Ty jako jego idolka
Thomas
Jesteś aktorką, która ma za sobą parę pierwszoplanowych ról w filmach. Thomas od początku twojej kariery oglądał wszystkie filmy, w jakich występowałaś. Jest na bieżąco z wszystkimi twoimi social mediami jak i wywiadami jakie udzielasz w internecie lub telewizji. Czasem zdarza mu się też kupić jakiś produkt, który reklamujesz i zwleka jak najdłużej z zużyciem go, żeby mógł się nim cieszyć jak najdłużej
Newt
Jesteś światowej sławy modelką. Występujesz w najróżniejszych kampaniach reklamowych. Każdy projektant chce Cię na swoim wybiegu. Newt jest w tobie zakochany już od szczenięcych lat. Swoją karierę zaczęłaś w wieku dwunastu lat. Wystąpiłaś w reklamie bardzo prestiżowej marki ubrań dziecięcych. Blondyn ma twoje plakaty w całym swoim pokoju. Ogląda każdy pokaz w telewizji. Ma od ciebie kilka autografów oraz dwa zdjęcia. Zawsze stara się dostać do ciebie jak najbliżej, aby zrobić ci zdjęcie. Na dodatek promujesz zdrowy tryb życia oraz wspierasz różne akcje charytatywne. Newt jest Tobą oczarowany.
Minho
Jesteś znaną na całym świecie podróżniczką. Za zadanie postawiłaś sobie zwiedzić wszystkie ciekawe miejsca na każdym kontynencie. Minho jest twoim fanem od dwóch lat. Wtedy zaczęła się twoja przygoda. Jego marzeniem jest pojechać z Tobą w podróż. Co roku organizujesz konkurs w którym zabierasz jednego fana ze sobą na tygodniową podróż. Brał udział w dwóch i ma zamiar wziąć i w trzecim. Jesteś jego autorytetem. Ma twój autograf od swojego kolegi. Chciałby Cię zobaczyć na żywo, ale na twoich eventach jest tyle osób, że nie może się przez nie przepchać.
Gally
Jesteś prezenterką pogody. Zawsze wieczorem siedzi przez telewizorem i czeka na prognozę. Uważa że te, które ty przedstawiasz są najbardziej trafne. Nie przyjmuje do wiadomości, że ktoś inny ma bardziej trafne prognozy. Ubolewa nad faktem, że występujesz w telewizji tylko wieczorami i to nie codziennie. Szukał innych miejsc, gdzie występujesz jednak nie znalazł praktycznie nic. Za to w internecie znalazł twoje zdjęcia. Niektóre pobrał sobie na telefon i tak je sobie trzyma. Nazywa cię też "Panią Słoneczko".
Aris
Od kiedy przeczytał jedną z twoich książek, zaczął kupować następne - nawet te trudno dostępne. Ma oddzielną półkę na wszystkie twoje dzieła. Stara się jeździć na wszystkie twoje spotkania autorskie i śledzi Twój Facebook żeby być na bieżąco z następnymi książkami. Utożsamia się jako twój największy fan i stworzył nawet twój własny fanklub, który prowadzi. Liczy że zauważysz jego starania i to jak bardzo uwielbia twoje książki i kiedyś pojawi się o nim wzmianka w podziękowaniach, w jakimś twoim dziele
Chocioladki!
Miałyśmy niemały problem z logowaniem, musiałyśmy resetować hasło :/ Mamy nadzieję, że to się nie powtórzy ponieważ nie mamy na to nerwów i drugim razem rzucimy to daleko w kąt i nic nie wstawimy XD Wy też tak mieliście?
CZYTASZ
Więzień Labiryntu ~ Preferencje
Fanfiction-Thomas -Newt -Minho -Gally -Aris #2 minho - 01.05.2020 #4 themazerunner - 16.05.2020 #13 preferencje - 24.04.2021 #2 więzieńlabiryntu - 20.03.2021 Części dodajemy w: wtorki, czwartki, soboty <3 Prosimy, aby nie reklamować się w komentarzach. Tak...