3.

5.2K 109 25
                                    

Po jakim czasie zostaliście parą?

Thomas:

Po miesiącu - Chłopak gdy tylko pierwszy raz cię zobaczył, wiedział że musi cię zdobyć. Było trochę trudno, ponieważ wszystko było dla ciebie nowe i nie myślałaś jeszcze o związkach czy czymś podobnym. Thomas jednak nie poddawał się i każdego dnia, czynił dla ciebie drobne gesty, dzięki którym podbił twoje serce.


Newt:

Po pół roku - Blondyn wiedział że ma swoje obowiązki, dlatego nie chciał na razie wplatać się w żadne związki. Przyczyniło się do tego też to, że trochę wstydził się z tobą porozmawiać. Od samego początku myślał, że uznajesz go za pokrakę, z powodu że za każdym razem gdy cię widział, potykał się lub coś upuszczał. W końcu to ty zrobiłaś ten pierwszy krok i tak zostaliście parą.


Minho

Po tygodniu - Co tu dużo mówić? Azjata jest pewną siebie osobą, więc od razu rozpoczął flirty. Spodobała ci się jego determinacja i pewność siebie więc, już po tygodniu po strefie chodziliście trzymając się za rękę, a przy bramie do labiryntu, żegnając się całusem.


Gally

Po pół roku - Chłopak nie chciał stracić swojej aury lekkiej grozy, dlatego długo zbierał się na to, aby pokazać komuś swoje uczucia. Od początku mu się spodobałaś, ale cały czas myślał że to za  szybko i wycofywał się za każdym razem, gdy miał ci wyznać to co czuję. W końcu to ty wyszłaś z fatygą i pierwsza powiedziałaś mu, że go kochasz.


Alby

Po roku - Chłopak miał dużo na głowie, przez co nie miał czasu na to, by porozmawiać z tobą dłużej niż dziesięć minut. Wydaję się, że to sporo czasu na wyznanie tego co się czuję, jednak nie dla Alby'ego. On musiał sobie dokładnie rozplanować to, co, kiedy i jak ci powiedzieć. Same przygotowywania zajęły mu dużo czasu, z powodu na jego ciągły brak. W końcu jednak dopiął swego i powiedział ci, że coś do ciebie czuję, choć nie wszystko wyszło tak jak chciał. Powiem tyle, że Minho był w niewłaściwym miejscu, o złym czasie przez co cała strefa jeszcze tego samego wieczora, gratulowała wam.

Więzień Labiryntu ~ PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz