II

273 101 55
                                    

-Caner seni şuan evinin banyosunda aldatıyo desem ne yapardın Irmak?
¬¬¬¬¬¬¬

Bu cümleden sonrası yoktu bende. 5 dakikalık bi şoka girmiş ve hala çıkamamıştım.
Yaparmıydı böyle bir şey?
Yapmazdı dimi?

Ona güvenim sonsuz du.
Evet ama içimdeki gümbür gümbür atan kalbim gidip bakmamı söylerken beynimse, sen ona güvenirsin yapmaz o öle bişi diyordu.
Hiç bu zamana kadar böle bişi sezmemiştim neydi şimdi bu?
İçimden İnşallah şakadır, yani kesin şaka, yapmaz o ben biliyorum derken bir taraftan gitme taraftarıydım. En azından içim rahatlardı.
Derken pat die bi ses gelmesiyle girdiğim şokun etkisinden kurtulmuştum.

Hızlıca odamdam çıkıp aşşağı inmem belkide 5 saniye almıştı. Nasıl merdivenlerden indiğimi bilmiyordum. 3'er 4'er zıplaya zıplaya inmiştim. Kalbimse sanki yerinden çıkıcaktı.
Ses banyodan gelmişti.
Banyonun önüne geldiğimde hala çok tedirgindim.

"Caner orda mısın noldu hayatım?" dedim dedim ama bir yandan da ölüyorum heyecandan.

"Burdayımm
Sorun yok,kovayı düşürdüm."

"Gelmemi ister misin?
Sana yardımcı olabilirim."

"Gerek yok ben hallederim, sen gidebilirsin."

Onun bir kovayla başa çıkamaması için tabiki içeri girebilir miyim die sormadım. Merakımdan dı herşey.
Ama hissettiğim kadarıyla, sesinde kesinlikle endişe ve korku vardı.
Nedeni kovanın düşmesi mi?
Çok saçma kim kova düşse tedirgin olur.

Girsemiydim, yok yok girmemeliyim. Bi kere pat die dalsam ne görüceğimi ve ne diceğimi bilmiyorum.
Ne diyebilirm ki?
Aşkım sen beni aldatıyo musun die bakmaya geldim felan mı.
Of napsam ki.
Bence geri gitmeliyim. Evet evet geri gitmeliyim, hem zaten ben güveniyorum kocama.
O yapmaz,bir mesaja kanıp kocama olan güvenimi sarsamam.
Geri dönüyorum evet çünkü ona güveniyorum. Ayrıca kim kendi evinde karısı yukardayken biriyle banyoda aldatırki?
Zaten çok riskli. Öyle degil mi?

Evet geri dönmeliyim,çünkü ben güvenen biriyim.
Tam merdivenlerden çıkarken duyduğum o ses. Bir yandan sindirmeye, bir yandan idrak etmeye çalışmam 15 saniyemi almıştı.
O kız sesimiydi. Yok artık. İçimden taklit yapıyosundur felan die bile geçirdim. Konduramıyorum çünkü ona. Neden? Çünkü o benim tanıdığım adam,6 yıllık kocam, sevdiğim, herşeyim. Yetmezmi bunlar?

Kapıyı dinliyordum ama ses yoktu. Ne ya beynim bana oyun mu oynadı.

Bunu ögrenmenin tek yolu içeri görebilmekti. Ya bu nasıl olacaktı?

Kapıya vursam zaten açmaz öle bişi varsa,yani yokturda işte ben bir kere pinpiriklendim die biliriz.

Pencere evet banyonun küçük penceresinden görebilirdim. Burası bina degildi sonuçta.
İki katlı aşşağıda banyo , mutfak, oturma odası ve bir de kiler vardı. Yukardada herkesin kendisine ait odaları vardı. O yüzden bakabilirdim.
Evet belki ona olan güvenimi sallandırmış olabilirdim ama bende her kadın gibi meraklı ve endişeliydim. Kim olsa bakardı.

Nereye bakıyordu bu cam.
Arka tarafa dolanmam la pencereyi orda görmem bir olmuştu. Hala ışık yanıyodu.

Hava hafif rüzgarlıydı,tatlı esiyordu, ne üşütüyo ne de insana dokunmuyordu adeta insanın içine işleyen bir rüzgardı.
Her zaman böle havaları sevmişim dir. Hatta her zaman böle havalarda koşu yapardım akşamları.
Zaten bir hafta sonum birde gecelerim vardı. Geri taraf hep iş yerinde olurdum.

Hava o kadar karanlıktı ki, zaten arka tarafta ışık sistemi yoktu. Kendi telefonumun ışığını açmıştım ve şimdi etraf daha netti.
Pencerenin önüne gelmiştim ama boyum çok kısa kalıyordu sadece elim uzanıyordu oraya.
Napabilir, napabilirim......
Telefon, telefon tabi ya video ya çekip sonrada izleyebilirim.
Hemen açtım ve tuttum, ayak uçalarımla uzandım ve en azından biraz daha nettir die düşündüm.

En az 3-4 dakika olmuştu. Heralde herşeyi çekmiştir. Artık çekmeyi bırakmalıydım. Telefonu sessizce kapattım ve arkamı dönüp sessiz ve dikkatlı adımlarla eve geri dönüyordum.

Sonra arkamdan çime basan bir ayak sesi, yoğun parfüm kokusu ve daha arkama bile dönemeden o benim burnuma eter koklatması ve zaten gerisi yok...

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

Kalktığımda başım o kadar dönüyorduki,bir 5-10 dakika daha yerde uzandım.
Nerde olduğumu, en azından anlamak için ellerimi sürttüm yere, çimen üstündeydim. Ya sanırım hala aynı yerdeydim.

Peki o gelen yoğun erkek parfümlü kişi kimdi?
Notun sahibi olabilir mi?
Neden gelip beni bayılttı?
Yada bayılttı neden hala burdayım?
Genelde insanlar birini kaçırmak için bayıltmaz mı? Tabi ki yinede iyiki burdayım.
Ama neden?

Artık gözlerimi yavaş yavaş açıyordum.
Etraf yavaş yavaş netleşiyor du.
En son ne olmuştu?
Telefonumla video çekiyordum sonra, sonrası zaten meçhul.
Peki telefon o nerde?
Oda yanımdaydı. Hiç vakit kaybetmeden hemen videoyu açmaya koyuldum.

Video video yoktu. Allah kahretsin ya videoyu silip gitmiş inanmıyorum.

Kimdi bu ya kimdi nalet olsun. Gözümden akan iki damla yaşı silip ayağa kalktım.
O kadar sinirliydim ki, her zaman sinirden ağlardım. Yine ağlıyordum. Neden ya neden bir insan hep not yazıp hemde öğrenmeme izin vermez ki. Göz yaşlarımı silip arkamı döndüm ve eve doğru yürümeye başladım.
Tam o sırada telefonuma gelen mesajla sinirlerim daha da hat sefasına gelmişti.

05** *** ** 90

-O kadar kolay öğrenirsen,nerde kaldı bu oyunun heyecanı?

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

Arkadaşlar bölümleri kısa,kısa yazmayı düşünüyorum.
Her 3 günde bir de bölüm atıcam.
Tabi arada istisnalar olabilir.
Herkese iyi okumalar...

A N A F O R Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin