Hafta Sonu

249 13 28
                                    

     Birden yataktan fırladım! Çok kötü bir kâbus görmüştüm. Sayori ve Mc birlikteydi. Sahilde ,denize yakın bir bankta oturuyorlardı.  Sayori başını Mc'in omzuna koymuştu. Bense arkalarındaydım.
Onları izliyordum . Sonra Sayori ve Mc öpüşünce deliye döndüm ve Sayori'ye doğru yöneldim.  Mc beni gördüğü anda ayağa kalkıp, üstüme saldırdı!

Mc: Sen yaptın! Sen bir kâtilsin! Nefret ediyorum senden !

Ben: Mc! Ben bir şey yapmadım!

Mc: Yalancı! Bize engel olmaya çalıştın!

Ben: Mc!!

         Ve beni boğarak öldürüyordu...

                                                   Akşam saat 9.00

      Kâbustan sonra tüm gün Mc 'in Yuri'nin evinde ne yaptığını düşündüm.
Bunu ona sormak ve onunla daha yakınlaşmak için onu arayıp sinemaya gidelim mi diye sordum. Oda kabul etti.

MC'İN GÖZÜNDEN

    Monika'yla sinemaya gidecektik. Evinin önünde onun çıkmasını bekliyordum . Sürpriz olsun diye onu motorumla götürecektim.  Eminim Monika motorbisiklet kullanabildiğimi  bilmiyordur.

Monika: Merhaba Mc! Hazır mısın?

            Onu etkilemek ve azıcık şımartmak için;

Ben: Bugün çok şıksın !

Monika: Ah! Teşekkür ederim.

Ben: Bir şey değil.

         Yüzü kızarmıştı.  Monika bence harika bir kız ...

Ben: Sana bir soru ? Sinemaya nasıl gidicez ?

Monika: Bilmem... Belki taksiyle ama sinema çok uzak değil.  Belki yürüyerek gidebiliriz .

Ben: Sana bir sürprizim var.

Monika: Nedir o ?

Ben: Bak!

Monika: Bu motor senin mi ?!

Ben: Evet ve sinemaya onla gidicez . Sonra da sana başka bir sürprizim var.

      Çok heyecanlıydı.  Onu mutlu görmek beni mutlu ediyordu . Yuri'yi yanlış anlamışım ve Natsuki'yide ! Ama ben Monika'yı çok iyi tanıyorum... O benim en iyi dostum.

Ben: Hadi atla! Kaskını da al.

Monika: Ben hiç hayatımda motorbisiklete  binmedim.

Ben: Korkma! Belimi sıkıca tut ! Tamam mı?

     Başını olumlu salladı . Sinemaya gelmiştik.  Ama trafikten dolayı geç gelmiştik ve gece olduğu için sadece korku filmleri vardı.

Ben: Korkmazsın değil mi ?

Monika: Tabi ki de hayır!

Ben: O zaman en korkuncuna gidelim.

       Sinemayı izledik. Monika biraz korkuyordu. Açıkçası gerçekten ben bile biraz korktum. Monika'ya  sürpriz olarak onu güzel bir yerde yemeğe götürecektim.

Yazar: Dürümcüye :)

Ben:Ne dürümcüsü? Onu şık bir restorana götürücem.

Yazar: Romantik dürüm.... Şaka şaka hadi bye bye Mc!

Ben: He he ondan ondan!

Monika: Başka bir sürprizim var demiştin.

Ben: Evet! Şimdi seni oraya götürücem.

Monika: Çok heyecanlıyım .

Ben: Kaskını tak! Gidiyoruz !

Yazar: Oleeeeyyy Dürümcüyeeeeeeee!

*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin