Jak się poznaliście?
-Thomas
Przyjechałaś skrzynią razem z Theresą. Newt wyciągnął nieznaną ci dziewczynę, natomiast do ciebie zszedł Thomas. Gdy złapałaś jego rękę, którą wyciągnął by pomóc ci wstać, od razu poczułaś, że ten chłopak nie będzie ci obojętny...
-Newt
Byłaś w labiryncie "B" razem z innymi dziewczynami. Zaraz po tym jak uciekłyście z tego więzienia, helikopter zabrał was do ośrodka, gdzie wzięłyście prysznic, a potem zostałyście zaprowadzone na stołówkę. Gdy tylko przekroczyłaś próg drzwi, wychwyciłaś wzrokiem pewnego blondyna, który ci się przyglądał, jednak odwrócił wzrok, gdy zobaczył że ty także mu się przypatrujesz. Twoje policzki spłonęły rumieńcem...
-Minho
Minho poznałaś w opuszczonym mieście. Z fałszywego ośrodka uciekłaś dwa dni przed chłopakiem, przez co zdążyłaś już osłabnąć z powodu głodu. Pewnego dnia, gdy szukałaś jedzenia zobaczyłaś zbliżającą się grupę osób. Wiedziałaś że to twoja szansa. Schowałaś się za zniszczonym samochodem, po czym wyskoczyłaś na któregoś z uciekinierów. Okazało się że napadłaś na Minho, a gdy wasze spojrzenia się skrzyżowały, zobaczyłaś w jego oczach błysk.
-Gally
Go poznałaś przy szukaniu sobie roboty w Strefie. Mimo że wiedziałaś, iż do budowniczych się nie nadajesz, musiałaś spróbować. Już na samym początku swojej pracy u nich miałaś przechlapane. Spóźniłaś się. Z opowieści innych streferów, wiedziałaś że Gally jest bardzo surowy, więc tym bardziej nie chciałaś iść do niego. Gdy jednak spotkałaś go, nie zaczął na ciebie krzyczeć, tylko powiedział aby nigdy więcej się to nie powtórzyło.
-Alby
Alby'ego poznałaś podczas ogniska. Nie mógł cię oprowadzić po strefie, ponieważ miał zbyt wiele spraw na głowie, dlatego postanowił cię za to przeprosić, właśnie twojego pierwszego wieczora w strefie. Gdy jednak stanął przed tobą, nie mógł nic z siebie wydusić, a jego oczy, były rozszerzone do granic możliwości.
CZYTASZ
Więzień Labiryntu ~ Preferencje
Fanfiction-Thomas -Newt -Minho -Gally -Aris #2 minho - 01.05.2020 #4 themazerunner - 16.05.2020 #13 preferencje - 24.04.2021 #2 więzieńlabiryntu - 20.03.2021 Części dodajemy w: wtorki, czwartki, soboty <3 Prosimy, aby nie reklamować się w komentarzach. Tak...