Ik twijfel even en dan zie ik dat Ronald uit het water klimt en naar me toe loopt."Je hoeft niet te zwemmen als je dat niet wilt" zegt hij met een vrolijke glimlach. Ik twijfel nog een paar seconden en besluit dan gewoon te gaan zwemmen. "Oké ik kom eraan" zeg ik. Ronald gaat bij de rand van het zwembad staan om op mij te wachten. Ik doe mijn T-shirt en broekje uit en ik loop naar Ronald. Ik merk dat hij naar me staart. "Ben ik zo interessant" vraag ik plagend. Ronald krijgt een beetje rode wangen maar glimlacht dan breed, "Ja, je bent heel interessant". Ik moet lachen en spring samen met Ronald het water in. We praten en zwemmen en het is echt super gezellig. "Vertel eens Emma, ben je ooit verliefd geweest?" vraagt Don als we gewoon een random gesprek zijn begonnen. Ik schrik een beetje van de vraag maar beantwoord hem toch, "Nee, nog nooit". En dat is de waarheid, toch? Nee, nog nooit! Ik schuif die gedachte weg en kijk ongemakkelijk weg. Ineens beginnen Link en Harm weer te lachen. "Dit gaat toch niet weer over vanochtend?" vraag ik maar Harm en Link beginnen nog harder te lachen daardoor. "Ik zie dat als een ja" zeg ik. Iedereen moet lachen behalve Don, Enzo, Dee en Quin, die snappen er niets meer van. "Waarom lachen jullie?" vraagt Enzo verward. Jeremy en Joost leggen alles uit en nu moeten hun ook lachen. "Nou, ik snap echt niet wat er grappig is hoor" zeg ik en ik schud lachend mijn hoofd. We besluiten na een tijdje dat we met z'n alle gaan barbecueën. We praten en vervelen nog een tijdje in het zwembad en daarna gaat Milan samen met Link en Enzo de barbecue halen. Pascal en Jeremy gaan snel even naar de winkel om een zak kolen te halen. Harm, Don en Dee gaan het eten pakken terwijl Ronald, Quin, Joost en ik de tafels en stoelen buiten neerzetten. Joost en Ronald tillen samen de tafel vanuit de woonkamer naar buiten en Quin en ik pakken stoelen. We hebben 3 stoelen tekort dus die gaan ik en Quin uit de garage halen. We praten over de meest random dingen en ik moet lachen om de grappen die Quin me vertelt. "Heb jij ook een YouTube kanaal? Net als Enzo?" vraag ik aan Quin."Jaha, en een leuke ook" zegt Quin. "Ik heb dus echt nog nooit op YouTube gekeken, ik had er nog nooit van gehoord" zeg ik. "Meen je die?" vraagt Quin verbaast en ik knik. "Wajow" zegt Quin lachend, "Dan moet je snel maar eens gaan kijken". "Nou ik zal binnenkort wel een keer kijken" zeg ik. We lopen met de laatste stoelen terug naar de tuin en daar zien we dat het Joost en Ronald eindelijk is gelukt om de tafel buiten neer te zetten. Quin en ik zetten alle stoelen om de tafel heen en gaan binnen borden, messen, vorken en bekers halen.Als we net klaar zijn met alles neerzetten komen Milan, Link en Enzo eraan met de barbecue. "Jezus dit ding is zwaar" zegt Link vermoeid. "Die tafel is ook" zucht Joost. "Die stoelen niet" lacht Quin. Na een tijdje horen we Pascal en Jeremy aankomen. "AUW!" hoor ik Pascal roepen. Samen met de andere lopen we richting het kleine gangetje dat tussen de achtertuin en voortuin verbonden zit. In het gangetje zien we Pascal staan en Jeremy moet lachen. "Wat gebeurde er?" vraagt Ronald. "Pascal tilde de zak op en liet hem op zijn voet vallen"zegt Jeremy en we moeten allemaal lachen behalve Pascal. "Nou iemand pak even dat ding op en breng hem naar de barbecue" zegt Pascal. Joost tilt de zak op, "Tering die is zwaar" zegt Joost als hij de zak weer neerzet. "Zei ik toch"zegt Pascal. "Nou steek dat ding aan, ik heb honger" zegt Harm. Lachend gooit Milan wat kolen in de barbecue en hij steekt hem aan. We gaan met z'n alle aan de tafel zitten, ik zit tegenover Ronald. Vrolijk praten we over van alles maar een onderwerp word een beetje ontweken lijkt wel, YouTube. Ach het zal wel aan mij liggen. Na een tijdje is eindelijk de eerste lading met eten klaar. "Wat is lekker?" vraag ik aan Pascal, die naast me zit. "Deze" zegt hij en hij pakt een stuk vlees en legt die op mijn bord. Ik snij er een stukje vanaf en proef. "Dit is echt lekker, wat is het?" vraag ik. "Kip" zegt Ronald. "Hé, afluisteren is mijn taak" zeg ik zo serieus mogelijk maar ik schiet bijna meteen in de lach. Pascal en Ronald laten me veel proeven tijdens de barbecue en ik vind dit helemaal niet erg. Na het eten ruimen ik en Ronald de tafel af terwijl de andere de rest opruimen. "Wat gaan we dadelijk doen?" vraag ik als ik de laatste borden in de vaatwasser zet. "We kunnen in de jacuzzi gaan" stelt Ronald voor. "Hebben we die?" vraag ik verbaast. "Ja, letterlijk naast het zwembad" zegt Ronald. "Niet opgevallen" zeg ik en ik glimlach. Ronald zet de vaatwasser aan en ik loop naar de woonkamer toe. De jongens en Dee zijn allemaal voor de tv gaan zitten om een film te kijken. "Iedereen slaapt gewoon hier dus we gaan film kijken, kijken jij en Ronald mee?" vraagt Quin. "Nee, sorry" zeg ik met een glimlach. Quin is een beetje verbaast maar richt zich dan weer op de tv. Ik loop naar buiten en zie dat Ronald al in de jacuzzi zit. "Niet eens wachten op mij" zeg ik lachend en ik doe mijn kleding uit, die had ik over mijn bikini heen gedaan. "Nee jij hebt lang werk" zegt Ronald en we moeten beide lachen.
---------------
Hallo mensen en aliens!
School is begonnen en het is nu al helemaal -bliep- want ik heb nu al echt super veel huiswerk!
Ik zal proberen om de dag een deel te publiceren maar dat kan ik niet beloven :(
Ik zie jullie snel weer met een nieuw hoofdstukkie!!
JE LEEST
Adopted (Voltooid)
FanfictionEmma is een wees die niemand vertrouwt maar als ze word geadopteerd door een groep jongens voelt het alsof alles anders word.... JA HOOR IK BEN ER WEER! Ik heb eindelijk na maanden weer dit boek gevonden (ja ik was m kwijt) dus hier is ie dan! O JA...