Przedstawienie siebie i postaci

170 4 0
                                    

Jestem Dagmara, miałam 16 lat, kiedy poznałam Piotrka. Był westchnieniem każdej dziewczyny i on sam dobrze o tym wiedział.
Moje dwie przyjaciółki Wiktoria  i Dominika.
Chłopak Wiktorii-Eryk, chłopak Dominiki-Piotrek (ksywka Smalec) i wiele innych.. (poznacie ich w dalszej części).

Dagmara - Wysoka dziewczyna o brązowych włosach sięgających do łopatek i jasnych oczach.

Piotrek - Blondyn o ciemnych oczach, czarnych jak noc.

Wiktoria - Bogini piękności, ciemno-brązowe włosy sięgające prawie do pasa oraz brązowe jak ciemne piwo oczy. Najniższa z grupy.

Dominika - Czarne włosy, sięgające do połowy pleców, niebieskie oczy.

Ada - Blondynka o jasnych włosach, niemalże białych oraz jasne, niebieskie oczy.

Janusz - Mało zadbany chłopak starszy od wszystkich, nawet przystojny, brązowe oczy oraz włosy, ma brodę, oczy są jasne prawdopodobnie zielone.

Magda - Piękna brunetka o zielono-brązowych oczach i ciemnych brązowych włosach. Jest wyższa od Dagmary.

Kuba - Chłopak o długich, ciemnych, niemalże czarnych włosach oraz o brązowych oczach.

Maciek - Brunet o brązowych oczach, wysoki, czarujący, ale też sarkastyczny dupek. Za to wszyscy go lubią.

!!!Uwaga!!!

Książka ma ogromną zawartość cringe'u. Czytasz na własną odpowiedzialność!!! Pozdrawiam bogobojna. <3

Zakochana w wampirzeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz