Elimde tostum , omuzumda çantamla okula doğru yürüyordum. Birden Sayori ile Yuvuş'u gördüm. Çok sinirlendim! Bir şey demeden , görmezden gelip okula doğru yürümeye devam ettim.
Sayori: Hey! Monika gelsene!
Birde çok umursuyormuş gibi...
Ben: Merhaba Yuvuş ! Ve merhaba Sayori..
Sayori: Okula beraber gidelim mi ?
Ben: Okula zaten iki sokak falan kaldı ...
Yani...Ben olsam bir metre bile olsa Yuvuş ile bir yere giderim ama ne yazık ki burda birtek Yuvuş değil , Sayori de var !
Sayori: Olsun ! İki sokak iki sokaktır.
Ben: Peki...
Off! Sayori ile Yuvuş yol boyunca konuştular. Ben hiç bir şey demeden Sayori'ye ne yapabilirim diye düşünüyordum.
Yuvuş: Hey! Monika !
Ben: E-evet.. Pardon dalmışım...
Yuvuş: Ne düşünüyordun?
Ben: Hiiç...
Sayori: İyi , güzel konuşuyorsunuz da zil iki dakika sonra çalıyor.
Yuvuş: Tamam. O zaman sonra görüşürüz.
Ben: Görüşürüz!
Sayori: Görüşürüz!
Bu Sayori adlı şahıstan kurtulmam gerek!
Hemen okulun mutfağına doğru gittim. Bir , iki tane hoca vardı. Onlarda zil çalınca gittiler. Mutfağa girdim. Gözüm, Sayori'ye zarar verecek en zararlı şeyi aradı.Birden gözüme kocaman bir bıçak takıldı. Hemen kapıp , eteğimin arkasına koyup , üstümü düzeltip sınıfa çıktım.
Ben: Özür dilerim. Saat bozulmuşta. O yüzden uyanamadım .
Öğretmen: ilk defa geç kaldığın için bi şey demiyecem Monika ama bir daha olmasın.
Ben: Tamam hocam.
Ders bitince hemen bahçeye çıkıp, telefonumdan Sayori'ye mesaj attım.
" hemen bahçeye gel! "Koşarak geldi ve ne olduğunu sordu.
Ben: önemli bir şey konuşmalıyız.
Sayori: Nedir o?
Ben: Yuvuş hakkında ...
Yazar: Yaw artık şuna Yuvuş demeyin !
Onun gerçek adı Miles !Ben: Mc hakkında..
Sayori: Bir şey mi oldu ?
Ben: Belki görmüşsündür ben Mc ile geçen gün eve birlikte gidiyorduk. Sonra sizden konuştuk ve...
Sayori: Ve ne?
Ben: Senin hakkında bana hoş olmayan şeyler söyledi...
Sayori : Ne dedi peki?!
Ben: Söylemek istemiyorum. Çok ağır şeylerdi...
Sayori her ne kadar neşeli olsada her an üzüntüden intihar edebilir . Bunu biliyorum çünkü lisenin ilk günü onla oturmuştum ve onla çok iyi kanka olmuştuk. En iyi arkadaştık. Bir süre arkadaşlığımız sürdü.
Sonra Sayori ile konuşmamaya başladım.
Çünkü onun salak olduğunu sonradan anladım. Bu kankalıktan dolayı Sayori'yi iyi tanıyorum.Sayori: Gö- görüşürüz...
Ben: Bye bye!
Geleceği görebiliyorum...
OKUL ÇIKIŞI
Mc: Hey Sayori!
Sayori: ...
Miles: Yarın size geliyim mi? İstediğin kitapları buldum. Eski bir kitapçıda vardı.
İçinde hayat ile ilgili her şey yazıyor.
Neyse.. Yarın size geliyorum.Sayori bir şey demedi.
ERTESİ SABAH
Sayori okula gelmemişti. Belliki söylediklerime dayanamamış. Üzüldüğüm tek şey okul çıkışı bu mucizeye Mc'inde tanıklık edecek olması...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)
Random20 Mayıs 2018 Diğerlerine izin veremezdim .... O kıskançlar bunu hak etmiyorlardı! Hepsi birbirinden beter ! Onları yok edicem , yok edicem ve O BENİM OLUCAK! ...