נ.מ. דניאל
עבר חודש מהיום שהיינו אצל אליאס, ונהיינו ידידים. לא סיפרנו כלום על העבר שלנו אבל אנחנו בסדר. היום אני עובדת במסעדה, גם בקופה וגם ממלצרת. ופתאום אליאס ועוד 3 אנשים בחליפות נכנסו. אלוהים שישמור. אליאס בחליפה.
חיים, הבוס שלי ניגש אליו די רועד.
"אליאס, לא הודעת לי שאתה מגיע."
"אני צריך להודיע לך כל פעם שאני בא?"
וכן, יצא לי לראות את הצדדים הלא נעימים שלו, אבל הוא משתדל לא להתנהג ככה לידי.
"ל-לא, כמובן שלא" חיים מיהר לומר
"יופי השלוחן הקבוע." אליאס לחש לחיים משהו שלא הצלחתי לשמוע. חיים הנהן וחזר לקופה כשאליאס ושאר האנשים המשיכו
לשולחן 7- כנראה הקבוע. כל החודש הזה הוא לא הגיע למסעדה."דניאל לשולחן 7" חיים אמר "למה אני?"
"כי הוא ביקש אותך." "טוב" עניתי ונאנחתי. כנראה זה מה שהוא לחש לו. התקדמתי לשולחן שלהם ושאלתי "שלום, מה תרצו להזמין?" ואחד מהם ענה "אותך למיטה אפשר?" אני פשוט המשכתי לענות באדישות "לא חושבת, משהו אחר אולי, שכן נמצא בתפריט?"
כל השאר גיחכו.
כולם נתנו הזמנות ואליאס קרץ לי.
גילגלתי עיניים.נ.מ. אליאס
כשהגענו למסעדה חיים התקדם אליי ואמר
"אליאס, לא הודעת לי שאתה מגיע."
"אני צריך להודיע לך כל פעם שאני בא?"
"ל-לא, כמובן שלא"
"יופי השולחן הקבוע." ואז לחשתי לו "אני רוצה שדניאל תמלצר לנו." הוא הנהן והלך לדניאל שעמדה מאחורי הקופה. בינתיים אנחנו התיישבנו בשולחן כשדניאל הגיעה אלינו היא שאלה מה נרצה להזמין ואביאור אחד האנשים שלי אמר לה "אותך למיטה אפשר?" הרגשתי את העצבים עולים לי.
היא לא ממש התייחסה לזה.
כאילו היא רגילה ליציאות כאלה של אנשים, ואני לא יהיה מופתע עם זה באמת ככה.
כי דניאל בכל זאת נראית... וואוו...
היא ענתה לו והמשיכה בהזמנות, אחרי שהיא סיימה קרצתי לה והיא גלגלה עיניים.היא הביאה לנו את ההזמנות, איחלה בתיאבון והתחלנו לדבר על כל החרא הזה של העולם התחתון ותוך כדי לאכול.
כשסיימנו עם העבודה התחלנו לדבר על סתם כל מיני שטויות.
"איזה כוסית המלצרית, הייתי מזיין אותה כל כך חזק" הוא דיבר בחולמניות- שוב זה היה אביאור, אם זה לא היה הוא הייתי מפוצץ אותו מכות. ואני רק אמרתי לו "תזהר להתקרב אליה."
"אתה מכיר אותה?" הפעם אדיר דיבר
"כן, היא אחות של חבר טוב של אדם ורוי."
"תומאס? רוי דיבר עליו, הוא אמר שהוא אדם ותומאס הם שלישיה שקוראים לה ATR, שאחות של תומאס חשבה על זה והסבירה להם מה השם אומר." אדיר המשיך ועניתי לו "כן, זו היא." המשכנו לדבר על עוד כל מיני שטויות ואז נכנסה למסעדה איזה בלונדינית עם עיניים כחולות והלכה אל דניאל. אני לא אשקר, סקסית. ואדיר אמר "וואוו מי זאת?" נראה לי נדלק עליה.
"אני אלך לברר." אמרתי לו.נ.מ. דניאל
אחרי שהבאתי להם את האוכל שלהם ישבתי מאחורי הקופה. ואחרי כמה זמן לוטם נכנסה ואמרה לי "תקשיבי מלא זמן לא יצאנו ואין מצב שזה ימשיך." עניתי לה "את יודעת שאין מי שימור על תומי." "נו אז שישאר אצלי, אני אבקש מברכה (העוזרת בית של לוטם) שתישאר איתו." חשבתי על זה ובאמת לא יצאנו מלא זמן נאנחתי והסכמתי "יש!" היא כמעט צעקה.
YOU ARE READING
Once In A Lifetime Love
Romansaדניאל לחמני- בת 20, חיה עם עבר קשה, ביחד עם תומאס אחיה הקטן בן 6, יש לה חברה בשם לוטם היא היחידה שיודעת הכל על עברה של דניאל והן משתפות אחת את השניה בהכל. אליאס אזולאי- בן 22, עם עבר שמח ומאושר, כמובן גם לו יש חלק בעבר שהיה רוצה לשכוח. יש לו אח קטן...