Συγνωμη που δεν ανεβασα χθες αλλα δεν ειχα καθολου χρονο. Τελος παντων. Ευχαριστω για οσους εχουν ψηφισει;)
Ο Τζαστιν δεν γυριζε εμεινε με το κεφαλι στριμμενο. Ηθελα να δω τι θα κανει..Θα με χτυπησει και εμενα; Θα με σκοτωσει;; Τι; Γυρναει το κεφαλι του και με κοιταει. Ολοι μας κοιταγαν. Ηξεραν οτι την εχω βαψει. Περιμενα πως θα με εκδικηθει. Ομως δεν κανει τιποτα ..Απλα με κοιταει. Μενουμε ετσι για πολυ ωρα. Αρχιζει και μετακινειται προς τα εμενα. Εγω κανω ενα βημα πισω. Με τραβαει απο το χερι κοντα του. Τα σωματα μους ακουμπουν. Πηρε τα χερια μου απαλα και τα τυλιξε γυρ απο το λεμο του. Τον κοιταω στα ματια . Βαζει το ενα του χερι απαλα στη μεση μου και με το αλλο σταθεροποιει τον λεμο μου μαλακά. Ερχεται κοντα και με φιλαει. ΠΑΛΙ!!! Αλλα αυτη τη φορα μπροστα σε ολο τον κοσμο!! Εκανα να τον απομακρυνω αλλα ειναι πιο δυνατος απο εμενα. Ολος ο κοσμος μας κοιταει με περιεργεια. Αισθανομαι τα βλεμματα τους. Για μια στιγμη ξεχασα τον κοσμο και επικεντρωθηκα στα γλυκα του χειλη. Αρχισε να απομακρυνεται. Με κοιταει. Οπως και ολοι.
-Γιατι δνε μου λες;
-Τι να σου πω;
-Ποιος εισαι; Απο που γνωριζομαστε;;
-...., κοιταει το πατωμα και ξυνει αμηχανα τον σβερκο του .
Χτυπαει το κουδουνι για να ξεκινησουμε. Κανω πως δεν το ακουσα στην αρχη και απλα τον κοιταω μηπως και μου πει κατι. Αφου το πηρα αποφαση οτιδεν θα πει κινηθηκα προς την ταξη.
-Περιμενε! , μου φωναξε
-Τι; , γυρναω και του λεω εκνευρισμενη
-Θα σε βοηθησω να θυμηθεις, αλλα πρεπει να μου υποσχεθεις κατι...
-Τι;
-Οτι θα με συγχωρεσεις, για ολα!
-Ποια ολα;
-Θα καταλαβεις αν θυμηθεις...
-......, τον κοιταω απορημενη , Τι μπορει να μου εκανε;
-Υποσχεσου...
-....Το ... Το υποσχομαι, ειπα στο τελος
Διακρινα ενα χαμογελο να σχηματιζεται στο προσωπο του. Εχει ωραιο χαμογελο.
-Μετα το μαθημα συναντησε με στην εισοδο του σχολειου.
-Μα δεν θα ερθεις για μαθημα;;;
-Πρεπει να κανω κατι..., μου λεει με χαιρεταει και φευγει....
Ξαφνικα το κεφαλι μου αρχιζει και ποναει. Οσο πιο πολυ ποναει το κεφαλι μου τοσο πιο πολυ ξεκαθαριζει η αναμνηση με εκεινον που μου δινει το κολιε. Το κεφαλι μου θα σπασει. Θα σπασει. Το προσωπο καθαριζει απο τη θολουρα. Ειναι... ειναι ο Τζαστιν. Ξαφνικα ολα σκοτεινιαζουν.
_______________________~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~_____________________
Ξυπναω με ελαφρια ζαλαδα. Δεν εχω τη δυναμη να ανοιξω τα ματια μου. Το μονο που αισθανομαι ειναι ενα χερι να μου χαιδευει απαλα τα μαλλια. Βαζω τα δυνατα μου και ανοιγω αργα τα ματια μου. Ειναι λιγο θωλα αλλα αρχιζω αι συνιθιζω.
