Deniz in ağzından,
Dilara için çok üzülüyordum. Yaşadıkları şeyler cidden hazmedilecek gibi değildi. Onu istesem de anlayamazdım.Ilk önce anne ve babasını kaybetti. Sonra ise Bora tarafından aldatıldı . Aslında Dilara bu kadar kötü biri degildi sertti belki ama kötü değildi.Biz aslında 4 yakın arkadaştık. Dilara, Sena, Buse ve Ben. Çocukluktan beri tanışıyorduk.Aramızdan su sızmazdı. Sonra Dilara geçen sene annesi ve babasını kaybetti. Ondan sonra çok kötü oldu hepimiz yanında olmaya çalışıyorduk. Sevgilisi Bora da . Dilara Bora yı çok seviyordu. Bora nın bir daha öyle sevilmeyeceğine adım gibi emindim. Daha anne ve babasını kaybedeli 1 ay bile olmamıştı, Dilara Bora ve Buse yi yatakta basmıştı. Şerefsiz onu yakın arkadaşımızla aldatıyormuş. Bu olaydan sonra Dilara daha da yıkıldı , böyle bir şeyi hiçbirimiz beklemiyorduk, kim bekleyebilirdi ki ? Ozamandan beri hiçbirimiz Buseyle bir daha konuşmadık. Zaten Buse de bizimle konuşmaya çalışmadı.
Dilara, Sena ve ben dışında kimseye iyi davranmaz oldu kimseyle de konuşmuyordu. Ege ye böyle davranmasını anlıyorum ama yine de Ege böyle bir şeyi hak etmiyordu. Ege de kötü şeyler yaşamıştı. Ama Ege nin haberi olmadan olanları Dilara ya anlatamazdım.
Dilara kantine gittikten sonra biz de kendi aramızda konuşmaya başladık. "Okulu sevdin mi Ege ?"
"Evet sevdim Sena. "
"Peki hiç arkadaş edinebildin mi ? "
"Bora diye bir çocuk la tanıştım o da benim gibi bu sabah kayıt oldu."
Yok artık Bora bu okula mi gelmişti. Dilara nın onunla karşılaşmaması lazımdı.Sena da benim gibi çok şaşırmıştı. "B-bora mı?" Egenin hiçbir şeyden haberi yoktu tabii.
"Evet tanıyor musunuz yoksa? Buraya sevgilisi için kayıt olmuş , hatta ben buraya gelirken kantine gidiyorlardı." Birden Senayla ayaga kalktık eğer Dilara onları görürse hiç iyi şeyler olmazdı. Sena aklımı okumuş gibi konuştu. " Eger Dilara onları görürse hiç iyi şeyler olmaz."
Ikimiz de kantine doğru koşmaya başladık. Ege de arkamızdan geliyordu."Heey! Biri bana burda neler olduğunu açıklayabilir mi ?"Benim yerime Sena cevap verdi.
"Ege soru sorma sadece koş Dilara yı bulmamız lazım. "
Vee artık çok geçti Dilara koridorun ortasında öylece duruyordu Bora ve Buse de sarmaş dolaş oradaydılar. Hemen Dilara nın yanına koştum ve onu çekerek dışarı çıkarmaya başladım. "Ege sen Dilara nın ve kendi çantanı al ve bahçeye gel. Hemen." Dilara yi dışarıya sürüklemeye devam ettim. Onu biran önce okuldan çıkarmalıyım. Kaskatı kesilmiş ve bana itiraz bile edemiyordu. Bahceye çıktığımız da birden bayıldı , hemen onu kucağıma aldım arabaya doğru ilerledim. Herkes şaşkınca Dilara ya bakıyor ve fısıldaşıyordu. Çünkü hiçbiri Dilara yı böyle görmemişti. Arabanın anahtarları çantasında olmalıydı , hadi ama Ege . Ege koşarak bize doğru geliyordu. Dilara nın baygın oldugunu görünce daha hızlı koşmaya başladı. Sena da telaşlanmıştı . " Ege, evin yolunu biliyorsun değil mi ?" evet anlamında başını salladı Dilara yla birlikte arabanın arka koltuğuna oturdum. Ege sürücü koltuğuna geçti Sena da onun yanına oturdu ve Ahmet amcayı yani aile doktorunu aradı. Ah Dilara ağlasan içini döksen ne olurdu ki sanki.Ama böyle birşey yapmayacağını iyi biliyordum. Herşeyi içine attığı için böyle oluyordu. Dilarayla kaç yıllık arkadaş olmamıza rağmen ağladını birkaç kez görmüştüm . Oda çocukkendi. Eve geldiğimizde onu hemen odasına çıkardım ve yatağına yatırdım.Ahmet amcayı beklemeye başladık. Belki yeni biri yani Ege ona iyi gelebilir di ama kesinlikle bunu kabul etmezdi. Sena da çok kötü olmuştu ikimiz de onun için çok üzülüyorduk. Yerimden kalktım ve Sena ya sarıldım. O da bir süredir tuttuğu göz yaşlarını serbest bıraktı. Bir yandan onu bir yandan da kendimi teselli etmeye çalışıyorum. Biraz sonra Ahmet amca geldi , onu muayene etti ve bi iğne yaptı. "Hem yorgunluk hem üzüntü den dolayı. Yaşadığı şeyler çok fazla ve bırakın uyusun ." dedi ve odadan çıktı.Ahmet amca aile doktoru olduğu için herşeyi biliyordu. Ege yanıma geldi. " Neler oluyor Deniz ?"
" Üzgünüm Dilara anlatmadan sana bir şey anlatamam, sadece çok kötü şeyler yaşadı. "
"Ona. çok benziyor Deniz haklıymışsın. Sanki Pelinmiş gibi."
"Evet kardeşim sen eve geç hadi ben sana haber veririm."
"Tamam. "
Bu gece burada kalmamız en iyisiydi . Mutfağa geçip yiyecek birseyler bakmaya başladım. Uyandığında ona birşeyler yedirmeliydik.Neyse ki çalışan kadın yemek yapıp dolaba koymuştu değilse Sena da ben de yemek işini beceremezdim. Bora ya bir ders daha vermem gerekiyordu anlaşılan önceki ona yetmemişti. Bir şeyler hazırlayıp yukarı çıktım. Sena da acıkmış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Kötü Kız•
Ficção AdolescenteHep iyi kız kötü çocuğa aşık olur. Peki ya iyi çocuk kötü kıza aşık olursa?