10#

2.6K 110 5
                                    

Vylezli jsme z bazénu. Dala jsem Isaacovi svůj ruční a ten si začal ručníkem sušit oblečení. Pomáhá to vůbec? Silně pochybuju.

"Oba dva. Do kuchyně" řekla mamka. My jsme šli poslušně za ní. V obýváku mamka vypla písničky. Kousla jsem se do rtu. To není dobrý. Isaac mě vzal za ruku a propletl se mnou prsty. Vešli jsme do kuchyně. Mamka si sedla na barovou stoličku, kterou jsme měli u kuchyňslého ostrůvku, a koukala na nás zvláštním pohledem.

"Takže. Katie, moc dobře víš, že jsem ti zakázala tady v Beacon Hills pouštět hudbu tak nahlas. Tady nejsme v LA. Nestojím o telefonáty, jako byl ten dnešní, že mám dcera tady pořádá večírky." řekla a já jsem vykulila oči. "Už se to nebude opakovat." řekla a já jsem kývla. "A ještě jedna věc" řekla a ja jsem se napnula. To nebude dobrý. Isaac to vycítil a stiskl mi ruku na důkaz, že je tady se mnou. "Jak dlouho jsi mi chtěla zatajit, že máš přítele?! Myslela jsem, že si říkáme všechno!" řekla a usmála se. Stoupla a přešla k nám. Já jsem si oddychla. Teď čeká výslech Isaaca. Škodolibě jsem se na něj ušklíbla. "Jakpak se jmenuješ, mladý muži?" zeptala se.

"Jsem Isaac. Isaac Lahey, madam" řekl a natáhl k mé matce ruku.

"Jakápak madam! Jsem Isabell." řekl a jeho ruku přijala. "Dobře... Isabell" řekl a usmál se.

"A jak jste se seznámili?" zeptala se mamka.

"Vlastně... Přes Scotta" řekla jsem. Ona nechápavě nakrčila obočí. "Scottovi a Stilesovi jsem pomáhala opravit auto, když jsem se jela projet" řekla jsem.

"Už zase?! Katie, moc dobře víš, že taková práce se na dámu nehodí." řekla mamka přísně.

"Isabell, můžu vám říct, že šikovnější automechaničku jsem v životě neviděl." řekl Isaac a přitáhl si mě za pas blíž.

"Ale i tak, není to pro ní to správné." řekla mamka tvrdohlavě.

"Ale jde jí to" řekl Isaac.

"Ano. To říká spoustu lidí. Toto nadání zdědila pos vém otci" řekla mamka.

"Mami nezačínej zase." varovala jsem jí. Ona přikývla.

"No tak. Dáme si večeři ne? Já něco objednám" řekla mamka.

"Mami a neuvaříme si něco? Já klidně uvařím" řekla jsem. Ona na mě chvilku koukala.

"Dobře. Já se půjdu převléct" řekla a já jsem se usmala. Mamka odešla.

"Tak. Mame to za sebou" řekl Isaac.

"Tak to ještě zdaleka ne." řekla jsem a otočila jsrm se čelem k němu. Objala jsem ho kolem pasu a stoupla jsem si na špičky. On se sklonil a políbil mě. Odtáhla jsem se od něj.

"Zůstaneš na večeři?" zeptala jsem se.

"Jo. Klidně. A nechceš pomoct s vařením?" zeptal se.

"Jestli si neublížíš" řekla jsem se smíchem. On jen uraženě zvedl hlavu. Já jsem ho začala líbat na bradě a pokračovala jsem níž.

"Fajn jdeme vařit nebo se k tomu nedostaneme." řekl Isaac udýchaně. Já jsem se uchechtla a šla jsem vybrat, co vlastně budeme vařit. Chvíli jsem koukala do ledničky, pak se ale na mém zadku objevily ruce. Usmála jsem se a koukala jsem dál. Vzala jsem kuřecí maso, co jsem koupila, a narovnala jsem se. Isaac stál za mnou. Já jsem ho s úsměvem obešla a dala jsem maso na linku.

"Půjdu se převlíct. Zvládneš to maso nakrájet na plátky?" zeptala jsem se. On ke mně šel a vzal mě za pas.

"Mě se v těch plavkách líbíš" řekl a políbil mě.

"I tak půjdu" řekla jsem a odtáhla jsem se od něj. "Nůž je ve třetím šuplíku nalevo" řekla jsem mu jestě než jsem odešla. V pokoji jsem si vzala kraťasy a tílko a šla jsem zpátky. Isaac už měl maso nakrájené a opíral se o linku. Skenoval mě pohledem. Usmala jsem se pro sebe a šla jsem chystat maso. Vyndala jsem si nějaké koření, sůl a pepř a začala jsem.

"Isaacu támhle dole jsou brambory. Oloupeš je prosím?" zeptala jsem se ho. On se odrazil od linky a šel pro ně. Já jsem zatím dodělala maso a vyndala jsem pánvičku. Isaac oloupal brambory a já jsem je dala vařit.

"Tak co teď?" zeptal se mě.

"Teď máme chvilku volno" řekla jsem, když jsem dala smažit steaky.

"To je dobře" řekl a vzal mě za pas. Vypískla jsem překvapením a začala jsem se smát. On mě posadil na kuchyňský ostrůvek. Stoupl si mezi moje nohy a chytil mě za pas. Dala jsem ruce kolem jeho krku a přitáhl jsem si ho do polibku. Obtočila jsem nohy kolem jeho pasu a přitáhla jsem si ho za zátylek blíž. On si mě přisunul blíž a pevně mě objal.

"Katie, dáte si taky víno nebo... Ježiši omlouvám se!" křikla mamka, když přišla do kuchyně. Já jsem se od Isaaca rychle odtáhla.

"Jo, dáme si mami. Díky" řekla jsem. Ona celá rudá kývla a odešla. Já jsem se začala smát a seskočila jsem z ostrůvku, abych zkontrolovala maso a brambory. Maso jsem otočila, aby se napálilo. Došla jsem k ledničce a vyndala jsem okurku a rajče. Dala jsem to na ostrůvek a vyndala jsem prkýnko. Isaac to mezitím umyl. Vzala jsem si okurku a začala jsem jí krájet, Isaac krájel rajčata. Když jsme to měli, tak jsem to dala na talíře, přidala jsem k tomu maso a přecedila jsem brabory. Nandala jsem všem a zavolala jsem mamku. Ta donesla i víno ze sklepa a nalila nám.

"Je to výborný" řekla mamka.

"Děkujeme" řekla jsem a usmála jsem se na Isaaca.

"Děkuju, já jsem jen oloupal brambory a nakrájel jsem maso. Všechno je to tvoje práce a je to vynikajicí" řekl a dal mi ruku na stehno.

"Díky" řekla jsem a dala jsem mu pusu na tvář.

"Isaacu a co rodiče?" zeptala se mamka. Isaac se napnul.

"Matka i otec zemřeli. Žiju se svým poručníkem" řekl Isaac a usmál se.

"Aha. To je mi líto" řekla mamka a smutně se usmála.

"Jo, mě taky" řekl a koukal do stolu.

"Ovšemže" řekla mamka. Dala jsem Isaacovi ruku na stehno, aby věděl, že tu jsem s ním. On se na mě usmál a my jsme pokračovali v jídle. Po chvilce mi stehno začal masírovat a já jsem se držela, abych nevzdechla. Já jsem mu zase na oplátku začala jezdit po rozktoku a on úplně strnul. Zaťal čelist a přestal mě masírovat. Ušklíbla jsem se. Když jsme dojedli, tak jsem s Isaacem uklidila nádobí. Mamka šla ještě pracovat a my jsme šli ke mně.

Teen wolf... and me ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat