NATSUKİ'NİN GÖZÜNDEN
Mc ile kek yapıyorduk. Onunla olmak çok harika bir his...
Mc: Natsuki ! Hadi fırına koyalım.
Ben: Tamam.
Fırına koyduktan sonra , pişmesini beklerken bir dizi'yi seyrediyorduk. Çok dramatikti! Ağlayacak gibi oldum...
Mc: İyi misin? Ağlayacak gibisin de.
Ben: Ben iyiyim! Sadece gözüme toz kaçtı.
Mc: Peki... Kek pişti bu arada.
Ben: Yaa! Tamam. Şimdi de biraz soğumasını bekliyecez.
Mc: Off! Tamam.
Ben: Hehe !
Keki yedik. Açıkçası çok lezzetliydi. Mc'te iyi kek yapıyormuş. Ama benim kurabiyelerimi geçemez!
Mc: Geç oldu. Gitmem gerek..
Ben: Biraz daha duramaz mısın? Lütfenn!
Mc: Üzgünüm Natsuki.. Gitmem gerek. Görüşürüz!
Ben: Görüşürüz!
MONİKA'NIN GÖZÜNDEN
Mc evden çıkmıştı. Gitmesini bekledim.
Natsuki'nin evinin önüne geldim. Bahçesine girmiştim ve camı açıktı. Hala mutfaktaydı.
Mutfaktan çıkınca cebimdeki çakmağı çıkarttım. Camdan içeri girmek pek zor değildi . Ocaklardan birini açtım ve Ahşap masayı çakmakla yaktım! Hemen camdan geri çıktım ve camı kapadım! Hızlıca koşarak eve gittim. Ve Natsuki'yi aradım.Ben: Alo! Natsuki ? İyi misin?
Natsuki: İyiyim! Ama evde yanık kokusu alıyorum..
Ben: Ne yanığı? Yemek yapıyormuydun?
Natsuki: Az önce Mc ile kek yapmıştık.
Ben: Hmm. Güzel miydi tadı.
Natsuki: Evet! Hatikaydı! Ama daha çok yanık kokusu alıyorum.. Monika!! Ev yanıyor ! Yangın var!!
Ben: Ne?!
Natsuki: İtfaiyeyi arıyacam!
Ben: Bende !
Onu aramıştım çünkü benim orada olmadığımı ve hiç haberimin yokmuş gibi zannetmesini istedim. Yoksa o çoktan yanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)
Random20 Mayıs 2018 Diğerlerine izin veremezdim .... O kıskançlar bunu hak etmiyorlardı! Hepsi birbirinden beter ! Onları yok edicem , yok edicem ve O BENİM OLUCAK! ...