בסוף הפרק כתבתי משהו שכדאי שתקראו. תודה!
I think I'm in love - Kat Dahlia
נ.מ. דניאל
עברו עוד חודשיים מאז היום שישנו אצל אליאס (דרך אגב לוטם דלוקה על אדיר, ונראה שגם הוא עליה. בינתיים הם יצאו לדייט אחד), ואני באמת חושבת שאני מתאהבת בו, וזה די הגיוני. לא שאני מתאהבת באליאס הגיוני, זה קצת הזוי, התכוונתי שאני אתאהב במישהו אחרי בערך שלושה חודשים שאני מכירה אותו. אומנם אני לא מכירה אותו לעומק, ועדיין לא דיברנו על העבר שלנו, אבל אני מכירה את האישיות שלו, היחס שלו לדברים מסוימים, דברים שהוא אוהב ושונא... הוא מדהים. הדאגה שלו לאדם והוא מצחיק, ויש לו לפעמים יציאות חמודות כאלה, וכשהוא מחייך רואים 2 גומות מושלמות. והדברים האלה הספיקו בשבילי כדי להתאהב בו. אם זאת באמת אהבה, כי אין לי שום ניסיון בזה.
נכון שהוא מהעולם התחתון, אבל זה רק חלק קטן ממה שהוא. הוא שונה לגמרי כשזה קשור לעבודה שלו. כשהוא עובד הוא קר, אדיש, מפחיד, מגעיל... לא משנה. בקיצור הוא פשוט מדהים.
נ.מ. אליאס
עכשיו עשר בבוקר ואני בבר כמו מטומטם. מה אני עושה כאן? בינתיים אני שותה וודקה וחושב איך לעזאזל קרה שהתאהבתי שוב? ולמה אני מרגיש כאילו זה שונה ממה שהיה לי עם ספיר? ספיר היא האקסית שלי. סיפור כואב. לא משהו שאני מרבה לדבר עליו. אני באמת מתאהב בה. היא פשוט מושלמת גם באופי וכמובן שביופי. היא לא צוחקת או מחייכת הרבה, אבל כשזה קורה זה פשוט יפייפה. היא עוד לא סיפרה לי על העבר שלה אבל אני אדע במוקדם או במאוחר.
התקשרתי לאדיר והוא בדרך אליי. אחרי כמה דקות הוא נכנס וניגש אליי. "מה קורה יזין? מה אתה עושה בבר בבוקר, ועוד שותה?" זה בטח נשמע מוזר, כאילו מה עוד אפשר לעשות בבר אם לא לשתות? אז זה בגלל שלפעמים אנחנו עושים בברים כל מיני עסקים. "אני חושב שנפלתי שוב. וחזק." "על מה אתה מדבר?" "דניאל. היא מטריפה אותי. היא לא יוצאת לי מהראש. תקשיב זה לא מצחיק, היא לא סתם עוד אחת." "אתה מתכוון כמו עם ספיר?" הוא שאל בזהירות כי הוא יודע שזה נושא רגיש "אני חושב שזה שונה ממה שהיה עם ספיר." "כאילו יותר?" "לא יודע. נשבע לך אין לי מושג." אמרתי ביאוש ונשענתי על הבר כשאני תופס את ראשי עם ידיי. הוא נאנח ואמר "טוב עזוב את זה עכשיו, אתה כבר תדע בסוף. יאללה בוא." וידעתי שהוא צודק, בסוף אני אדע. "אני בא." יצאנו מהבר ונכנסנו כל אחד לרכב שלו ולדרך שלו.
נ.מ. דניאל
יש לי משמרת עוד חצי שעה ואני בינתיים אצל לוטם, כששתינו יושבות על המיטה אחת מול השניה. ולוטם לא מפסיקה לחפור לי על אדיר, כמה שהוא מושלם, וחתיך וחמוד. אבל אני שמחה בשבילה שיש לה מישהו שהיא מחבבת, והוא אותה. הם עוד לא זוג רשמי אז בינתיים הם בגדר יוצאים. היא המשיכה לחפור לי ואז היא שאלה "אז, מה קורה איתך ועם אליאס?" זה הפתיע אותי אבל התאוששתי מהר ושאלתי "מה איתנו?" "אל תשחקי את המטומטמת. זה ברור שקורה בניכם משהו" ידעתי שבסוף אני אגלה לה אז אמרתי "לא קורה בנינו כלום. איתי כן." נאנחתי "את מאוהבת?" היא שאלה עם תקווה בעיניים, כי היא יודעת שאף פעם לא הייתי מאוהבת, אז היא מחכה שזה יקרה כבר. "נראה לי... לא יודעת, אני מבולבלת." אמרתי מיואשת "תקשיבי אני אשאל אותך כמה שאלות, ולפי התשובות שלך אני אדע אם את מאוהבת או לא" "סבבה."
