"Lanet olsun! Lanet olsun!"
Genç kız üzerine bindiği kaykayı seri bir şekilde sürerken panikle söyleniyordu. Babasına okulu ekmeyeceğine dair söz vermişti. Fakat dersin başlamasına beş dakika vardı ve yetişemeyeceği kesindi.
Kaykayının üzerinde karşıdan karşıya geçiyordu ki dev bir kamyonet ile burun buruna gelmiş, kamyonet taklalar atarak kendisine süratla gelirken korkuyla nefesini tutmuştu. Bu saliselik anda tek düşünebildiği ölmek için ne kadar genç olduğu idi. Hayatı film şeridi gibi gözlerinin önünden geçmiş ve çoğunda da Peter'ı gözetlediğini fark etmişti. Kesinlikle kendisine bir uğraş bulmalıydı.
Kamyonetin kendisine çarpmasını bekleyerek gözlerini sıkıca yummuş, hiçbir şey olmadığını fark ettiğinde tek gözünü açarak etrafına bakınmıştı.
"Öldüm mü? Cehennemde miyim?"
Sonunda karşısındakine odaklanabildiğinde hayretle bir iki adım geri çekilmişti.
"Siktir! O kamyonet neredeyse iki tondur!"
Kırmızı-mavi kostümlü, mahallenin dost canlısı böcek çocuk hemen karşısındaydı ve kendisini ezilmekten son anda kurtarmıştı. Ağırlıktan dolayı titreyen kolları aracı daha fazla taşıyamaz hale gelmiş olacak ki dikkatle geri çekilmiş, aracı bırakırken arkasında kalan şoka girmiş kızı da kendisi ile geriye çekmişti.
Araç yere gürültüyle düşerken etrafı toz bulutu kaplamış, Valerie kendisini kurtaran kahramanına hayranlıkla bakmıştı.
"S-Sağol. Sen olmasaydın çoktan pestilim çıkmıştı."
"Vazifem." Örümcek Adam uyuşan kollarını ovalamış, binanın tepesine ağ atıp gözden kaybolmadan önce son kez kıza bakmıştı.
"Babanız sizi merak etmeden gitseniz iyi olur, kesinlikle tanımadığım hanımefendi."
Örümcek Adam binaların arasında gözden kaybolduğunda bakışları yerde ki ikiye ayrılmış kaykayını bulmuş, gözlerini devirerek almış ve evinin yolunu tutmuştu.
***
Peter Parker: Selam.
Bilinmeyen numara: Ah, tanrıya şükür! Seninle bir daha konuşamamaktan o kadar çok korktum ki civcivim!
Peter Parker: Neden?
Bilinmeyen numara: Bugün neredeyse ölüyordum!
Peter Parker: Ne? Sen iyi misin?
Bilinmeyen numara: Ben iyiyim ama kaykayım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Bilinmeyen numara: Üstelik senden başka bir uğraşım olmadığını fark ettim. Kendime acilen hobi bulmam gerekiyor.
Peter Parker: Kaykayına ne oldu?
Bilinmeyen numara: Ne olacak paramparça oldu.
Bilinmeyen numara: Gerçi Örümcek Adam olmasa kaykayımın yerinde ben olabilirdim o ayrı bir konu tabii.
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Peter?
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Sevgilim?
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Hey, yoksa Örümcek Adam'ı mı kıskandın?
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Bilgin olsun diye söylüyorum adam çok güçlü ve eminim maskesinin altında bir afet vardır.
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Ama benim ponçik kalbim senin için atıyor civciv.
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Peter gerçekten canımı sıkmaya başladın.
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Peter! Kime diyorum ben ya?!
(Görüldü)
(Peter Parker yazıyor...)
Peter Parker: İlk isminin Valerie olma ihtimali ne kadar?
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Hadi lan oradan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accident✴Peter Parker
FanfictionPeter Parker: Danger is my middle name. Unknown Number: No, U re middle name is Benjamin. Peter Parker: ... Peter Parker: Damn!