Kiedy idziecie razem na zakupy

6.7K 150 36
                                    

JIMIN

Przechadzałaś sie z chłopakiem po galerii. Nagle Jimin złapał cie za rękę i ruszył do sklepu z bielizną. Wybrał ci koronkowy komplet i zapłacił za niego.
-No to co? Idziemy testować kochanie..-pociągnął cie za rękę.

YOONGI

Zgubiłaś go w sklepie z meblami. Szukałaś go po wszystkich alejkach i nic. Gdy miałaś juz zrezygnować ujrzałaś Yoongiego, który...spał. Zaśmiałaś sie i poszłaś go obudzić.

JUNGKOOK

Weszliscie na dział ze słodyczami. Kookie pierwsze co poleciał na ciastka. Ty zaś poszłaś gdzie indziej. Po chwili ujrzałaś, zbliżającego sie chłopaka obładowanego w paczki ciastek. Westchnęłaś z uśmiechem i pomogłaś mu włożyć je do koszyka.

RM

Po waszej wspólnej nocy. Namjoon złamał łóżko. Na zajutrz z samego rana pojechaliscie po nowe łóżko.

(Nie zabijcie mnie za tą reakcje xdd)

JIN

-O ja~ różowe garnki!- podbiegł do nich.
-Kochanie mamy już różowe garnki.-westchnęłaś.
-Ale te są z edycji limitowanej!
Nie posłuchał cie i pobiegł w stronę kasy.

TAEHYUNG

Wpakował cie do wózka i jeździł z tobą po całym sklepie. Niespodziewanie wjechał w regał, z ktorych spadły produkty. Biegiem wycofał sie i pojechał gdzie indziej.

JHOPE

Przeglądałaś ciuchy, gdy chłopak zaczął wygłupiać sie na środku sklepu. Spojrzałaś na niego i zaczęłaś się śmiać. Po chwili podszedł do ciebie, złapał za rękę i wyciągnął cie na środek byś z nim zatańczyła.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz