתי "אוקיי." הוא היה קצת בשוק "זה היה קל, חשבתי שזה יקח לי נצח." הוא המשיך "אז אני אדבר איתך כבר לגבי מתי וזה. בואי אני אחזיר אותך."
"קודם אני צריכה לקחת את תומאס מהבית ילדים." אמרתי תוך כדי שהוא התניע והתחיל ליסוע. "מה זה הבית ילדים הזה?" שאל
"זה בית שיש לנו בשכונה שהמבוגרים נשארים לשמור על הילדים, בזמן שהאחראים עליהם לא יכולים. זה בדרך כלל עד עשר בלילה, אבל כשמישהו מתעקב אחד מהמבוגרים נשאר לחכות עד שמישהו יבוא." כיוונתי אותו לאן ליסוע. "הבנתי."

לקחתי את תומאס והוא עדיין היה ער. נכנסנו לאוטו, ושאלתי את תומאס כשהוא חגר את החגורת בטיחות שלו "למה אתה עוד ער?" נכנסתי למושב שלי והוא ענה "לא להצלחתי להירדם" נאנחתי ותומאס שאל "למה אנחנו עם אליאס?" ואליאס ענה "כי שנינו הסתובבנו בחוץ ונפגשנו במקרה" "אהה. דניאל אתם כמו טובה ושאול?" תומאס שאל והתפלאתי מהשאלה שלו "לא אנחנו לא כמוהם" עניתי לו "מי אלה?" אליאס שאל "אחד מזוגות הזקנים ששומרים על הילדים." עניתי לו מהר לפני שתומאס ינסח את זה אחרת. ואליאס אמר רק "אה" וראיתי חיוך ממזרי על השפתיים שלו "אנחנו עוד לא כמוהם אבל נהיה." ונחנקתי "אליאס סתום ת'פה" לחשתי לו "הם כל הזמן אומרים שהם מאוהבים, ושגם אנחנו נתאהב כשנהיה גדולים. אתם מאוהבים?" לא ידעתי מה לענות לו אבל בכל זאת אמרתי "לא אנחנו... אנחנו לא יודעים, אבל כשנדע אני אגיד לך, בסדר?" "טוב" הוא אמר, ונאנחתי הפעם מהקלה. הקלה שהוא הפסיק עם השאלות האלה. הסתכלתי על אליאס והוא היה עדיין עם אותו חיוך ממזרי. הייתי מעיפה לו סתירה עם תומאס לא היה כאן. הגענו, הודיתי לאליאס והוא אמר "אני כבר אדבר איתך, לילה טוב." החזרתי לו לילה טוב ויצאתי מהאוטו.

אני כבר התחלתי לכתוב את פרק 10 אז בעזרת ה' אני אעלה עוד פרק השבוע💟💗

Once In A Lifetime LoveWhere stories live. Discover now