Dostali jsme se ke Scottově domu, ale tam nikdo. Jeli jsme ke Stilesovi, ale tam taky nikdo.
"Kde jsou?" zeptala jsem se.
"Nevím, ale začíná se stmívat. Za chvíli vyjde měsíc a bude zatmění" řekl Isaac. Chvíli přemýšlel. "Už vím" řekl a rozjel se. Vůbec nevím, kam, ale jel jak blázen. Najednou jsme zastavili na veterině. No jasně. Oba dva jsme vyběhli z auta a vběhli jsme tam zrovna, když mamka a Deaton chystali tři vany s ledem a nějakýma bylinama.
"Co to je?" zeptala jsem se.
"Melissa, Chris a Sheriff zmizeli" oznámil nám Deaton.
"Cože?!" křikla jsem.
"Mame plán jak je najít." řekla mamka a pomohla Deatonovi s poslední plechovou vanou.
"Ale potřebujeme tři lidi, kteří jsou nějak citově spjatí s Allison, Scottem a Stilesem." řekl Deaton. Stiles stal jousek opodál s Maliou, Lydia stála u Allison.
"Tak to zase zbylo na nás brácho" řekl Isaac a šel ke Scottovi.
"Fajn, můžeme začít" řekl Deaton. Všichni tři přikývli. Sundali si trička a šli k vaně. Pomalu si tam sedli.
"Tři, dva, jedna, teď" řekl Deaton a všichni tři je do vody potopili. Začali se vzpírat, ale oni je udrželi. Najednou všechno přestalo. Oni se nevzpírali.
"Představte si nemeton a vybavte si svoje blízké. Jak moc je toužíte najít" začal Deaton. Chvíli se nic nedělo. Prvních pět minut nic. Deset. Patnách. Dvacet. Začala jsem být nervózní. Než jsem stačila mrknout všichni tři vystřelili do sedu a prudce oddychovali.
"Víme, kde to je" řekl Scott. Vylezli z té ledové vody a my jsme je zabalili do ručníků. "Ale já musím za Deucalionem." řekl Scott.
"Pojedu tam já a Stiles." řekl Isaac.
"Díky" řekl Scott a usmal se.
"Jedu s tebou, Scotte" řekla jsem.
"Ne, je to nebezpečné" řekla mamka.
"Mami, jsem lovec. Dokážu se o sebe postarat" řekla jsem a dala jsem jí pusu na tvář. Scott si vzal tričko a mikinu a já jsem ho následovala pryč z ordinace.
"Buď opatrna" řekl Isaac, který nás dohnal.
"Ja vždycky" řekla jsem a políbila jsem ho.
"Miluju tě" řekl.
"A já tebe" řekla jsem a dala jsem mu ještě rychlou pusu na tvář. Pak jsem nasedla na motorku za Scotta a ten odjel pryč.
Zastavili jsme před tím skladištěm, kde jsme se, společně s mamkou, sešli s Deucalionem. Slezli jsme z motorky a vešli jsme dovnitř.
"Vidím, že jsi taky přišla Katie." řekl Deucalion.
"Vidíš?" řekla jsem a uchechtla jsem se.
"Na to není čas" řekl Scott.
"Už to začíná" řekl a koukl obrovským oknem ven. A ano. Obrovský měsíc v úplňku.
"Potřebuješ ochranku, Deucalione?" ozval se profesorčin hlas za námi. Otočila jsem se a vytasila jsem meč.
"Na tebe? Ani ne" řekl a odhodil slepeckou hůl společněme s brýlemi. Začal se měnit. Mě se začal zmocňovat strach, ale snažila jsem se uklidnit. Deucalion vypadal hrozivěji než všichni vlkodlaci, co jsem zatím viděla. Scott už byl taky přeměněný, ale nějaká neviditelná sílá mě a Scotta odhodila na zeď a drželo nás to tam.
"Deucalione, to kvůli tobě jsem trpěla. A já ti to oplatím stejnou mincí" řekla Jennifer a pomalu šla k němu. Mávla rukou a Deucalion klečel na zemi a nemohl se hnout. Jennifer k němu přišla a šáhla mu na oči. Deucalion začal řvát bolestí, ale když Jennifer dala ruce pryč, Deucalion měl místo krvavě zbarvených bulev normální červené oči.
"Teď uvidíš, co se ze mě stalo kvůli tobě" řekla a místo ní tam zase stálo to stvoření.
"Já jsem alfa všech alf." zakřičel Deucalion a pomalu se začal zvedat. Jennifer se přestala soustředit na mě a Scotta a my jsme s velkou ránou padli na zem. Deucalion opět dopadl na zem. Scott toho využil a zaútočil na ní. Jennifer se teď přestala soustředit na Deucaliona a Scott skončil opět na zdi. Najednou se začal měnit zpět do lidské podoby, stejně tak i Deicalion.
"Už to začalo" řekla. "Zatmění" pustila Scotta, který opět padl na zem. "Musím jít. Další oběti se sami nezabijou, ale pro tebe se vratím" řekla a posední větu sméřovala na Deucaliona. Nemůžu dovolit, aby zabila Argenta, Malissu a Sheriffa. Zaútočila jsem na ní. Ona mě chtěla odhodit stranou, ale já jsem její útok vykryla tím, že jsem před sebe dala meč.
"Myslela jsem, že jste vymřeli" řekla překvapeně.
"Jak vidíš, tak ne" ušklíbla jsem se. Chtěla na mě zase zaútočit, ale já jsem se vlně jení moci vyhla a přiskočila jsem k ní. Chtěla jsem jí mečem seknout do břicha, ale ona zmizela a najednou mě něco drželo zezadu. Cítila jsem, jak vybdavá jednu z dýk a davá mi ji k zádům.
"Tak teď vymřete" zasyčela mi do ucha. .
"Je pozdě" řekl Scott opět ve své vlčí podobě. Ona se koukla na měsíc. Koukla jsem se. Zatmění je pryč. Ona si šahla do kapsy a vyndala nějaký prášek. Rozhodila ho kolem nás a přitlačila dýkou na moje záda. Jasan. Jennifer se začala šíleně smát, ale Scott přišel na hranici bariery a začal do toho tlačit rukama. Modrý kruh kolem nás zářil a Scotta odhodil. Jennifer se zasmála.
"Bláhový vlkodlaku" řekla a už už se chystala bodnout mě do zad, ale Scott vstal a šel znovu k nám. Jennifer ho se zajmem pozorovala. Scott zapíchl drápy do bariery, ale stalo se něco, co jsme nikdo nečekal. Bariera začala slábnout.
"Jsem bláhový, ale já jsem teď alfa" zakřičel a těsně před tím, než bariera praskala a mě, Scotta a Jennifer odhodila stranou. Mě Jennifer píchla mojí dýkou do hrudi. Potom mě to odhodilo na zeď a já jsem ztratila vědomí... Nebo jsem umřela?
ČTEŠ
Teen wolf... and me ✔
FanfictionKatie se přestěhovala ze slunného LA do neznámého Beacon Hills. Milovnice motorek ale pozná tajemství místních školáků a do jednoho se i zamiluje. Otázka, která děsí všechny její blízké, pořád visí ve vzduchu... Přežije ve městě, které je plné nadpř...