Bilinmeyen numara: Sevgilim?
Bilinmeyen numara: Bugün pek bir keyifsiz görünüyorsun.
Bilinmeyen numara: Canını sıkanın canını alırım!
Peter Parker: Sana da merhaba, sapık.
Peter Parker: Bunu sana anlatmam doğru değil. Seni tanımıyorum, adını dahi bilmiyorum.
Bilinmeyen numara: Astrid. Adım Astrid. Şimdi öt bakalım civciv.
Peter Parker: Bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum.
Peter Parker: Liz. Sorun o.
Bilinmeyen numara: Yine ne yaptı adi sürtük?
Bilinmeyen numara: Oraya gelirsem onun o aptal yüzünü dağıtırım!
Bilinmeyen numara: O kim ya benim civcivimi üzüyor?
Peter Parker: Onu sinemaya davet ettim. Reddetti. Benden o anlamda hoşlanmıyormuş.
Bilinmeyen numara: Kimse benim Pete'mi reddedemez! Döv de döveyim bebeğim.
Peter Parker: Saçmalama.
Peter Parker: Bilemiyorum. Belki de ondan gerçekten hoşlanmıyorumdur. Belki sadece basit bir hayranlıktır.
Bilinmeyen numara: Umarım öyledir.
Bilinmeyen numara: Kapının önüne bak.
Valerie elindeki özenle paketlediği kutuyu kapının önüne bırakır bırakmaz son sürat koşmuş, kendisini göremeyeceğinden emin olduğu bir evin duvarının arkasına saklanmış, beklemeye koyulmuştu.
Peter Parker: Ne?
Bilinmeyen numara: Dediğimi yap ve kapının önüne bak.
Bir kaç saniye içinde kapı açılmış, dışarıya pijamalarıyla sevdiği çocuk çıktıktan sonra onun bu haline gülmeden edememişti. Önce etrafına merakla bakınarak kızdan bir iz aramış, hemen ardından yerdeki kalp şeklindeki büyük kutuyu alarak içini merakla açmıştı.
İçindekilere hayretle bakarken not kağıdını eline alarak okumaya başlamıştı. Valerie yazdıklarını harfi harfine hatırlıyordu.
"Gülümsemen. Dünyanın en güzel manzarası, Pete. Gülümsemeni izleyerek bir ömür geçirebilirim. Ve bilgin olsun diye söylüyorum asık surat sana hiç yakışmıyor.
Afiyet olsun civcivim."
Peter bir süre durduktan sonra yüzünde kocaman bir gülümseme yer edinmişti.
Peter Parker: En sevdiğim atıştırmalıklar! Bu kutu ağzına kadar dolu!
Peter Parker: Teşekkür ederim.
Bilinmeyen numara: Gülümsemen her şeye değer.
Peter Parker: Keşke bunları birlikte yiyebilsek.
Bilinmeyen numara: Yakında, Pete. Eminim ki yakında birlikte her şeyi yapabiliriz.
Bir günde iki bölüm! İyi günüme denk geldi :D
LGS'ye girecek olan herkese başarılar dilerim. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accident✴Peter Parker
FanfictionPeter Parker: Danger is my middle name. Unknown Number: No, U re middle name is Benjamin. Peter Parker: ... Peter Parker: Damn!