-Na és most mit csináljunk?.-kérdeztem a Márkot.
-Nem megyünk le a partra?
-Hát, lemehetünk, de hideg van és én nem hoztam magammal pulcsit.
-Ajj,te.-nevetett ki és megindult a szobáni felé.
Nem tudtam hova megy de egy kis idő múlva egy fekete belebújós pulcsival jött vissza.
-Megfelel?.-kérdezte
-Köszii, de te akkor miben leszel?.-néztem fel rá.
-Én nem fázok.
Elindultunk kifelé. Nagyon szép így este kivilágítva a Velencei-tó. A földön volt egy pokróc, arra leültünk. Sokáig csak csöndben ültünk.
-Te, hogy, hogy nem mentél el inni?.-kêrdeztem.
-2 okból. Az egyik, hogy nem szoktam inni, mert nem tartom semmi értelmét.
-És a másik?.érdeklődtem
-Veled akartam lenni.-nézett rám.
-Amúgy, nagyon ügyes voltál a versenyen.-tette hozzá
-Köszi.
Még egy kicsit beszélgettünk, aztán már kezdett nagyon hideg lenni, ezért bementünk. A nappaliban van egy csocsó asztal, és én rögtön odaálltam elé.
-Játszunk?.-kérdeztem
-Ez kihívás volt?
-Ahha, de én még sose játszottam, ezért béna leszek.
-Nem baj, majd belejössz.
Hát első körben rendesen elvert, de utána kezdtem belejönni, mert én is szereztem pontokat. Egy kis idő múlva ránéztem a telefonomra és már éjfél volt. Nem tudtam hol vannak a többiek, már akik nem a kocsmában ültek. Valahonnan előkerült az Olivér és az ofő mondta neki, hogy, szedje össze a többieket. Egy pár perc elteltével elkezdtek beszállíngózni a többiek, hulla részegen. Az Ákos odajött hozzám, a szeme se állt jól.
-Sziaa.. Nem akarsz velem jönni a szobába?
-Nem.-vágtam rá
-De gyere már. Nem harapok.
-Na jó elég volt, húzzál innen a pi@ába.-szólt rá a Márk.
-Ki szólt hozzád ?-ordította
-Te velem nem ordítasz.-indult meg felé.
Elkaptam a kezét és megfogtam.
-Hagyd, nem éri meg.
Kicsit csodálkozott, és lenézett a kezünkre és elmosolyodott.
-Jajj de romantikus, mindjárt hányok.-szólt közbe az Ákos.
Ezután szerencsére elment és a Márk még mindig mosolygott.
-Minek örülsz ennyire?.-kérdeztem
-Neked
Vissza ért a Zita is, de olyan részeg volt, hogy az Olivér alig bírta betàmogatni az ajtón. Amikor mindenki visszaért előjött az ofő éa rögtön tudta, hogy mi van. Szólt a kísérő tanárnak, hogy figyeljen,mert ő elmegy a kocsmába a tulajhoz. Kb. 10 perc múlva láttuk,hogy rendőrök jönnek. A tulajt elvitték amiért piát adott ki gyerekeknek. Nagyon fura volt ez az egész és kicsit féltem is. Nem tudom miért. Ezt észre vehette rajtam a Márk, mert hátulról átölelt. Visszajött az ofő, hogy leszidja őket,de addigra már mindenki kidőlt.
-Én nem akarok velük egy szobába aludni.,-suttogtam a Márknak.
-Nyugi nem kell, beszéltem az előbb az ofővel és akil nem ittak, azok kapnak egy külön szobát.
Else hittem,hogy lehet valaki ilyen rendes,mint a Márk. Az új szobába se volt epég ágy,ezért eg, ágybab kellett aludnom a Márk-kal, de bevallom annyira nem zavart. Sokáig nem tudtunk elaludni, de kicsit később sikerült. Egyszer felkeltem álmomba és azt láttam, hogy a Márk átölel. Másnap korán indultunk vissza, de mivel későn feküdtünk le így nagyon álmos voltam. Arra ébredtem fel,hogy a Márk simogatja az arcom,mert hazaértünk. Hát lesz mit kipihennem a hétvége alatt,mert hétfőn már iskola. Elköszöntem a fiúktól és elindultam haza. A Zita többször is akart velem beszélni, de én nem voltam rá kíváncsi.
STAI LEGGENDO
Egy énekes lány élete
Storie d'amoreEz a történet egy énekes lányról fog szólni, aki most kezdi a gimnáziumot. Legjobb eredmények: #izgalom-3. #adventure-4. #world-2. #énekes-2.