12. "Хамгаалах болно"

3.9K 357 17
                                    

Өглөөг сэрүүлгэний дуугаар сэрэн сургуульд явахдаа бэлдэж байтал Тэхён залган их л сүржин дуугаар

Тэхён: ийм эрт сэрчихсэн юм уу?

Би: сургуульдаа явах гээд эрт л сэрж таарна биз дээ

Тэхён: АЙН?? Чи сургуульдаа явах гэж байган муу?

Би: тийм ээ яасан?

Тэхён: чи сургуульдаа битгий яаваа би чамайг аргалчихнаа

Би: би зүгээр ээ сургуульдаа явж чадна

Тэхён: чи миний үгэнд орохгүй юм уу?

Би: үгүй ээ орохгүй

Тэхён утасны цаан санаа алдаж байгаа нь сонсогдлоо.

Тэхён: найз залуугынхаа үгэнд ордоггүй мангар охин

Хэдий Тэхён амандаа үглэж байсан ч би хангалттай сайн сонсож байсан юм.

Би: юу гэнээ?

Тэхён: юу ч биш ээ. Би очиж авах болохоор ганцаараа явж болохгүй шүү. Би одоо гарлаа. 5 минутын дотор л оччихноо

Би: би хүлээж байх болохоор битгий хурдттай давхиарай

Тэхён: за

Утсаар ярьж дуусан хурдхан шиг доош цайгаа уухаар буулаа. Өөртөө өглөөний цай бэлдэн уучихаад Тэхёныг яарч гарсандаа өглөө юм идэж амжаагүй байх гэж бодон хэдэн хачиртай талх бэлдэн саванд хийн авч гарав.

Гэрийн гадаа түүнийг ирэх зүгийг харуулдан зогсохдоо өөрийгөө би үнэхээр жаргалтай байгааг мэдэрч байв. Гэрийнхээ гадаа машинтай ирж хүргэж өгөх найз залуугаа хүлээн зогсоно бас түүндээ зориулж өглөөний цай бэлдсэн.

Энэ бүхэн охин бүрийн хүсдэг аз жаргалтай мөч биш гэж үү?

Нүдний үзүүрт машин үзэгдэхэд харвал Тэхён ирж байлаа. Би түүний харсан чигтээ өмнө минь иртэл бодлогоширч зогсов.

Ким Тэхён чи яг одоо юу бодож байгаа бол? Зүрхэнд минь мэдрэгдэж буй мэдрэмжүүд чамд мэдрэгддэг болов уу? Эсвэл энэ харилцаа чиний хувьд тоглоом хэвээрээ юу? Би чиний хувьд хэн ч биш гэж үү?

Би бидний харилцааг үнэн байгаасай гэж маш их хүсэж байна....

Тэхён өмнө минь ирж машинаа зогсоогоод надад хаалга онгойлгож өгөхөөр нь би чимээгүй л орж суулаа.

Тэхён: ямар нэгэн юм болоо юу?

Би: үгүй ээ яасан?

Тэхён: тэгвэл юуг тэгж сүрхий бодсон юм?

Тоглоход бэлэн үү? [Completed]Where stories live. Discover now