8.

304 9 1
                                    


Ik word wakker en kijk om me heen, ik ben niet meer op mijn kamer maar in een soort hok. Bang probeer ik om hulp te roepen maar ik heb niet genoeg kracht. Ineens komen de jongens binnen lopen. "Help!" roep ik maar ze doen niets. Ineens krijgen ze allemaal een grote, enge glimlach op hun gezicht. "Wat doen jullie?!" roep ik bang. "Jij wilde geen truth or dare spelen" zegt Harm met die enge glimlach, "Speel truth or dare!". "HELP ME!" roep ik bang. Ik begin te huilen, "ALSJEBLIEFT!". "Emma..." hoor ik ineens een stem fluisteren. "Emma..." hoor ik weer en alles begint te schudden. Ineens schiet ik wakker en zie daar Ronald staan. "Emma ben je oké?" vraagt hij geschrokken. "Ik...Ik had een nachtmerrie" zeg ik bang. "Waarover?" vraagt Ronald en hij gaat naast me op het bed zitten. "Ju...Jullie kwamen in de kamer me...met die enge glimlach uit de film en...en jullie wilde dat ik truth or dare ging spelen" zegt ik trillend. "Ik wist wel dat we geen horrorfilm met je moesten kijken" mompelt Ronald. "Denk je dat je weer kunt slapen?" vraagt hij na een tijdje stilte. Ik haal mijn schouders op. "Zal ik bij je blijven vannacht?" vraagt Ronald. Ik denk even na en knik dan. "Oké dan blijf ik hier" zegt Ronald. Ik schuif een beetje op en ga weer liggen. Ronald gaat naast me liggen. "Doe je ogen dicht en denk maar een leuke dingen" fluistert Ronald. Ik doe wat Ronald zegt en begin na te denken over leuke dingen. Na een tijdje voel ik mezelf erg moe en ik val in slaap.

Ik word wakker en naast me zie ik dat Ronald nog slaapt. Ik hoor ook allemaal stemmen. Ik kijk naar de deur en zie daar alle jongens staan. "Wat doen jullie hier?" fluister ik. "Waarom slaapt Ronald hier?" vraagt Jeremy. "Ik had een nachtmerrie" fluister ik. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Ronald wakker word. "Goedemorgen!" roept Harm. Ronald kijkt verbaast naar de deur. "Hè wat doen jullie daar nou?" vraagt hij. "Betere vraag, wat doe jij in het bed van Emma?" vraagt Joost. "Emma had een nachtmerrie en was erg bang dus ik ben hier gebleven" zegt Ronald. De jongens kijken elkaar aan en ineens schieten Link en Harm in de lach. "Wat is er zo grappig?" vraagt Ronald,die inmiddels rechtop is gaan zitten. Link en Harm fluisteren het in de oren van de andere en die gaan ook helemaal stuk. Ik en Ronald kijken elkaar verbaast aan. "Zijn jullie van plan om hier nog lang te gaan staan of" vraag ik. "We gaan al" zegt Joost die nog steeds lacht. Lachend lopen de jongens naar beneden. "Ik zie je zo beneden oké" zegt Ronald en hij loopt richting de deur."Ja en bedankt dat je hier bent blijven slapen" zeg ik. Ronald glimlacht en loopt dan weg. Ik kleed mezelf snel om en loop naar beneden. Als ik beneden kom hoor ik de jongens praten. "Wat was er zo grappig net?" hoor ik Ronald vragen."Link en Harm zeiden dat jij Emma leuk vond" zegt Milan en hij moet weer lachen. "Hè wat! Ze was bang en ik kalmeerde haar" zegt Ronald verbaast. "Ja maar moet je dan ook bij haar gaan slapen?" vraagt Pascal. "Ze wilde dat zelf omdat ze echt bang was, ze had een nachtmerrie over ons" legt Ronald uit."Ons?" vraagt Jeremy. "Ja, we hadden die enge glimlach van de film en wilde dat ze truth or dare ging spelen" zegt Ronald. "Ow we dachten dat het een smoes was" zegt Harm. "Afluisteraar!" roept Pascal ineens. Ik moet lachen en loop naar binnen, "Betrapt". "Heb je alles gehoord?" vraagt Joost. "Ja maar jullie weten nu waarom Ronald bij mij sliep" zeg ik. We praten nog even en dan gaan Link en Jeremy ontbijt maken. "Vandaag word het echt heel warm dus Don, Enzo en Dee komen langs om te zwemmen" zegt Milan. "Wie is Don?" vraag ik. "Een vriend" zegt Pascal. "Mijn beste vriend!" roept Jeremy vanuit de keuken en de jongens moeten lachen. "Oké" zeg ik. "Neemt Enzo Quin mee of niet?" vraagt Joost aan Milan. "Geen idee maar ik kan het vragen" zegt Milan. "Quin?" vraag ik verward.Ik heb geen idee over wie de jongens het hebben. "Quin is het broertje van Dee"zegt Harm. Ik begrijp het maar ik begrijp het ook weer niet. Ach het zal wel."Wacht eens, Emma heb jij wel een bikini ofzo?" vraagt Link als hij met eten de keuken uit komt lopen. "Nee" zeg ik. "Ronald, ga jij even met Emma naar de winkel dan" zegt Joost met een knipoog naar Ronald. Ronald steekt zijn middelvinger lachend op, "Eerst eten!". Na het eten gaan Ronald en ik naar het winkelcentrum. 

---------------------------------------------

Mensen en aliens!

Ik was dus bezig met dat nieuwe verhaal en ik schrok me de -bliep- want alles was ineens weg! Ik was helemaal paniekerig aan het doen en toen kwam iemand zo van 'log opnieuw in'. Ik deed dat dus en alles was weer terug :D

Ja dat was dus wat ik mee heb gemaakt xD

DOEI :D

(Deel 9. komt morgen online, ik klikte per ongeluk op publiceren want ik ben onhandig :P)

Adopted (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu