Ik word wakker, ugh, hoe laat is het? Ik kijk op mijn telefoon, pas 7 uur. Ik zucht, nu kan ik toch niet meer slapen dus dan maar omkleden en naar beneden.Ik kijk uit het raam, het is heel bewolkt en het lijkt wel alsof het heeft geregend. Ik loop naar mijn kast en pak een zachte trui en een joggingbroek. Ik kleed me om en borstel snel mijn haar. Ik loop naar beneden en zie dat Don,Enzo en Dee nog liggen te slapen, Quin ligt er niet meer blijkbaar. Zachtjes sluip ik naar de keuken toe, ik wil ze niet wakker maken. Als ik bij de keuken aankom zie ik Quin staan. "Goedemorgen" fluister ik. "Morgen" fluistert Quin moe. "Zullen we alvast de tafel dekken zodat iedereen straks meteen kan eten?"vraag ik aan Quin. "Is goed" fluistert Quin. "Iemand heeft niet goed geslapen zie ik" grinnik ik. "Nee, ik kon totaal niet slapen" zegt Quin en hij gaapt."Vervelend" fluister ik en ik pak 12 borden uit de kast. Ik zet de borden op de tafel, die weer in de woonkamer staat, en loop zo nog een paar keer heen en weer. Als Quin en ik na een tijdje helemaal klaar zijn is het pas 7:30. "Quin,ga gewoon nog even liggen, misschien val je in slaap" fluister ik als ik Quin alweer zie gapen. "Oké dan" fluistert Quin en hij loopt terug naar zijn matras.Ik loop zachtjes de woonkamer uit, terug naar boven. Ik hoor dat de jongens ook aan het wakker worden zijn. Ik sluip naar de kamer van Ronald om te zien of hij al wakker is. Ik open de deur en kijk om het hoekje heen. "Morgen Emma" zegt Ronald, die al aangekleed op zijn bed zit. "Goedemorgen" zeg ik en ik loop de kamer binnen. Ik sluit de deur achter me en ga naast Ronald op bed zitten."Quin en ik hebben net de tafel gedekt dus jullie kunnen dadelijk meteen eten"zeg ik vrolijk. "Bedankt" zegt Ronald en hij leunt naar voren voor een zoen. Ik geef hem een korte zoen en ineens merk ik een ander bed op. "Wie slaapt hier nog meer?" vraag ik verbaast. "Pascal, maar die is net naar de badkamer gegaan" zegt Ronald grinnikend. "Laten we de andere wakker gaan maken, ik krijg honger"zegt Ronald. "Ik maak Link, Jer en Harm wel wakker" zeg ik tegen Ronald als we zijn kamer uit lopen. Ik loop een deur verder en open de deur. Alle drie slapen ze nog, slaapkoppen. Ik loop naar Jer en schud hem wakker. "Spring jij even op Link zodat hij wakker word" fluister ik tegen Jer. Jer knikt grinnikend en loopt zachtjes naar het bed van Link. Ik maak snel Harm wakker zodat hij het kan zien. "LIIIIINK!" roept Jer en hij springt bovenop hem. "JEZUS JER!" roept Link geschrokken en wij vallen bijna om van het lachen. "Ga van me af joch" zegt Link zo serieus mogelijk maar ik zie dat hij bijna in de lach schiet. "Dit was Emma's idee" zegt Jer lachend. "Gemeen!" roept Link maar hij moet nu ook lachen. "Kom, het ontbijt staat al klaar" zeg ik. Ronald heeft Joost en Milan niet eens wakker hoeven te maken, die waren al helemaal aangekleed. Als Jer,Link en Harm zijn omgekleed lopen we naar beneden. Ik zie dat iedereen behalve Quin wakker is. "Ik maak Quin wel wakker" zegt Enzo. "Doe maar niet, hij heeft amper geslapen vannacht" zeg ik. Iedereen kijkt me verbaast aan. "Hoe weet je dat?" vraagt Harm. "Heeft hij me vertelt toen we de tafel gingen dekken" antwoord ik. We gaan aan tafel zitten en beginnen te eten en te praten. Ronald fluistert ineens in mijn oor, "Zullen we het nu vertellen?" vraagt hij. "Wat?" vraag ik terug. "Over onze gevoelens voor elkaar, ik wil dat ze het weten" fluistert Ronald terug. Ik knik en neem een slok van mijn drinken. "Mensen, ik wil even iets zeggen" zegt Ronald. Het gesprek valt stil. "Ik en Emma hebben gevoelens voor elkaar" zegt Ronald met een glimlach naar mij. "IK WIST HET!" roepen Linken Harm tegelijk. "Wat?" vraag ik lachend. "Nou jullie waren gisteren alleen samen in de jacuzzi en toen wij erbij kwamen was je mega afwezig" zegt Jer. Iedereen begint vrolijk te praten over ons en ineens hoor ik Quin achter me."Morgen slaapkop, heb je het gesprek gevolgd" zegt Dee. "Ja, Ronald en Emma zijn een stel" zegt Quin met een glimlach. Ik kijk naar Ronald en die glimlacht alleen maar. We gaan weer verder met het gesprek en deze keer doet Quin ook mee. Als iedereen klaar is gaan Milan en Joost afruimen en afwassen. Don, Enzo,Dee en Quin moeten nu al weer gaan, helaas. Voordat Quin de deur uitloopt duwt hij een briefje in mijn hand en fluistert, "mijn YouTube kaneel". "Bedankt" fluister ik terug met een glimlach. We zwaaien ze uit en dan gaan we naar binnen om tv te kijken. "Ik ben even naar boven" zeg ik. Meer dan een 'oke' krijg ik niet en ik loop de trap op naar mijn kamer. Ik pak mijn telefoon van mijn nachtkastje en ga naar YouTube. Ik vouw het briefje van Quin open, er staat UberQuin op. Ik typ dit in op de zoekbalk en klik het kanaal aan. Ineens valt een lijstje me op met gerelateerde kanalen.
--------------------------------------------------------------------
Ben een beetje laat met uploaden maar beter laat dan nooit ;P
JE LEEST
Adopted (Voltooid)
FanfictionEmma is een wees die niemand vertrouwt maar als ze word geadopteerd door een groep jongens voelt het alsof alles anders word.... JA HOOR IK BEN ER WEER! Ik heb eindelijk na maanden weer dit boek gevonden (ja ik was m kwijt) dus hier is ie dan! O JA...