"תדמייני סיטואציה- אבל באמת תיכנסי לזה אחרת זה לא יעבוד- שבה את רואה את אליאס מתנשק עם מישהי אחרת. מה תרגישי?" ובאמת נכנסתי לזה, דמיינתי את הסיטוציה הזאת, וראיתי אותה מול העיניים. הרגשתי עצבנית, עצובה ומקנאה. זה מה שאמרתי ללוטם "אוקיי נקסט. כשאתם נוגעים קצת אחד בשניה. מה את מרגישה?" וידעתי מה לענות "פרפרים בבטן, התרגשות, משהו כזה. אבל זה קורה גם כשאני רואה אותו." לוטם הנהנה ואמרה "שאלה אחרונה. תדמייני עוד פעם סיטואציה, אבל הפעם שקרה לו משהו. משהו שיכול לסכן את חיו. מה תרגישי?" ושוב נכנסתי לזה ודמיינתי אותו במצב כזה, וידעתי מה לענות. "הייתי רוצה לעזור לו בכל מחיר. ואם לא הייתי יכולה הייתי משתגעת, מתחרפנת. הייתי עושה הכל כדי לעזור לו. גם אם זה היה עולה לי בחיי." רק אחרי שאמרתי את זה, הבנתי מה אמרתי. לוטם הייתה קצת בשוק ממה שאמרתי, אבל גם אני. "טוב אחותי הבנתי הכל... את מאוהבת. קשות. באליאס." ומדגישה את השלוש מילים האחרונות. "לכי תגידי לו מה את מרגישה כלפיו, טיפשה."
אני באמת מאוהבת? כלומר חשבתי שיש משהו מעבר לידידות, אבל... אהבה? אליאס מה עשית לי? "מי אמר שהוא מרגיש כמוני? אני עוד לא מעכלת." ראיתי מה השעה ואני חייבת לעוף. "לוטם אני חייבת ללכת. תודה, נדבר כבר. ביי." היא חזירה לי ביי ויצאתי מהבית שלה לכיוון העבודה. החלטתי ללכת ברגל כדי לסדר קצת את המחשבות. אני סומכת על לוטם, בהכל, באמת. אבל מאוהבת? אני? אני כל כך מבולבלת. בחיים לא חוויתי אהבה, בגלל שנאנסתי, (לא שהייתי רוצה חבר בגיל כזה. לדעתי גיל 14-15 זה מוקדם מידי לחבר, אבל כל אחת תעשה מה שטוב לה) אז אין לי שום ניסיון.
המשכתי להתקדם לכיוןן המסעדה ושמעתי צפצופים של רכב, הסתובבתי ו... אליאס. ברור. טוב אולי עכשיו אני אראה איך אני באמת לידו. "לאן?" הוא שאל "למסעדה" עניתי לו "יאללה עלי." וככה עשיתי, נכנסתי למושב לידו. "אז... מה עם אדם?" "כרגיל. ותומאס?" "גם..." שתקנו שתיקה מוזרה והוא הגיע למסעדה, הודיתי לו ויצאתי. אוקיי זה היה ... מוזר.
נ.מ. אליאס
הנסיעה הכי מוזרה שהייתה לי איתה. מה לעזאזל עובר על שנינו? אני לא יודע, אבל יש לי הרגשה שבקרוב נדע. בינתיים אני מתחרפן בשקט...
אני יודעת שהפרק קצר ושלא העליתי פרק שבוע שעבר, אבל תקשיבו, עכשיו בגלל שסוף שנה יש לי בבית ספר מבחני סיכום וכל החרא הזה...
אז בלי נדר ובעזרת ה' אולי אני אעלה עוד פרק השבוע אבל אני לא מבטיחה כלום!ועשיתי יחסית הרבה מעברי זמן, אבל זה כדי להגיע מהר יותר לזמן שהם כבר ביחד. ואני לא מהאלה שחושבים ש- "עכשיו אני בטוח, אחרי שבוע שאני מכיר אותה הבנתי, היא אהבת חיי!" לפי דעתי אי אפשר להתאהב כל כך מהר, בואו נהיה מציאותיים. אז הרצתי את הזמן לשלושה חודשים שהם מכירים, ועכשיו הגיוני יותר שהם מבינים שקורה משהו בניהם.
אז בלי עוד חפירות. סליחה. והערה קטנה בקרוב תהיה... הנשיקה הראשונה שלהם!!!
YOU ARE READING
Once In A Lifetime Love
Roman d'amourדניאל לחמני- בת 20, חיה עם עבר קשה, ביחד עם תומאס אחיה הקטן בן 6, יש לה חברה בשם לוטם היא היחידה שיודעת הכל על עברה של דניאל והן משתפות אחת את השניה בהכל. אליאס אזולאי- בן 22, עם עבר שמח ומאושר, כמובן גם לו יש חלק בעבר שהיה רוצה לשכוח. יש לו אח קטן...