★ 8. Bölüm ★

6.8K 386 29
                                    

Sena'dan ,

Dilara ya böyle davranırken aklımdan ne geçiyordu bilmiyorum ama gerçekten çok pişman olmuştum. Dilara  benim kardeşim gibi değildi. Kardeşimdi. Bana Neymar imzalı tişört alması o kadar harikaydı ki anlatamam. Buna gerçekten bayılmıştım. Beni mutlu etmesini iyi biliyordu. Ona sadece mesajla Teşekkür edemezdim bunun için evine gittim ama o kapıyı benim yüzüme kapattı ve yetmezmiş gibi arkadaşlığımın onun için bir önemi olmadığını söyledi !  Bu beni çok sinirlendirmişti . Busen' nin yanındaydım çünkü bizi görüp hatasını anlasın istemiştim. Ama unuttuğum birşey vardı , Dilara özür dilemezdi. Ve eğer Dilara 'yı kaybedersem bir daha kazanamazdım. Ama ben Buse nin yanında durarak büyük bir hata yapmıştım. Zaten annem de Dilarayla aram bozuk olduğu  ve Buse' nin yanında olduğum için ağzıma etmişti. Eve almıyordu neredeyse valla. Allah tan babam almıştı.  Annem Dilara yı çok severdi. Dilara kabul etseydi bizim yanımızda yaşayacaktı yani . Ege yi Dilara nın yanında görmek beni nedensizce rahatsız ediyordu. Tamam belki Dilara'yı birazcık kıskanıyor olabilirdim , belki de daha fazla. Ama Ege, Dilara ya iyi gelebilirdi . Ama üşengeç olduğum kadar eminim ki Dilara böyle birşeyi asla kabul etmezdi. Çünkü ona güvenmezdi. Deniz le benim , Dilara'nın bize güvenmesi için neler yaptığımızı bir bilseniz .. Ben de Ege ye güvenmiyordum. Dilara yı üzebilirdi. Deniz in kuzeni olsa da erkekti sonuçta . Deniz' de Dilara'yı çok seviyordu. Yanlış anlamayın kardeşi olarak tabi kii .

Herneyse çok konuştum .  Yarın Deniz, Dilara ve ben hep beraber Kayak yapmaya gidiyoruuz . Ha bi de Ege tabi. Deniz bey e göre mutlaka o da gelmeliymiş kuzeniymiş falan filan . Dilara yı hâlâ ikna edemedim ama herzaman ki gibi harika bir planım vaar . Bir nevi onu kaçırıcaz da denebilir . Evet plan şu ; Ege Dilara' yı zorla evinden çıkaracak. (Ege  yapıcak çünkü  Deniz  Beyin işleri varmış.)   Ben de Dilara yokken  valizini hazırlıycam . Ne kadar iyi arkadaşım ya valiz bile hazırlıyorum ya hem de ÜŞENMEDEN!   Vee son iş olarak  Dilara yı götürcez . Umarım işe yarar çünkü onsuz gidemem ve gitmem lazım. Aa çok ayıp tabii ki de gitmek istememin bir nedeni yok sadece Dilara için .  Tamam aslında ufacık bir nedeni olabilir. Oraya gitmemim sebebi bir çocuk . Çocuğa aşık değilim , ondan hoşlandığım da pek söylenemez aslında. Sadece onunla çıkmak istiyorum ve ben istediğimi alırım. Bakmayın böyle olduğuma benim perdelerim vardır eğer perdelerim kalkarsa pek iyi bir kız olduğum söylenemez. Eh kimin arkadaşıyım değil mi ?  Çocuğun adı şey , neydi ya off. Iyi mi çocuğun ismini öğrenmeyi unuttum nasıl bulucam ben şimdi ? Neyse oraya bir gidelim de bulurum ben çocuğu . Bavulumu hazırladım daha doğrusu  kıyafetlerimi tıkıştırdım. Anneme yakalanmadan çıkmayı planlıyordum kii öyle birşey olmadı. Annemi de zar zor atlattıktan sonra evden çıkabilmiştim. Dilarayla evimizin arası çok da uzak değildi.

Telefonumu çıkardım ve Ege yi aradım .

"Ege şimdi planı yürürlüğe sokmamız lazım . " Bunu başka bir erkeğe söyleyecek olsam "sokmak " kelimesini hayatta söylemezdim. Ama Ege nin aklına böyle bir şeyin gelmeyeceğine üşengec olduğum kadar eminim.

"Tamam ben de şimdi evden çıkıyorum."  Eveet Dilara nın evlerinden bir sokak önce durdum ve beklemeye başladım. 5 dakika geçmişti ki Dilara'nın arabası önümde durdu. 1 dakika ya öğrenmiş miydi yoksa? Camı açtı .

