Szeptember.12.Péntek
Ma van az iskolai buli. Hurrá. Képzelitek mennyire örülök neki. De mivel megígértem a Zitának,így muszáj elmennem. Reggel esett és hideg is volt kicsit,ezért egy kapucnis pulcsit vettem fel. A pulcsi nagyjából eltakarta a gipszemet. Első óra előtt a teremben ültünk,amikor bejött a Kevin.
-Na meggondoltad magad a buliról?-kérdezte
-Nem volt más választásom.-néztem a Zitára
-De velem jön,mert én is fellépek és tuti izgulni fogok.-szólt közbe a Zita
-Ja okés,de azért majd találkozunk?-kérdezte tőlem
-Ahha.-bólintottam
Kiment a teremből és a tanár váltotta. Éppen belekezdett volna a névsorolvasásba,amikor nyílt az ajtó. Az ofő volt.
-Elnézést a zavarásért,de néhány,pontosabban 2 tanulót elszeretnék kérni.
-Csak nyugodtan. kit választasz?-kérdezte a tanár viccesen
-Anna és Kinga kérlek gyertek velem.-mondta
Felálltunk és kimentünk az ofő után. Egészen a tanáriig követtük.
-Ide be.-mutatott az ajtóra
Szó nélkül bementünk és leültünk az asztallal szembeni székekre.
-Remélem tudjátok miért vagytok itt.-kezdte
-Nem tudjuk.-szólalt meg az Anna
-Nos, akkor elmondom. Több tanár is jelezte,hogy az állandó veszekedésetek miatt nem tudnak órát tartani. Azért vagyunk itt,hogy megbeszéljük.hogy mi a problémátok egymással,mert ez így nem mehet tovább.
Én csak ültem és kíváncsi voltam,mit mondd az Anna.Hát nem csalódtam.
-Tanár úr. Ez csakis a Kinga hibája.
-Na persze, te kötsz belém mindig.-védtem magam
-Azért,mert féltékeny vagy rám.-mondta
-Rád? Ugyan miért lennék rád féltékeny?-kérdeztem gúnyosan
-Na látjátok. Ezt csináljátok órán is. Ha nem hagyjátok abba a veszekedést én fogok tenni valamit és garantálom,hogy azt nem köszönitek meg. Ha még egy tanár jelez,hogy zavarjátok az órát osztályfőnöki figyelmeztetést kaptok mindketten. Nem érdekel,hogy ki kezdi vagy ki nem,fejezzétek be.Megértettétek?
-Igen.-bólintottunk
-Rendben,a következő. minden iskolát egy tanuló képviseli az Országos Zenei versenyen. Lesz egy válogató,amire természetesen mindenki jelentkezhet,de az igazgatóság azt szeretné ha te mindenképp ott lennél,mert téged akarunk elküldeni a versenyre.
-Köszönöm,hogy én rám gondoltak,természetesen elvállalom.-mondta büszkén az Anna.
-Én a Kingához beszéltem.-mondta az ofő zavartan
-Hogy mi? Őt?-bökött rám
-Igen őt,de te is megpróbálhatod ha akarod.-rántotta meg a vállát.
-El is fogok menni és én fogok nyerni.
-És mit lehet erről tudni?-kérdeztem
-Következő szünetben lemegyek hozzátok és megbeszéljük.
-Rendben.
-Megtennéd,hogy szólsz a Budainak,hogy mire leérek keresse elő az ellenőrzőjét?-kérdezte
DU LIEST GERADE
Egy énekes lány élete
RomantikEz a történet egy énekes lányról fog szólni, aki most kezdi a gimnáziumot. Legjobb eredmények: #izgalom-3. #adventure-4. #world-2. #énekes-2.