Yuri intihar etmiş... Etmeseydi ona bıçak seti verecektim. Şaka bir yana umarım kötü bir şey olmaz...
Saat 06.30 pm
Polisler birden evime kapıyı kırarak girdi! Beni kollarımdan tuttular!
Ben: Hey! Ne yapıyorsunuz?!!
Polis: Suçlusun! Elimizde kanıtlar var!!
Ben: Ama!!
Polis 2: Mahkemede anlatırsın! Yürü! ( ne klişe bir laf)
Karakola götürdüler. Ben arkamda hiç iz bırakmadım ki!! Ben karda yürürüm , arkamda iz bırakmam! Bu nasıl oldu?!! Ya Mc öğrenirse!!
1 AY SONRA...
Artık çok geçti.. Davaları kaybettim ve ömür boyu hapse çarptırıldım... Buradaki kızlar benden birazcık korkuyor galiba...
Yanıma biri bile yaklaşmadı...Görevli: Ziyaretçin var!
Ben: Ne?! Be-beni kim ziyaret edebilirki?!
Görevli: Görünce öğrenirsin Monika! Yürü!
Biri vardı.. Kim olduğunu net göremiyordum.. Aramızda bir cam vardı. Kâtil olduğum için galiba böyle konuşmak zorundayım. Telefonla konuşmam gerekiyor bide. Telefon elindeydi. Onu net göremediğim için Camı elimle ovaladım ve
bu MC'Tİ!!!Ben: Mc!! Hala arkadaşız değil mi? Bu yüzden geldin! Ben ben-
Mc: SUS!! Sen bir kâtilsin! İçimde sana karşı bir öfke taşıyorum bir aydır!!
Ben: Bunu sana söylemeliydim!! Ben seni seviyorum!! Ve herkesi ben öldürmedim! Birtek Natsuki'yi tam olarak ben öldürdüm!
Diğer aptallar intihar etti!!Mc: Hem seni sevmemi istiyorsun bide onlara"APTAL" diyorsun!!
Ben: Mc... Ben... Özür dilerim....
Mc: Üzgünüm Monika! Ben buraya öfkemi atmak için geldim! Ama şu anda daha öfkeliyim!!
Ben: Mc! MC!! Gitmee!!
Gitti... Ona karşı öfkeli değilim çünkü hala onu seviyorum.
Görevli: Hadi gel! Acele et!!
Ben: ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)
Random20 Mayıs 2018 Diğerlerine izin veremezdim .... O kıskançlar bunu hak etmiyorlardı! Hepsi birbirinden beter ! Onları yok edicem , yok edicem ve O BENİM OLUCAK! ...