Hücre

200 7 46
                                    


       Sağlığım yerine gelince beni doğal olarak hücreye kapattılar. Bir fare vardı. Adına Mc koydum. Ve farenin üstüne basarak öldürdüm!

ORADAKİ POLİSLER

Polis: Bir ölemedi bu kız! Ölsede kurtulsak...

Polis2: Evet... Çok yorucu.. Geçen gün hasyaneden kaçmaya çalışmış karnından hastayken.

Polis: Bence onun beynide hasta ama napalım...

       Kapımın önünde konuşuyorlardı! Sinir olmuştum!

Ben: Hey! Aynaya bakarken ki gördüğün manzarayı benle karıştırma!

Polis: Her nedense Google " mal " yazdığımda senin fotoğrafın çıkıyor.

    Hı! Harika! Çok sıkıcı! Neden bunu yaptın Monika, Neden?!!

Ben: Yazar' dan betersiniz!!

Polis: Gidelim! Bunu çekemem ben!

Polis2: Tmm.

       Ahh! Mc ! Şu anda burada olmanı isterdim! Eğlenecek bir şeyim olurdu en azından!!

MC'İN GÖZÜNDEN

     Lanet Monika!! Nasıl onla arkadaş oldum ben ... Çocukluk arkadaşım Sayori ve diğerlerini öldürdü!! Bence Sayori dünyanın en harika kızı... Onu özlüyorum.. Çünkü hâla ona âşığım! Ölsemde onla kavuşsam...

     Telefonumdan Sayori ile olan fotoğraflarıma bakıyordum... Aşk acı bu galiba ...

     Aklımdan o geçti...  İntihar! Mutfaktan bıçağı aldım. Bir süre elimdeki bıçağa öylece baktım.. Sonra Boğazıma yakın tuttum ve bıçağı geçirdim...











        Beyaz bir ışık gördüm. Sonra ışığa gözüm alıştı.Yanımda Sayori üzgün bir şekilde bir sandalyeye oturuyordu....




















YAZAR: Finale 2 bölümmmmm💚💙💛💜

*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin