Rozdział sprawił lekką kontrowersję, dlatego jeśli nie chcesz, nie czytaj i pomiń ten rozdział.
JIMIN
Nie dawałaś sobie rady z niczym. Od razu po przyjściu ze szkoły pobiegłaś zapłakana do łazienki. Rzuciłaś plecakiem, który upadł koło umywalki, a sama usiadłaś i oparłaś się plecami o wannę. Wyciągnęłaś z tylnej kieszeni spodni żyletkę i zaczęłaś robić sobie rany na ręce. Chim wrócił wcześniej do domu bo odwołali próby. Zmęczony udał się do sypialni. Przechodząc usłyszał twój płacz. Podszedł do drzwi i delikatnie zapukał.
-Kochanie wszystko okej? - zapytał zmartwiony chłopak. - otworzysz mi drzwi? - Wystraszona słysząc głos chłopaka szybko wstałaś i próbowałaś zmyć krew. Nie zamknęłaś drzwi więc ten je otworzył. Gdy zobaczył twoją rękę wyrwał ci żyletkę i sam zrobił sobie rany.
-P-przestań! - krzyknęłaś łapiąc go za rękę. - Nie rób tego... - zobaczyłaś zapłakanego chłopaka.
-Jagiya czemu t-to robisz? Czemu robisz sobie krzwydę? Przecież mogłem ci pomóc... - Chłopak wyrzucił żyletę i przytulił cię mocno do siebie.
-P-przepraszam....
YOONGI
Co ty robisz?! - Chłopak wszedł do łazienki i wyrwał ci narzędzie z ręki. - Co tym chciałaś osiągnąć! - krzyczał.
-P-przepraszam.....n-nie krzycz..... - Chłopak widząc twoje łzy przytulił cię mocno i pocałował w czoło.
-Obiecujesz że już tego nie zrobisz? - chłopakowi poleciały łzy z oczu.
-Obiecuje....
JUNGKOOK
Kooki.... to nie tak... - rozpłakałaś się.
-Cz-czemu to zrobiłaś? P-przecież mogłaś mi powiedzieć.. pomógłbym ci...
RM
Chłopak nakrzyczał na ciebie i wyszedł z trzaskiem drzwi z pomieszczenia.
JIN
Jin robił właśnie kolacje, pomagałaś mu. Poprosił cię żebyś wyciągnęła z szafki przyprawy. Stanęłaś na palcach. Twój rękaw podwinął się i ukazał twoje blizny. Nie umknęło to uwadze chłopaka. Złapał cię za nadgarstek i zaczął całować każdą z blizn.
TAEHYUNG
Wygłupiałaś się z chłopakiem. Ten postanowił cię połaskotać. Wiłaś się na kanapie ze śmiechu. Podwinęła ci się bluzka i ukazała na twoim brzuchu rany. Tae przestał i złapał cię za nadgarstki. - C-co to jest?! - krzyknął - Chciałaś mnie zostawić?! - zapłakany wybiegł do waszej sypialni.
JHOPE
Chłopak obraził się na ciebie, próbowałaś go przeprosić, ale on wyszedł z domu i nie wracał. Wrócił późno...pijany.
CZYTASZ
Reakcje BTS
DiversosTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