2o επεισοδιο

2.1K 166 1
                                    

Λοιπόν σε αυτο το επεισοδιο θα γραψω για το πώς ο Τζαστιν εβλεπε τα πραγματα. Να ξέρετε ότι δεχομαι ανετα συμβουλες και θα προσπαθησω να βγαζω συχνα καινουρια επεισοδια. Τεσπα...Ξεκιναω...χδ

Μεριά Τζάστιν:

(θα ξεκινησω απο εκει που εχει φτασει στο σχολείο)

Παλι αυτο το απαισιο μερος. Παιζει να εχω επαναλαβει την 1η λυκειου... δεν θυμαμαι...παντως πολλες φορες. Χεστηκα. Μηπως και παταω το ποδι μου εκει μεσα;; Και σημερα χαρη τους κανω. Την πρωτη ωρα θα κατσω και αν... Και μετα την κοπαναω. Ισως να βρω και καμια πουτανιτσα να περασει η ωρα(συγνωμη για το λεξιλογιο που θα χρησιμοποιησω σε αυτο το παρτ). Βλέπω απο μακρυα τον κολλητο μου τον Τσαζ. Ειναι ο μονος που συμπαθω σε αυτο τογαμημενο κοσμο. Του κανω νοημα με το κεφαλι. Πλησιαζει.

-Ελα ρε που χαθηκες;;, με ρωταει

-Εδω..

-.....οκ

-Αφου με ξερεις. Πριν απο τις δωδεκα δεν.....

-Καλα...

Κοιταζω τριγυρω για να θυμηθω λιγο τομέρος...Δεν αλλαξε και τιποτα. Το ματι μου πεφετι σε ένα κοριτσι. Μιλάει με ενα αλλο κοριτσι.

-Που κοιτας ρε μαλακα;;

-Πουθενα...

-Ατην Κατερινα κοιτας;;;

-Ποια Κατερινα;

-Εκεινη με τη ροζ μπλουζα

-Δε σε νοιαζει...

-Καλα ο,τι πεις...

-Κατερίνα ειπες....

-Χαχαχαχαχ μαλακα ελεος......χαχαχαχα

-Τι γελας ρε πουστη απο περιεργια ρωτησα!!!!

Ωρες ωρες ειναι πολυ μαλακας.

-Κι εσυ ρε μαλακα που ξερεις το ονομα της;;

-Ειναι σχετικα γνωστη...

-Πουτανακι;, ρωταω και αισθανηκα εναν κομπο στον λαιμο για καποιο λογο.

-Καμια σχεση. Αντιθετως θα ελεγα υπερβολικα καλη. Μεχρι αηδιας. Αλλα τη συμπαθουνε ολοι. Εγω παντως προτεινω τα πουτανακια....

-Α...

Συναχισα να κοιταω προς τα εκει. Γυρναει και με κοιταει. Απο ενστικτο γυρναω απο την αλλη. Ειναι ομορφη. Μαλακα τι λεω;;;Τελος παντων..

-Ενδιαφερεσαι ε;,ρωταει ο Τσαζ

-Τι;

-Λεω ενδιαφερεσαι;;

-τι;;;

-Στην Κατερινα ρε μαλακα!!

-Ε εισαι πολυ μαλακας. Την βλεπεις να ειναι ο τυπος μου;;

-Δεν ξερω απλα ρωτησα...

Γυρναω να την κοιταξω παλι. Την βλεπω και μιλαει με εναν. Ποιος μαλακας ειναι αυτος ;;;; Αγκαλια ηταν αυτο;;; Σιγα μην με νοιαζει... Βασικα...

-Εεεεε , ρε τζαστιν που πας;;;;;

-Καπου..

Η φιλη της με κοιταζει περιεργα καθως προχωραω προς τα εκει. Τραβαω την Κατερινα μαλακά απο τον ομο. Ξαφνικα αισθανομαι μια αντριχηλα. Γυρναει και με κοιταει στα ματια. Εχει ωραια καστανα ματια... Ομαλακας που την ειχε αγκαλια κανει να φυγει. Μαλλον θα καταλαβε ποιος ειμαι. Εχω καταφερει α φτιαξω κακο ονομα και δεν το μετανιωνω. Οι περισσοτεροι με ξερουν σαν black king. Ακουν το ονομα μου και τρομαζουν. Δεν με πειραζει αυτο ηθελα εξαρχης. Ενα κοσμο μονο για μενα, που μονο εγω διαλεγω ποιοι θα κατοικουν σε αυτον. Μεχρι στιγμης ειναι ο Τσαζ. Αποφασισα οτι ισως να αφηνα και την Κατερινα αν ηθελε...

-Φευγεις απο τωρα;;;; τον ρωταω

Σταματαει να προχωραει.

-Νομιζω πριν αγκαλιαζες την Κατερινα., του λεω

Αυτος ο μαλακας ουτε καν με κοιταει. Καλα. Κοντευει να χεστει πανω του ελεος. Ακουμπαω στα χερια της μαλακα τα γυαλλια μου.Για καποιο λογο ειχα νευρα. Πολλα νευρα. Με αυτον τον μαλακα. Περπαταω αργα προς το μερος του και τον γυρναω αποτομα. Με κοιταγε σαν να ημουν φαντσμα ή κατι παρομοιο. Μ ε εκνευριζει μονο η μαπα του.

-Σου εδωσε κανεις την αδεια να την αγκαλιαζεις;;;, αυτο τωρα γιατι το ειπα;;;

Αισθανομαι τα ματια της καρφωμενα πανω μου.

-Α-α-α-απλα κκ-κολητοι ει-ειμαστε.Δδ-δ-δ-ενα ε-εκανα τιποτα, λεει ο μαλακας

Ειλικρινα με αυτο που ειπε τα νευρα μου φουντωνουν περισσοτερο! Τον αρπαζω απο την μπλουζα και τον πεταω με δυναμη κατω. Αφου ηρεμησα λιγο γυριζω και περπαταω αργα προς το μερος της. Ηταν φανερα φοβισμενη. Ηθελα να της πω οτι δεν πρεπει να με φοβαται, οτι εγω ειμαι διπλα της αλλα το μονο που εκανα ηταν να παρω μαλακα χωρις να ακουμπησω το χερι της τα γυαλλια μου και να της πω:

-Τζαστιν

..και εφυγα.

Το ξερω μικρο επεισοδιο.Αυριο θα ανεβασω ενα μπορει κα δυο καινουρια. Ελπιζω να σας αρεσε. Συγνωμη για ορθογραφικα κτλ. Κια επισης για τις (λιγες) βρισιες που εγραφα μεσα. Δεχομαι ανετα συμβουλες στα σχολια απο κατω:)

The black king(Justin Bieber fanfiction greek)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora