☆5. Bölüm☆

7.1K 463 18
                                    

Ertesi gün okulda Sena yı Buse ve Bora ile birlikte gördüm. Nasıl oluyordu da onlarla takılıyor anlamıyordum. Sonra Deniz geldi ve beni oradan uzaklaştırdı.Sınıfıma getirdi beni sırama oturtturdu ve o da karşıma oturdu.

"Sena ya inanmıyorum gerçekten. " cevap vermek yerine sadece gözlerimi kapattım.

"Sana çikolata aldım . " dedi biri bu Ege ydi . Çikolata lafını duyunca hemen gözlerimi açtım. Itiraz etmeden elindeki çikolatayı alıp yemeye başladım. Güldü ve yanıma oturdu.

" Teşekkür etmene gerek yok."

"Biliyorum etmiycem zaten."

"Dilara teşekkür etmez çünkü saçma bir düşüncesi var."

"Neymiş o düşünce?" Ege ve Deniz konuşurken ben de afiyetle çikolatamı yiyordum.

"Teşekkür etmez çünkü , Teşekkür ettikten sonra karşındakinin önemli değil diyeceğini ve bu yüzden de gereksiz olduğunu düşünür."

"Hmm . Mantıklı aslında."

Ilk defa bu düşüncemi biri mantıklı buluyordu ve bu cidden çok garipti.

Deniz saatine baktı ve

"Dersin başlamasına az var ve ben gidiyorum, çıkışta görüşürüz." dedi ve Ege nin yanağından makas aldı.

"Napiyorsun sen be manyak mısın!" diye çıkıştı Ege.

"Ne yapayım yapmasam içimde kalacaktı."

"Neden ben ? Dilara ya yapsaydın ya !"

" Hey, ileride bi çocuğum olmasını istiyorum tamam mı ?"   Dedi sırıttı ve gitti.

  Biraz sonra hoca geldi, yeni bir bayan hocaydı ve ders müzik di.

Kendini tanıttı sonrada bizim kendimizi tanıtmamızı istedi. Herkes sırayla kendini tanıttı ve sıra bana geldi.

"Adım Dilara. " dedim sadece ayağa bile kalkmadan.

"Önce ayağa kalk bakalım . "

"Bence gerek yok ."

"Bence var ve hemen ayağa kalkıyorsun." dedi bilmiş bir biçimde .

"Bence yok ve yeter artık."

"Sana ayağa kalk dediysem kalkacaksın ikiletilmeyi sevmem. Şimdi, ayağa kalk ve kendini tam tanıt."

" Ayağa kalkmıyorum ve hakkımda bilmeniz gereken birşey de yok."

"O zaman bana velini çağır."

"Hocam yeter artık! " araya giren kişi Egeydi.

"Sanane evladım avukatı mısın sen onun ? "

"Ordan bakınca nasıl görünüyorsa."

"Yeter artık saygısız şeyler,  yarın ikinizin velisini de istiyorum."

" Velim gelmeyecek." dedim gayet sakin bir şekilde .

"Nedemek gelmeyecek , şimdi ikiniz de müdür beyin odasına ."

Çantamı aldım ve rahatça yerimden kalktım . Ege ise çok tedirgin görünüyordu.

"Ya disipline gidersek? "

"Hıhı Ege hatta okuldan bile atılabiliriz.Bunu beni korumadan önce düşünecektin.Bir daha bunu sakın yapma. Korunmaya ihtiyacım yok benim."

Şaşkınlıktan gözleri kocaman oldu.

" Saçmalama öyle birşey olmayacak." 

"Emin misin ? çünkü daha önce hiç ceza almadım da."

•Kötü Kız•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin