11 επισοδειο

1.6K 133 9
                                    

Μερια Κατερινας:

Ξυπναω αλλα δνε ανοιγω ακομα τα ματια μου. ΑΙσθανομαι ενα χερι να με χαιδευει. Χερι;; Ποιος ειναι; Ακουω μια γνωριμη φωνη..

-Ξυπνησες;

Μολις καταλαβαινω οτι η φωνη ειναι του Τζαστιν συκωνομαι αποτομα και ανοιγω τα ματια μου. Ωχ, τωρα αρχιζω και θυμαμαι τι εγινε χθες.. Με γρηγορες κινησεις φοραω τα εσωρουχα μου βρισκω και φοραω τα ρουχα μου  , τα παπουτσια μου και αρχιζω να τρεχω ετσι ωστε να προλαβω προτου με προλαβει αυτος..

-Τι επαθες;;;;;; , με ρωτησε αλλα δεν απαντησα

Βγαινω απο το σπιτι τρεχοντας οσο πιο γρηγορα μπορουσα μεχρι που εφτασα στο σπιτι της Δαναης. Αρχιζω και κοπαναω με ολη μου τη δυναμη την πορτα.

-Ανοιξε Δαναη ανοιξε!!!!

Ανοιγει αργα την πορτα και την βλεπω με τις πιτζαμες και τις παντοφλες λαγουδακια που της ειχα κανει εγω δωρο.

-Τι συμβαινει;; , λεει ενω χασμουριοταν και εξυνε το ενα της ματι.

Δεν προλαβαινω να της εξηγησω. Μπαινω γρηγορα μεσα και κοπαναω την πορτα με δυναμη για να κλεισει.

-Εισαι τρεληηη;;;; Γιατι κοπανας ετσι την πορτααα;;;; Θες να μου γκρεμισεις το σπιτι;;;;

-Ηρεμησεεε!!!!

-Ωραια... Τωρα που ηρεμησα πες μου τι κανεις στο σπιτι μου στις 5 τα ξημερωματα και γιατι φορας την μ πλουζα σου αναποδα και σου λειπει μια καλτσα...

Κοιταω τα ρουχα μου. Οντως.... Αλλα δεν εφταιγα εγω!!!

-Δαναη....

-Πες...

-Ισως να ..... , ξεροκαταπινω

-Τι;;;;

-Τιποτα....

-ΠΕς ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΦΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΑ ΨΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΦΑΩΩΩΩ!!!

-ο.0

-Ενταξει τωρα πες....

-Λοιπον.....

-Ναι.....

-Εκανα ερωτα με τον Τζαστιν!!! , φωναζω μπουρδουκλωνοντας λιγο τις λεξεις για να καταφερω να τις πω οσο πιο γρηγορα μπορω.

Καλυπτω το προσωπο μου με τα χερια ενω ετοιμαζομ ουνα να δεχθω τη βροχη απο φωνες της Δαναης...

-ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΕΙΑΑΑ;;;;;; ΕΚΑΝΕΣ ΣΕΞ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΝΗΘΕΙ;;;;;;;;

The black king(Justin Bieber fanfiction greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora