Sasaeng- "prześladowczynie", bądź jak to mówiąc fanki, które mają straszną obsesje na punkcie swojego idola.
WSZYSCY
Razem przyznaliście się do oficjalnego związku miesiąc temu, prawie wszyscy byli zadowoleni z waszego szczęścia. Zaskoczyło cię to i to bardzo, chociaż było kilku fanów (sasaeng), którzy tak bardzo cię nienawidzili. Początkowo byłaś w stanie zignorować całą nienawiść, jaką otrzymałaś, ale był taki moment, w którym otrzymywałaś mnóstwo nienawiści i bałaganu, tworzące przez sasaengi każdego dnia. Mówiąc ci rzeczy tego typy:
Nie zasługujesz na niego, on potrzebuje kogoś lepszego
Jesteś z nim tylko dlatego, że pragniesz zabłysnąć i mieć przyjemność z czerpania kasy
Jesteś brzydka, ugh
Suka
I/B nic o tym nie wiedział, ponieważ chciałaś, żeby nie był w to zamieszany, a gdyby dowiedział się i zareagował o nękaniu. Wróciłaś do domu, styrana po ciężkim dniu w szkole. Dzień był tak długi i męczący. On zaś oglądał telewizje, więc podeszłaś do niego i usiadłaś mu na kolanach, opierając głowę na jego piersi. Myślałaś, że wszystko jest w porządku, ale zaczęła denerwować cię jego cisza.
-Co się stało? - powiedziałaś, próbując go pocałować, ale on odmówił.- Jesteś na mnie zły? Jeżeli zrobiłam coś źle to mi powiedz..spróbuje to jakoś naprawić..
-Dlaczego nie powiedziałaś mi, że sasaengi cię nękają? Nękanie wcale nie jest żartem Y/n, martwię się, ponieważ wiem, co mogą zrobić, aby po prostu być blisko mnie i zrujnować twoje życie. Nie mają skrupułów, nie dbają o to, ile niebezpieczeństwa robią komuś w ogóle, mogą robić WSZYSTKO, by być ze mną lub blisko mnie.-odezwał się głębokim głosem.
Poczułaś się źle, dobrze wiedziałaś jak niebezpieczna jest ta sytuacja, nawet wtedy, kiedy dostawałaś pogróżki.
-Przepraszam I/B, wiem, że to niebezpieczne, wiem, że chcesz mnie tylko chronić. Przepraszam, że cały czas to ukrywałam. Bałam się, wiem, jak bardzo to wpływa na ciebie i na mnie. Nie chciałam, żebyś oszalał.
-Jesteś dla mnie najważniejszą osobą i oczywiście nie pozwolę nikomu cię skrzywdzić fizycznie ani psychicznie. Sasaengs to dla mnie normalna rzecz, przyzwyczaiłem się do tego, ale nie chcę, żeby miało to wpływ na twoje życie, to coś, co muszę zmierzyć sam, a nie ty.
-Nie, to jest coś, z czym oboje musimy się zmierzyć..
JIMIN
YOONGI
JUNGKOOK
NAMJOON
SEOKJIN
TAEHYUNG
HOSEOK
---------------------------------------------------
Jak się czujecie?
Ja okropnie, nastawiany kręgosłup nie jest niczym najlepszym boli mnie wszystko . Do tego katar, który za ciapę nie chce zejść.
Pamiętajcie żeby się cieplutko ubierać i jeść porządnie! Pogoda potrafi zrobić psikusa.
Buzi ♥
CZYTASZ
Reakcje BTS
RandomTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