38.

2.6K 65 15
                                    

Co odwalił na waszej pierwszej randce?

Thomas
Gdy wchodziliście do restauracji, chciał zachować się jak gentleman. Więc postanowił wziąć od ciebie twój płaszcz. Pomylił Cię z inną dziewczyną, która miała taki sam płaszcz i zamiast do restauracji jechaliście do szpitala, bo jej chłopak złamał mu nos.

Newt
Gdy staliście w kolejce po kebaby, wepchała się przed was jakaś kobieta. On nie mógł dopuścić abyś była głodna więc zaczął się z nią kłócić. Później gdy spojrzeliście niżej, okazało się, że była w ciąży.

Minho
Pojechaliście do twojego mieszkania. Mieliście zamiar napić się wina i porozmawiać. Minho nie wiedział, że masz w domu czarnego kota, który akurat spał sobie smacznie na czarnej kanapie. Gdy Minho usiadł mu na ogonie, kot miauknął strasznie głośno, a azjata spadl z kanapy, tłucząc bezcenny wazon od twojej mamy.

Gally
Byliście razem w restauracji. Zamówiliście rybę. Chłopakowi trafiła się strasznie wielka ość. Pod wpływem chwili wypluł ją wprost na twoją twarz.

Aris
Zaprosiłaś go do swojego mieszkania, żeby pooglądać z nim film. Wchodząc do środka, wywalił się o próg drzwi i poleciał do łazienki, bo drzwi były otwarte. Uderzył się w głowę i pół wieczoru przykładałaś mu lód do guza na środku czoła.

Więzień Labiryntu ~ PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz