🍀🍀თავი-13🌸🌸

343 41 7
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ყოველივე ის ფაქტის, რაც რამოდენიმე წუთის წინ მოხდა, ჩემზე აშკარად აისახა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ყოველივე ის ფაქტის, რაც რამოდენიმე წუთის წინ მოხდა, ჩემზე აშკარად აისახა. დაახლოვებით ათი წუთი ცივ წყალს ვისხამდი სახეზე, ვცდილობდი გამეანალიზებინა ყოველივე ის რაც ჩვენს შორის მოხდა. უცნობი ჩემთვის გრძნობები! რომელიც დაუკითხავად შემოიჭრნენ ჩემში.

   თავს ძალა დავატანე და სტუმრებთან გავედი. შუგას კმაყოფილი მზერა ვიგრძენი, რომელიც სავარაუდოდ იმ აზრით იყო გამოწვეული, რასაც მამაკაცის ქვეცნობიერება "ჩემს საკუთრებას" უწოდეს!   ვეცადე მოშორებით ვყოფილიყავი მისგან, მაგრამ ჰოსოკმა მინამის გვერდით ისურვა ადგილის დაკავება, რის გამოც მე კვლავ შუგას გვერდით მომიწია დაჯდომა... ვიგრძენი როგორ ათამაშდნენ წითელი საღებავები ჩემს ლოყებზე და მოწესრიგებული პულსაციაც კვლავ დაირღვა.
    ⁃    ჰეა მგონი პრობლემები შეგიქმენით!
მშვიდი ტონით მომმართა ჯიმინმა რაზეც ნამჯუნიც დაეთანხმა.
    ⁃    ცუდად არ გაგვიგო ჩევნ უბრალოდ... გაგვიხარდა შენნაირი ადამიანის გაცნობა!
ნაღვლიანი ხმით წარმოთქვა თეჰიონმა.
    ⁃    მეც ძალიან გამიხარდა თქვენი გაცნობა. პირადად მე არ ვფიქრობ, რომ პრობლემას მიქმნით მაგრამ, თუ თქვენს კარიერაზე დავფიქრდებით ,ალბათ თქვენ ნმდვილად შეგექმნებათ პრობლემები!
    ⁃    ეს არ მოხდება, რადგან ამ ქუჩაზე არსებული სახლების უმეტესობა ჩვენს საკუთრებაში შედის, თუ შენს არ ჩავთვლით ის თავიდანვე ერთ-ერთ მოხუცს  ეკუთვნოდა რომლისგანაც ვერ შევძელით გამოსყიდვა, ის ფაქტი, რომ ეს შეძელი მაკვირვებს .
  ღიმილნარევი ტონით მესაუბრებოდა ჯინი, და თან პიცას მიირთმევდა, ერთობლივ ძალიან სასაცილო სანახაობა იყო, რამაც მკრთალი ღიმილი გამოიწვია ჩემს სახეზე...
    ⁃    ეს მინამის დამსახურება. როდესაც საქმე ბიზნეს ეხება მას ბადალი არ ჰყავს. ამ საკითხში საუკეთესოა !
სიამაყით ვაქებდი ჩემზე მოშტერებულ მინამის, რომელმაც თვალები მილიონჯერ დააფახულა, არ ელოდა ჩემგან კომპლიმენტს. რა საყვარელია როდესაც გაურკვევლობაშია!
    ⁃    ოჰოო... როგორც ჩანს საქმიანი ბიზნეს ლედი ბრძანდებით მინამი!
კმაყოფილი სახით საუბრობდა ჰოსოკი და მის გვერდით მჯდომ მანდილოსანს თვალს არ სწყვეტდა, რამაც მინამის სიწითლე გამოიწვია.
    ⁃    ჰოსოკ...
  ამოიგმინა ჩემს გვერდით მჯდომაა შუგამ და თვალები აატრიალა.
როგორც ჩანს ჰოსოკს სჩვევია მნდილოსნების ქება.
    ⁃     ხვალ სანაპიროზე ვგეგმავთ წასვლას! გაგვიხარდება თუ შემოგვიერთდებით!
წამოიყვირა ქუქიმ და მზერა ჩვენზე გადმოიტანა, პასუხის მოლოდინში.
    ⁃    ეს პრობლემური იქნება!
სრული სერიოზულობით წარმოთქვა მინამიმ, ის ფრაზა რაც მე უნდა მეთქვა, მაგრამ სანაპიროზე წასვლა მართლაც, რომ ძალიან მინდოდა.
    ⁃    ნუღელავ! ასე რო იყოს არ შემოგთავაზებდით.
  ქუქიმ არ დააყოვნა და სწრაფდვე დაუბრუნა პასუხი მინას.
    ⁃    თუ თავისუფალი დრო გვექნება  შემოგიერთდებით.
მოკლედ მოვუჭერი მინამის, რადგან მივხვდი, რომ გაპროტესტებას აპირებდა.
      დრო საუბარში სწრაფად გავიდა, ბიჭებმა წასვლა გადაწყვიტეს, რადგან საკმაოდ გვიანი იყო, მინამისაც აშკარად ეტყობოდა მგზავეობის ხარჯზე გამოწვეული დაღლილობა.
ბიჭები გავაცილე და ის იყო ოთახში შესვლს ვაპირებსი როდესაც მაჯაზე ძლიერი მტევანი ვიგრძენი, რომელიც სადღაც მექაჩებოდა, წამით დავიბენი და სიტუაცია ვერ გავიაზრე ისე აღმოვჩნდი უცხო  მანქანაში, გვერდით კი მომღიმარი შუგა მეჯდა .
    ⁃    შეგაშინე?
ღიმილით მეკითხებოდა და თვალს არ მაშორებდა.
    ⁃    წინააღმდეგი ხო არ იქნები რო გავისეორნოთ?
    ⁃    ასეთ დროს?
    ⁃    ღამით უფრო ხელსაყრელია ჩემთვის!
    ⁃    მაგრამ მინამი? მელოდება... დღეს ჩამოვიდა!
დაბნეული ვცდილობი სიტყვები შემეჩია, რომ როგორმე ამ სიტუაციიდან თავი დამეძვრინა.
    ⁃    ჰეა  ნუ გამირბიხარ! მინამი არ არის მიზეზი, ჰო მართალი ვარ?               

Lost in your eyes/ შენს თვალებში დაკარგულიWhere stories live. Discover now