MC'İN GÖZÜNDEN
Sayori yanımda oturuyordu. Bir den bana baktı ve ilk önce çok şaşırdı. Gözlerinden yaşlar süzüldü..
Sayori: Mc! Gözünü açtın! Haha! Şeyy , iyi misin? Dur ! Diğerlerinede söylemeliyim!
Ben: B-bekle...
Konuşamıyordum.. Zor nefes alıyordum. Etrafa bakınca Bir hastane odasında olduğumu anladım. Yanımda bir sürü serumlar ve hava makinaları vardı...
Sayori: Efendim Mc?
Ellerimi tuttu. Ona gülümsedim. Oda bana gülümsedi... Ve ona neden burda olduğumu sordum.
Sayori: Hatırlamıyor musun? Şeyy, Sen çok ağır bir amiliyat geçirdin Mc... Ama şimdi kurtundun! Gözünü açtın! Bundan iyi bir şey olamaz!
Ben: Mo-Monika'ya ne oldu?
Sayori: Monika kim Mc?
Ben: Şeyy... Edebiyat ... başkan...
Çok zor konuşuyordum... Demek Monika gerçek değilmiş... Her şey birer rüyamıydı?
Sayori: Mc ! Kendini yorma... Dinlen...
Ben: Sayori!
Sayori: Evet.
Ben: Seni seviyorum...
3 AY SONRA..
Sayori'yi aradım. Onu sakura ağaçlarının olduğu bir parka gelmesini söyledim.. Elimde ona karşı yazdım aşk mektubum vardı... Onu seviyorum..
Sayori: Geldim ! Beni neden buraya çağırdın Mc?
Ben: Şeyy... Bu sana!
Mektubu uzattım.. Yüzüm kızarmıştı. Oda şaşırmıştı ve birden o sıcacık elleriyle elimi tuttu..
Sayori: Seni seviyorum Mc..
Çok mutluydum. Ona hemen sarıldım. Sarılırken onu gördüm.. MONİKA!!
Ben: Gidelim mi?
Sayori: Ne- neden?
Ben: Madem artık birlikteyiz .. Biraz eğlenelim!
Sayori: Lunaparka mı gidicez?
Ben: Evet! Acele et ama!
Elini tuttum ve ilk boş gördüğüm taksiye binip gittik.
MONİKA'NIN GÖZÜNDEN
Merak etme Mc! Artık seni sevmiyorum..
Arkamı döndüm ve onu gördüm. Tek başına bankta , Sakura ağaçlarının altında oturuyordu..Yanına gidip bankın öbür ucuna oturdum.
Birden bana baktı. Yüzüm kızardı. Galiba bu yaşadığım tek gerçek aşktı...O: Merhaba!
Ben: Me- merhab-
O: Niye kekeliyorsun? Çok güzel bir kızsın..
Birden yüzü kızardı. Cesaretimi topladım.
Ben:Arkadaş olalım mı?
O: Tabii! İsmin ne ?
Ben: Mo-Moni-ika! Sen?
O: ( Gerçek adını bilmiyorum knk) Errorandsecretblood:)
Ben: Memnun oldum.
E.A.S.B.: Bir yerlere gidelim mi? Birbirimizi daha iyi tanımış oluruz...
Ben: Tabi ki!
2 AY SONRA...
ERRORANDSECRETBLOOD'UN GÖZÜNDEN
Güzel Monikam'la artık sevgiliydik. Benim evimde birlikte oturup, sinema gecesi yapıyorduk..
Monika: Ne kadar romantik bir flim...
Ben: Monika!
Monika: Evet..
Birden onu öptüm. Onu ilk defa öpüyordum. Onu çok seviyorum. O benim Monikammm.. Benim için
SADECE MONİKA!Natsuki ve Yuri'ye gelecek olursak...
Onlar sadece bir hayaldi ama illa olsun diyorsanız.Yuri ve Natsuki evelendiler.(şaka)
Mc ve Sayori ise birlikte hep mutlu oldular:)
~SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*MONİKA'NIN GÜNLÜĞÜ* (BİTTİ)
Random20 Mayıs 2018 Diğerlerine izin veremezdim .... O kıskançlar bunu hak etmiyorlardı! Hepsi birbirinden beter ! Onları yok edicem , yok edicem ve O BENİM OLUCAK! ...