5.

4.9K 101 77
                                    

Jak sobie wyobraża waszą przyszłość?

Thomas

Dwójka dzieci - chłopiec i dziewczynka. W jego wyobraźni będziecie mieszkać w małym domku osobowym, u podnóża pięknych gór. Budził by się codziennie przy swojej pięknej żonie, a nocami wstawał by do płaczących dzieci i ponownie utulał je do snu . Oczywiście nie mówi ci tego, bo nie chce stracić w twoich oczach, a zwłaszcza, że jesteście jeszcze za młodzi na rodzinę.

Newt

Ciepło domowego ogniska, ty każdego wieczoru przytulona do niego podczas gdybyście siedzieli przed płonącym kominkiem i mówili jak bardzo siebie kochacie. Zaraz na dworze bawiąca się trójka dzieci, lepszej przyszłości wymarzyć sobie nie mógł. Marzy by wybudować skromny domek przy jeziorze, tak byście całą rodziną mogli przy nim wypoczywać. Nieraz mówił ci o swoich planach i zawsze był z nich dumny, a widząc twój szeroki uśmiech, wiedział, że to wszystko się spełni i , że będzie najlepszym ojcem na świecie.

Minho

Azjata skrycie marzy o czwórce małych szkrabów siedzących koło niego i proszących by opowiedział coś o swojej przeszłości. A na jego kolanach ty siedząca i również z uśmiechem słuchająca opowiadań swojego męża. Ogromny dom, który mimo wszystko byłby waszym przytulnym kącikiem w którym każdy czułby się wspaniale. Minho nigdy nie ujawnił ci swoich myśli, woląc abyś o wszystkim dowiedziała się na ostatnią chwilę, żebyś nie pokrzyżowała jego planów.

Gally

Chłopak jako osoba nielubiąca dzieci planuje żebyście zamieszkali na odludziu, tak aby nikt wam nie przeszkadzał. Mały dom, który byłby jedynie do waszej dyspozycji. I nikt nie zakłócał by spokoju w nim panującego. On jednak nie wiedział, że tobie śni się dwójka malutkich dzieci.

Alby

Jedno dziecko, które co wieczór tuliłby do swojej piersi próbując uśpić. Ty już dawno spałabyś przykryta przez niego kocem na waszym wspólnym łóżku. Chłopak nie potrzebuje wiele do szczęścia tylko mały dom, mieszczący się nad morzem, tak byście mogli przechadzać się piaszczystym brzegiem, o zachodzie słońca.



Nasi kochani!

Za niedługo pod preferencjami wybije nam 1000 odsłon jesteśmy z tego powodu bardzo zadowolone, i chciałybyśmy wam się jakoś odwdzięczyć dlatego w planach mamy aby napisać One Shot i tutaj ważną rolę odgrywacie wy! W komentarzach piszcie z kim byście chcieli aby ukazał się ten One Shot! Dziękujemy za każdy głos i za to, że czytacie nasze preferencje! Kochamy was <3

Więzień Labiryntu ~ PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz