Leültem a földre és elkezdtem zokogni. Eszméletlen nagy fájdalmat éreztem. Nem értem. Mindig én próbálok segíteni másokon és így hálálják meg. A Márk volt az első fiú akiben megbíztam, aki sokat jelentett nekem. Aki... Az első fiú akit szerettem. Fáj kimondani de így van. Sokáig próbáltam tagadni, de ez van. A gondolataimba merülve egyszer csak halk kopogást hallottam. Olivér volt az. Leült mellém a földre és átkarolt.
-Figyelj Kicsi. Én nem tudom mi történt köztetek, de ez így nem jó egyikőtöknek se...
Hosszas hallgatás után feltette a kérdést:-Szereted?
-Nem.
-Miért hazudsz még mindig?-kérdezte csalódottan
-És ha szeretem? Akkor mi van? Soha nem lesz köztünk úgyse semmi.-ráztam a fejem
-De miért? Én ezt nem értem miért ne lehetne?
-Azért.. Azért nem lehet mert ugyan miért szeretne? Mit lát bennem? Én nem tudom elhinni, hogy bárki is szerethet.
-Ez hülyeség. Te egy nagyon imádnivaló lány vagy.
-Csak nem gondolsz bele valamibe.-néztem rá
-Mibe?
-Ha összeveszünk valami miatt. Kinek adnál igazat? Nekem vagy a legjobb barátodnak?
Lesütötte a szemét és nem szólalt meg.
-Na látod, ezért nem lesz semmi köztünk. És amúgy is, bassza meg hiába szeretem. Elegem van belőle.
-Figyelj ide. Megoldjuk. De ez egyikőtöknek se jó, hogy szenvedtek. Nem fogtok összeveszni.Tudom, hogy most nagyon összevesztetek, de adj neki még egy esélyt. Akármilyen hülye, szeret téged. Érted? Nem akarlak mégegyszer sírni látni. Megígéred, hogy beszélsz vele? Vagy csak nem zárkózol el előle?
-Nem. Nekem elég volt. Ő hogy van?-kérdeztem
-Hát figyelj, nem hazudok neked. Szarul. Eddig sose cigizett, amióta hazaért körülbelül 1 dobozzal elszívott. Tör, zúz mindent. Nemrég amikor telefonjába közös képet nézett rólatok, a falhoz vágta a telefonját.
-Nem normális. Ne engedd neki, hogy cigizzen. Kérlek.-néztem rád
-Csak te tudod leállítani, senkire nem hallgat. A legjobb haverom és látom, hogy teljesen szétcsúszott és elindult egy nagyon rossz úton.-rázta a fejét
-Sajnálom. Én ugyanolyan szarul vagyok. Azért mert én nem cigizek meg verek szét mindent. Én nem fogok vele beszélni. Ha ennyi esze van akkor csinálja.
Hirtelen kivágódott az ajtó és a Zita rohant be ordítva.
-Úristeeen!!! Olivér gyere gyorsan!
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy énekes lány élete
RomansaEz a történet egy énekes lányról fog szólni, aki most kezdi a gimnáziumot. Legjobb eredmények: #izgalom-3. #adventure-4. #world-2. #énekes-2.