🍀თავი-10🌸🌸

355 39 3
                                    

    
-ალბათ მინამის მიერ ხსენებული თანამშრომელია.
    ზანტად წამოვიზლაზნე და კარისკენ  გავემართე! 3 ზომით დიდი ზედა, დიდი სპორტიული შარვალი, თმა კი უსაქმურად კოტრიალის შედეგად აჩეჩილი მქონდა , მოკლედ რო ვთქვა ძალიან სასაცილოდ გამოვიყურებოდი!
   სახელირს  ჩავეჭიდე და კარი გამოვაღე, ამ წამს ვერც კი ავხსნი რამდენად უცნაურ სიტუაციაში ვიმყოფებოდი, ვერც კი ვიაზრებდი რა ხდებოდა !
    ზღურბლზე ჰოსოკი დამხვდა, პიცით ხელში....
⁃ გამარჯობა! პირველად ვერ მოვახერხე მოსალმება. შეიძლება?
   რას კითხულობს თუ ფაქტიურად სახლშია? პიცა შემომაჩეჩა და ოთახში შეალაჯა.
   მხოლოდ შემდეგ მოვკარი თვალი მის უკან მდგომ ბიჭებს და მათგან მხოლოდ ერთი იყო ნაცნობიი, ჩემი -"მარშმალოუ" 
⁃ ჰეა "შენი"? ღმერთმანი არ ვარ კარგად!
თავი გადავაქნიე, აზრების გსაფანტად და ახლა ყურადღება დანარჩენებზე გადავიტანე.... გადავიტ.... ღმერთო! მომაკვდინებლად საყვარლები, სიმპათიურები და ამავდროულად ძალიან "hot"-ებიც არიან !
-ჯანდაბა.... ჯანდაბა დღემდე ასეთზე არაფერზე მიფიქრია...
-ჰეა გქვიათ ჰო?
     ოდნავ ბოხმა სასიამოვნო ხმა ექოსავით ჩამესმა ...
⁃ ააჰ ... დიახ! შემობრძანდით, უეცრად დავიბენი აქ სტუმრებს არ ველოდი!
     ღიმილიანი სახით მივმართე და სტუმრები სახლში შევიპატიჟე ....
ჰოსოკი უკვე კომფორტულად მოთავსებულიყო და კნუტივით გვიყურებდა...
    რაზე ვისაუბრო? მათ არც კი ვიცნობ!
⁃ ყავას მიირთმევთ?
დაუფიქრებლად მოსწყდა სიტყვები ჩემს ბაგეებს, ბიჭებმაც არ დააყოვნეს და თანხმობის ნიშნად თავი დამიკრეს! მეც სწრაფად წამოვდექი და სამზარეულოსკენ გავემართე.
⁃ არ გვინდოდა შენი შეწუხება, ჰოსოკმა დაიჟინა აქ მოვსულიყავით !
  მოულოდნელი ხმის გაგებაზე ოდნავ შევცბი და  ყურთ ადრესატის ხითხითმაც გაიჟღერა.
-რაზე ფიქრობდი?
-არაფერზე, უბრალოდ დაბნეული ვარ არასდროს მყოლია სტუმრად ამდენი სიმპათიური მამაკაცი!
   ჩემი ნათქვამი მხოლოდ ფარაზის ბოლოს გავიაზრე და ტუჩზე ვიკბინე, იმის ნიშნად რო მომხვდარიყო შემთხვევით წამოვროშე....
⁃ სიმპათიურები?
მომიახლოვდა და ჩემსკენ დაიხარა, ალბათ მოვკვდები, გული ამიჩქარდა მის მიერ გამოდევნილი თბილი ჰაერი ნაზად მელამუნებოდა  სახეზე, სასიამოვნო გრძნობა იყო მაგრამ ამ დროს ძალიან ვნერვიულობდი და დარცხვენილიც ვიყავი, არ ვარ მიჩვეული მზგავს ქცევებს.... დაბნეულმა თვალი გავუსწორე ჩემს წინ მდგომს და ძვლივს წარმოვთ თავის გასამართლები ფრაზა....
⁃ ამმ .... მე... წამომცდა.
⁃ მაგრამ ასე ფიქრობ!
⁃ წყალი ადუღდა გაიწიე!
თავის დაძვრენა ვცადე მაგრამ როგორც ჩანს არ გამომივიდოდა, რამოდენიმე ნაბიჯი გადმოდგა ჩემსკენ, მეც უბრალოდ უკნ ვიხევდი, ვიდრე მაცივარს არ მივეჯახრ.  ისევ ეს წყეული მომენტი გასაქცევი არსად მაქვს, ამიტომ მეც ამაყად და გაბედულად ავხედე, მაგრამ ჯობდა..... ჯობდა უბრალოდ უმექმედოდ ვყოფილიყავი.
  

Lost in your eyes/ შენს თვალებში დაკარგულიحيث تعيش القصص. اكتشف الآن