Bu dedektif hemşire nerden çıktı? Önceki Sharlock Holmes gibiyse çıldırıcam. Ama o öyle değil! Bir günde beni şüpheli gösterdi! Onu öldürmeliyim! Yuri'yi aradım.
Ben: Hey ! Yuri!
Yuri: Evet Monika.
Ben: Benim evime gelir misin?
Yuri: Ta-tamam.
Ben: Süper!
Kapadım. Dedektifi Yuri öldürürse Sayori ve Natsuki'nin ölümünden Yuri sorumlu olucaktır!
Yuri: Merhaba Monika.
Ben: Gir içeri..
Yuri: Evet! Beni neden çağırdın?
Ben :Beni takip et!
Yuri: Peki...
Onu bodrum katına götürdüm.
Yuri: Burda hiç bir şey yok! Sadece direğe bağlı bir sandelye var. Burda ne yapıcaz Monika?
Yumruğumu sıktım ve tam kafasına vurdum!
Yuri: Sen ne yapıyorsun?!
Bezimi alıp ağzına koydum ve bayıldı.Onu sandelyeye bağladım. 15 dakika sonra uyandı.
Yuri: Monikaa...
Ben: Senden bir şey istiycem! Ve yerine getirmezsen...
Cebimden bıçak çıkardım.
Ben: .. Ölürsün! Anladın mı? Ve bu olayları kimseye anlatmayacaksın! Sen zaten bıçaklara çok meraklısın ya Yuri...
Yuri: Ne yapmamı istiyorsun?!
Ben: O hemşireyi öldüreceksin!
Yuri: Hangi? Natsuki'nin ölümünü haber veren mi?!
Ben: Aynen tatlişş!!
Yuri: Bunu... Neden istiyorsun ki? Olamaz!
Natsuki ve Sayori'nin ölümünün sorunlusu sensin çünki!!Ben: Jeton geç düşsede , evet! Ben yaptım!!
Yuri: Neden?!
Ben: Sen ne dediğimi anladın mı?!
Bıçağı önüne attım.
Ben: Bugün onu öldüreceksin !!
Onu tekrar bezle bayılttım ve bu sefer onu evine kadar götürdüm. Bu sefer daha uzun süreliğne onu bayılttım. Yatağına yatırdım ve eline bıçağı koyup gittim.
YURİ'NİN GÖZÜNDEN
Uyandım. Çok bitkindim. Monika benden birini öldürmemi istemişti rüyamda. Elime baktığımda rüya olmadığını anladım...
Hastaneye gittim. Hemşirenin nerde olduğunu oradaki doktorlara sordum. Çok kötü hissediyordum.. Ben kendimi bıçaklayabilirim, BAŞKASINI DEĞİL!
Kadın: Beni sormuşsun Yuri! Bir şey mi oldu?Ben: Şeyy... Yalnız konuşsak. Kimsenin olmadığı bir yerde ....
Kadın: Peki.. Önemli bir şey galiba?
Yuri: Evet...
Boş bir odaya girdik . Kapıyı kapadım .
Kadın: Hadi anlat dinliyorum.
Ben: Yaklaşır mısınız?
Kadın: Bu kadar mı önemli?!
Ben: Lütfen...
Kadın: Peki...
Yaklaştı...
Ben:(kısık sesle) özür dilerim...
Bir anda aklıma Monika'nın dedikleri aklıma geldi. Benim yaptığımı söylemem gerekiyordu..
Ben: (Bağararak) Onları ben öldürdüm!!
Kadın: Yuri!
Bıçağı çıkardım ve tam kalbine sapladım.
Birkaç saniye öyle kaldı... Sonra yere kanlar içinde yattı! Ben ne yaptım Böyle?! Artık yaşasamda bir anlamı kalmayacaktı...Cesedi aldım . Koridorda bir kişi bile yoktu. Hastaların ve doktorların olduğunu gördüm .Cesedi alıp hemen oraya gittim .
Doktorlar ve hastalar beni fark etmişti..Ben: Ben yaptım! Her şeyi!! Artık yaşamanın bir anlamı yok!!
Bıçağımı alıp göğsüme sapladım...
------------------------------------------------------------------
YAZAR
Merhaba! Bu 15. Bölümdü. Kitabı tam 20. bölümde bitiricem! Sizce kitabın sonu nasıl olucak? Ve nasıl olamsını isterdiniz? Sizce Monika ile Mc birlikte olucak mı? Sadece beş bölüm kaldı!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)
Random20 Mayıs 2018 Diğerlerine izin veremezdim .... O kıskançlar bunu hak etmiyorlardı! Hepsi birbirinden beter ! Onları yok edicem , yok edicem ve O BENİM OLUCAK! ...