-Τζαστιν.....;;
-Ναι;
-Τιποτα....,λεω και τοτε εκεινη η αναμνηση ξαναρχεται στο μυαλο μου. Τιναζομαι και καθομαι καθιστη (καθομαι καθιστηη;;;;)
-Τι επαθες;
Τον κοιταω με τα ματια γουρλωμενα. Οτζαστιν....Εκεινος μου εδωσε το κολιε... Αλλα πώς;;;
-Που ειμαι;
-Σπιτι μου..
-Τι;;;;;
-Εγω φταιω που προσφερθηκα να σε βοηθησω!
-Γιατι δεν με πηγαινες σπιτι μου;;;
Ανασηκωνει τους ομους. Δεν του μιλαω απλα τον κοιταω. Δεν το πιστευω οτι μου το εδωσε αυτος. Ο black king δνε ειναι γνωστος για τον ρομαντισμο του.
-Αν το κρατας τοσο σφιχτα θα σπασει,ειπε
-Ποιο;;
Τοτε καταλαβαινω οτι εσφιγγα το κολιε μου. Το αφηνω αμεσως. Κοιταω το σεντονι για να μην τον κοιταω στα ματια. Εκεινος καθοταν στην ακρη του κρεβατιου. Τον αισθανομαι να ερχεται πιο κοντα. Ειναι τοσο κοντα που αισθανομαι την ανασα του. Ερχεται ακομα πιο κοντα και μου δινει ενα απαλο φιλι στο μαγουλο. Ανεβαινει κι αυτος πανω στο κρεβατι ακριβως μπροστα μου. Ειναι στα τεσσερα (ασχολιαστο) και με κοιταει. Εγω καθομαι σταυροποδι με το σεντονι να σκεπαζει τα ποδια μου. Ερχεται πιο κοντα και προσπαθοντας να αποφυγω ενα ακομα φιλι βρηκε την ευκαιρια και με ξαπλωσε κατω. Ειναι απο πανω μου και με εχει κλεισει αναμεσα στα μπρατσα του. Τον κοιταω με γουρλωμενα τα ματια.
-Τζαστ.....
Δεν προλαβαινω να ολοκληρωσω και μου κλεινει το στωμα με τα χειλη του. Ο,τι προσπαθεια και αν κανω για να τον απομακρυνω αποτυγχανει. Μου ξεφευγει κατι σαν αναστεναγμος και βρισκει την ευκαιρια να βαλει τ γλωσσα του μεσα στο φιλι. "Χορευει" η ΄γλωσσα του μαζι με την δικια μου. Το φιλι γινεται ολο και πιο παθιασμενο. Βαζω και εγω τα χερια μου γυρω απο τον σβερκο του. Ξαφνιαστηκε, το καταλαβα, αλλα δνε σταματησε. Συνεχισε να με φιλαει. Αρχισε αν με χαιδευει απαλα. Τοτε διεκοψε το φιλι μας. Ανοιγω τα ματια μου. Βγαζει την μπλουζα του!!!!!
Το σταματαω εδω ...να εχετε αγωνια ;) Το επομενο μαλλον θα ειναι ντερτι, μπορει ομως και οχι. Παντως στα επομενα τρια επισοδεια σιγουρα θα εχει κατι μεσα;) ;) Ελπιζω να σας αρεσει.
YOU ARE READING
The black king(Justin Bieber fanfiction greek)
FanfictionΔύο εντελώς διαφορετικοι ανθρωποι.Εκοινη γνωστη για την καλοσυνη της, ενω εκεινος γνωστος ως black king. Τι μυστηριο κρυβεται πισω απο το αγορι; Και τι θα γινει οταν αποκαλυφτει στο κοριτσι; Το κοριτσι προσπαθει να ενωσει τα κομματια του παζλ και να...