11#

2.5K 106 4
                                    

Isaac za mnou zabouchl dveře a hned mě na ně přitlačil. Začala mě líbat na krku a já jsem ho objala. Vzal mě za stehna a já jsem omotola nohy kolem jeho pasu.

"Můžu ti říct tajemství?" zachraptěl mi do rtů, když opřel jeho čelo o to mé.

"Povídej" šeptla jsem.

"Miluju tě. Tak zatraceně moc." řekl a já jsem strnula.

"Isaacu je mi to líto, ale já ti to nemůžu říct" řekla jsem a seskočila jsem na zem. Poodešla jsem pár kroků k posteli. On ke mně přišel a začal mě hladit po rameni.

"To nevadí. Jednou, dřív nebo později, mi to řekneš. A na ten den já si počkám" řekl. Usmála jsem se a otočila jsem se na něj.

"Díky. Díky za všechno" řekla jsem a objala jsem ho kolem pasu. On mě schoval ve své náručí. Bylo mi tak příjemně. Teplo, cítila jsem se bezpečně a hlavně jsem cítila domov. Isaacova vůně pro mě předatavovala moje zázemí. Moje bezpečí. Tohle jsem na něm milovala. Ten pocit, který mi dopřával.

"Půjdeme spát?" zeptal se.

"Jo.. Jen se skočím osprchovat, dobře?" řekla jsem.

"A můžu jít s tebou?" áá.. Hraví Isaac je zpět.

"Nemůžeš, ale musíš" řekla jsem a políbila jsem ho.

"Tak to si nechám líbit" zamumlal mi do rtů. Uchechtla jsem se.

"Pojď, nebo jdu sama" zavyhrožovala jsem mu.

"Už letím" odpověděl. Spolu ruku v ruce jsme šli do koupelny. Začala jsem si sundavat tričko, ale Isaac mě zastavil.

"Tohle je moje profese" řekl a přetáhl mi tričko přes hlavu. Pak mi rozepl podprsenku a hodil jí do kouta.

"Teď je řada na mě" šeptla jsem. Sundala jsem mu tričko. Začala jsem ho líbat na krku. Udělala jsem mu tam malé znamínko a šla jsem dál. Líbala jsem mu klíční kosti a pak jsem se přesunula na hruď.

"Počkej. Tady ne" dostal ze sebe. Uchechtla jsem se.

"Musíš být potichu" šeptla jsem. Položila jsem mu ruku na kalhoty a začala jsem ho hladit. On vzdychl.

"Potichu" šeptla jsem "Mamka je dole" Isaac kývnul. Přesunula jsem se na jeho rty. Stála jsem na špičkách a líbala jsem ho, aby nebyl tolik slyšet. Ruku jsem strčila pod lem jeho kalhot. On se zapíral rukama do umyvadla, aby nespadl. Druhou rukou jsem si ho přitáhla za zatylek. Přejížděla jsem  rukou po jeho chloubě. On začal sténat. Kousla jsem ho do rtu a on zavrčel. Potom jsem cítila něco teplého a mokrého na ruce. Se spokojeným úsměvem jsem vyndala ruku a odtrhla jsem se od něj.

"Bože" oddychoval.

"Pojď. Musíme se osprchovat" řekla jsem a sundala jsem si kraťasy. Stahla jsem si kalhotky. Isaac byl taky jenom tak, jak ho pán bůh stvořil. Zašli jsem do sprchy a já jsem na nás pustila vařicí vodu. Vzala jsem šíňku a dala jsem na něj trocbu sprchového gelu. Isaac mi ji vzal.

"Tohle nech na mě" řekl a začal mě žíňkou umývat. Užívala jsem si každý jeho dotyk. Když už byla každý skulinka mého těla čistá, tak jsem si žíňku vzala já a začala jsem ho umývat já. Když jsem se blížila k jeho chloubě zavrčel. Uchechtla jsem se. Potom, co jsem ho unyla jsme spolu vylezli ze sprchy. Isaac u sebe neměl oblečení, tak si kolem pasu omotal ruční. Já jsem si vzala jen tričko a spodní prádlo. Vyšli jsme ke mně do pokoje, ale potkali jsme mamku.

"Slyšela jsem vás" řekla jen tak mimochodem a odešla do ložnice. Já jsem se za ní chvilku koukala a pak jsem se otočila na Isaaca a společně jsme vybouchli v záchvatu smíchu. Když jsme se uklkdnili šli jsme ke mně do pokoje. Tam si Isaac vzal náhradní boxerky, co měl v botohu, který si donesl sebou. Lehli jsme si do postele. Já jsem si lehla na Isaacovu hruď a on kolem mě omotal svojí paži.

"Jak ke to s tou vaší partou? To jste všichni jenom kamarádi, nebo..." nedokončila jsem větu, ale on pochopil.

"Allison a Scott spolu chodili, ale myslím, že se k sobě vrátí. Stiles a Malia spolu chodí a asi jim to klape. A Lydia.. Ta se rozešla se svým klukem, ktery byl kanima a teď je vlkodlak." řekl Isaac.

"Co je to kanima?" zeptala jsem se nechápavě.

"Kanima je taková ještěrka, která má v ocase jed, který tě paralizuje." řekl. Kývla jsem. Fuj. Neumím si představit, že bych chodila s někým, kdo má ocas, ale jestli ho Lydia milovala, tak proč ne?.

"Nemáš ocas, že ne?" zeptala jsem se pro jistotu.

"Jak se to vezme" řekl a zasmál se.

"Blbečku. Víš jak to myslím" řekla jsem se smíchem a bouchla jsem ho do hrudi.

"Nemám. Mám jen tesáky a drápy" řekl. "Pořád mám strach, že ti můžu ublížit" řekl potichu.

"Neublížíš. Vím to." řekla jsem pevně. On sekl rukou a tam se mu objevili drápy.

"Řekni mi, že se jich nebojíš" řekl. Rukou točil pořád dokola.

"Popravdě?" zeptala jsem se.

"Jistě, že popravdě. Poznám, kdy lžeš" řekl.

"Příjde mi to hrozně sexy" řekla jsem.

"Jsi divná" řekl a drápy se mu zasunuly.

"Jsem. Vím to" řekla jsem se smíchem.

"Tak to nemyslím, ale každá holka by se jich bála. Ale tobě příjdou sexy." řekl.

"Nejsem jako ostatní. Vím to. Vždy jsem dělala věci, co ostatní nechápali. Ale jsem ráda taková. Nikdo neví, co ode mě čekat" řekla jsem.

"Jsi speciální holka, pro speciální zrůdu" řekl Isaac.

"Nejsi zrůda" namítla jsem.

"Jsem." kývl. Pozvedla jsem hlavu a koukla jsem mu do očí.

"Jestli jsi ty zrůda, tak já jsem taky zrůda. A ty jsi navíc moje zrůda" řekla jsem a dala jsem mu pusu na bradu.

"A ty jsi moje malá roztomilá zrůdička" řekl a dal mi pusu na čelo. Uchechtla jsem se. Zase jsem si lehla na jeho hruď. 

"To s tvými rodiči.. Je mi to líto" promluvila jsem do ticha, které mezi námi panovalo.

"Matku jsem skoro neznal a otec... To je kapitola sama pro sebe." řekl.

"Neměl jsi otce rád?" zeptala jsem se.

"Týral mě a za tresty mě zavíral do nefunkčního mrazáku, co jsme měli ve sklepě. Nenávidím ho" řekl a já jsem vykulila oči.

"Pane bože" řekla jsem a otočila jsem se na něj.

"Mám klaustrofobii. Nenávidím uzavřené prostory." řekl.

"Isaacu.. Já.." chtěla jsem něco říct, ale on mi to nedovolil.

"Katie, nechci se o tom bavit. Tohle téma je pro mě achylovou patou. Prostě.. Je to za mnou a nerad se k tomu vracím. Dobře?" řekl. Já jsem ho políbila.

"Jsi můj hrdina. Tohle všechno si zvládl a jsi tady, nevzdal jsi to. Můj hrdino" řekla jsem mu. On se usmál.

"Miluju tě" zašeptal mi do vlasů.  Tak teď mi bylo líto, že mu to nemůžu říct, ale nebudu mu říkat něco, co není pravda, ne? Mám ho ráda, mam ho víc než to, ale miluju je pro mě moc vážné a já si svými city chci být jistá, než je někomu řeknu.

"Mám tě hrozně ráda" šeptla jsem. On kolem mě utáhl ruce a já jsem s úsměvem usla na jeho hrudi.

Teen wolf... and me ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat