-Техьонг, какво ще стане, когато страниците на тефтера свършат?- запита Чонгкук. Да, отново сън.
-Колко ти остават?
-Три.
-Оо, ами, слушай сега. Когато страниците свършат, ще умреш.
-Аз и без това съм болен от рак и не ми остава много.- прекъсна го Чонгкук, повдигайки рамене,сякаш не му пукаше, което наистина бе така.
-Да, знам това... Но заедно с теб ще умрат всички на планетата ти.
-Н-но защо?- запита притеснено Чонгкук, поглеждайки към по-голямото момче.
-Това може да се предотврати. Преди ти казах как. Трябва да се влюбиш. Този човек вече е определен и единствен. Той е избрал теб.
-Как така? Аз не говоря с никого, нямам приятели, семейство.
Техьонг се подсмихна.
-Има някой, който те обича от много време.
-Кой е той?- запита неразбиращо тъмнокосият.
-Ти сам трябва да разбереш, но когато разбереш и ако чувствата не са споделени... -Техьонг направи кратка пауза.- знаеш какво ще последва.
-Да, знам. Само едно не разбрах. Щом ти си бил този, в който съм се блъснал... как така? Бил си на Земята?- запита Чонгкук, повдигайки вежда.
-Всеки един от пазителите има право само веднъж в живота си да отиде на Земята, за да даде знак на този, в който е влю...- и тогава млъкна.
-В който е какво?
-Т-трудно е за обяснение и да.- отгвори набързо той.
-А ти влюбен ли си?
-Ами, да, но ако не отвърне на чувствата ми... нещо друго да питаш? Не? Добре.
-Но...- Чонгкук бе прекъснат.
-Време е да се събуждаш.- измъкна се от ситуацията Техьонг и набързо постави нежна целувка по челото на Чонгкук, който веднага след това се събуди объркан от случилото се, но по някаква причина, тази целувка от страна на другото момче, го накара да се почувства... обичан? И тогава му светна. Преди Техьонг му бе казал, че много от пазителите на Луните са се влюбвали, но чувствата не били споделени и така Слънцето ставало по-силно, превръщайки Луните в слънца. Чонгкук трябва да се влюби в някой, който вече е определен и единствен? Техьонг му бе казал, че той е последният и ако този, в който е влюбен не отвърне на чувствата му, този път Слънцето ще завладее и Земята. Щом бе останал само Техьонг, то тогава...
-Техьонг е влюбен в мен?
YOU ARE READING
Moon (VKook)
Short Story"Понякога в тъмното можеш да видиш много повече, отколкото когато е светло."