Şuan yatağımda yatıyordum ve yeni uyanmıştım.Buraya nasıl geldiğim konusunda bir fikrim yoktu.Kolumdaki acıyla iğne yapıldığını farketmem çok zaman almamıştı.En son koridorda Bora ve Buse yi sarmaş dolaş görmüştüm ve ondan sonra kast katı kesilmiştim.Ve Deniz in Dilara diye bağırdığını hatırlıyordum.Beni buraya o getirmiş olmalıydı. Her neyse. En iyisi bişeyler içmekti. Ama mutfağa gitmek için merdiven inmem gerekiyordu ve hiç merdiven inemezdim en iyisi susuz kalmaktı. Tam o sırada kapı açıldı ve Sena elinde tepsiyle içeri girdi.Tepside bir bardak su ve çorba vardı.
"Aa uyanmışsın." cevap vermedim. Çünkü gözümün önünde hâlâ o sahne vardı. Sena elindeki tepsiyi masaya koydu ve tekrar konuşmaya başladı . Bense hâlâ tavana bakıyordum.
"Bana bak." ona bakmıyor ve ısrarla tavana bakıyorum.
"Sana bana bak dedim!" Sena nın bağırmasıyla beraber Deniz içeri girdi.
"Şunu yapmaktan vaz geç artık!" sonuç, hâlâ tavana bakıyorum.
En sonunda kolumdan tuttu ve beni Hızla çekti. Hazırlıksız olduğum için yere düştüm.
"Ne var ?! Ne ?!!!" diyerek hızla ayağa kalktım.
"Ne mi var ? Hiçbir şey yok demi Dilara! Şu haline bir bak! Şu odana bir bak! Ve Şu kıyafetlerine! eskiden bunlar daha renkliydi, şimdi ise odan baştan aşağı siyah , eskiden daha renkli giyinirdin ." Dolabima gitti ve kıyafetlerimi yere döktü.
"Artık hepsi siyah! Kendine gel Dilara! " diyerek beni sarstı ama ben ruhsuzca ona bakıyordum.
"Ben 3 yıl önceki Dilara yı geri istiyorum. Seninle saçma sapan şeyler yapmak ve bunlara gülmek istiyorum!Bana eski Dilara yı geri ver! Ne yaptın ona ? " dedi ve ağlamaya başladı. Deniz hemen ona sarıldı bense masanın üstünden anahtarlarımı alıp kendimi dışarı attım.Hava almaya ihtiyacım vardı. Bu yaptığıma pişman falan değildim. Çünki yaşadıklarımdan asla pişman olmamayı ve kimseyi umursamamayı öğrenmiştim.Beni anlamıyordu. Bana doğru gelen Ege yi gördüm.
"Dilara iyi misin? Seni merak ettim , seni öyle baygın görünce.."
"Ne Ege ne !? Bana acıdığını mı söyleyeceksin?" Diye bağırdım.
"Ha-hayir ben sadece."
"Beni rahat bırak!" dedim ve arabama doğru ilerledim.Pesimden geliyordu.
"Daha önce hiç bara gitmedim. Beni bara götür, merak ediyorum." Oha daha önce bara gitmemişmiydi ?
"Neden seni bara götüreyim?"
" Şuan kafanı dağıtmaya ihtiyacın var biliyorum. Hem götürürsen belki seni rahat bırakırım?" 3 aydır içki yüzünden tedavi görüyordum. Ve yaz tatilimin hepsi Hastahanede geçmişti. Ne diyordu bu çocuk. Tabii doğru ya o bunu bilmiyordu ve bilmesine gerek de yoktu. Kimsenin bana acımasına da ihtiyacım yoktu.Hem bir bardak içkiden ne zarar gelirdi ki ?
"Bana hiç bara gitmediğini söylemeyeceksin degil mi ? Hadi ama Dilara sen kötü kızsın elbette bara gitmişsindir." Evet ben kötü bi kızım.
"Çabuk bin."
Çocuklar gibi sevindi ve ellerini çırptı .
Büyük ihtimalle beni sarhoş edip ağzımdan laf almaya çalışacaktı. Aptal çocuk. Arabada yol boyunca hiç konuşmamıştı zeki çocuk değilse iyi şeyler olmayacağını biliyordu çünkü.
Arabamı barın biraz uzağına park ettim.Biraz yürümek zorunda kalacaktık ama yürümeyi zaten seviyordum. Ege ise mal mal sırıtıyordu. Bara girdiğimizde yüzündeki sırıtış yerini şaşkınlığa bırakmıştı, önce kokusu yüzünden yüzünü ekşitti. Birbirini yiyen çiftleri gördüğündeki yüz ifadesinden bahsetmiyorum bile. Barmenden hafif birşeyler istedim sonuçta tekrar hastaneye gitmek istemiyordum. Doktor hiç icmememi söylemişti ama bir bardaktan zarar gelmezdi. Ege ise sert birşeyler istemişti manyak çocuk sarhoş olacaktı . Ne hali varsa görsün umrumda değildi. Ege daha birinci bardağın sonunda sarhoş olmuştu. İlk defa içki içtiği her halinden belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Kötü Kız•
Novela JuvenilHep iyi kız kötü çocuğa aşık olur. Peki ya iyi çocuk kötü kıza aşık olursa?