" Atla hadi .  "

"Nereye?" dedim anlamamış ayağına yatıp.

"Uludağ'a "

"Sen nasıl anladın? Ege söyledi değil mi ?!"

"Hayır böyle birşey yapacağını tahmin etmiştim ben Deniz' i bekliyordum ama Ege çıktı. . Valizini bagaja koy ve arabaya atla hadi." dedi ve bagajı açtı. Valla bu kızdan korkulur haa. Valizimi arkaya koydum ve arkaya geçtim.

Dilara'dan;

Sena nın böyle birşeye kalkışacağını biliyordum .O yüzden valizimi hazırladım . Aslında anlamamış gibi yapıp valizi Sena ya hazırlatabilirdim ama onun renkli kıyafetler koyma ihtimali vardı. Mesela pembe gibi ve ben arkadaş katili olmak istemiyordum . Sena  da arabaya binince arabayı çalıştırdım ve yola devam ettim.

  " Deniz  nerde ?" diye sordum .

"Onu evinden alıcaz." Kafamı tamam anlamında salladım ve Denizlerin Evine doğru sürdüm.

Sonunda herkes tamamlandığında yola çıktık . Radyodan şarkı açmışlardı ve Bağırarak ona eşlik ediyorlardı. En sonunda dayanamadım ve bağırdım.

" Yeter artık kapayın çenenizi !! Yoksa hepinizi arabamdan atarım.!"

Bir anda hepsi sus pus olmuşlardı.  Ve yol boyunca hiç kimseden ses çıkmadı.

Sonunda otele geldiğimizde hava kararmıştı ve  sadece 2 tane oda vardı . Görevliden iki tane anahtarı aldık.

" Deniz ve Ege aynı odada kalsın Dilarayla da ben ." diyerek elindeki anahtarları salladı Sena .

"Hayır ben tek kalıcam üçünüz de başınızın çaresine bakarsınız ." dedim ve anahtarın birini alıp 25 numaralı odaya çıktım . Nasıl olsa valizimi getirirler diye almadım. Gözlerimi kapattım ve bir yarım saat kadar uyudum.

Uyandığımda saat 9 a geliyordu. Yattığım için dağılmış olan  saçımı düzelttim ve odadan dışarı çıktım. Büyük ihtimalle akşam yemeği geçmişti. Zaten aç değildim yolda mola verip birşeyler yemiştik. Asansörü çağırdım ve beklemeye başladım.Bu sırada telefonuma baktım ve 3 mesaj gördüm . İkisi Sena dan biri Ege den di . Mesajları okumama gerek yoktu çünkü onların yanına gelmemi falan içeriyorlardı.

Aşağı geldiğimde otelden dışarı çıktım ve dolaşmaya başladım. Biraz dolaştıktan sonra bir bank bulup oturdum. Manzara çok güzeldi . Hava da çok soğuktu ellerimi birbirine sürttüm ve ısınmaya çalıştım. Keşke dışarı çıkarken kahve alsaydım diye düşünürken bana uzatılan ve üstünde dumanı tüten kahve bardağıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Kahveyi uzatan kişiye baktığımda bunun tanımadığım biri olduğunu gördüm.   İtiraz etmeden  kahveyi aldım . Çünkü burada donmaya hiç niyetim yoktu. Ben elindeki kahveyi alınca o da yanıma oturdu.

" Güzel manzara ha ?" güzel bir ses tonu vardı.

" Evet ." dedim ve kahvemden bir yudum aldım. Bir süre ikimizden de ses çıkmadı ve kahvelerimizi içtik . Biten kahve bardağımı buruşturdum ve rastgele bir yere attım. Sessizliği bozan o oldu. Zaten sessizliği bozan hep ben değil  başkaları olurdu.

"Konuşmayi hiç sevmiyorsun galiba istersen konuşmak yerine başka şeylerde yapabiliriz ha  ne dersin ?"  bunu demesiyle ayağa kalktım. bileğimden tuttu ve o da ayağa kalktı.

"Hey nereye gidiyorsun? Buraya kuzenim tarafından zorla getirildim ve ben eğlenmek  istiyorum." diyerek Yanağımı okşadı. Yanağımı okşayan elini tuttum ve sertce büktüm daha sonra da dirseğimi karnının biraz altına  yani hassas noktasına  geçirdim. Acıdan iki büklüm oldu ve yere düştü. Eğildim ve kulağına yaklaştım.

"Söyle bakalım hâlâ benimle eğlenmek istiyor musun ? " dedim ve onu orada öylece bırakıp geri döndüm.

•Kötü Kız•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin