"Dit is echt lekker warm" zeg ik als ik me in het water laat zakken. Ronald en ik praten en lachen over random dingen en het word langzaam donker. "Dus je hebt nog nooit een vriend gehad? En nog nooit iemand gezoend?" vraagt Ronald ineens."Waar komt die vraag ineens vandaan?" vraag ik een beetje geschrokken. "Gewoon,ik ben denk ik nieuwsgierig" antwoord Ronald. Ik zucht, "Nee ik heb nog nooit een vriend gehad en ook nog nooit gezoend". "Maar je hebt wel gevoelens gehad voor iemand?" vraagt Ronald. Ik twijfel enorm, zal ik Ronald vertellen hoe ik me voel of moet ik liegen? Ik zucht, ik weet het niet. "Emma, je kunt me alles vertellen" zegt Ronald als hij merkt hoe ik zucht. Ik haal een keer diep adem,hopelijk word dit de juiste keuze, "Ja ik heb gevoelens voor iemand". "e-echt?"vraagt Ronald duidelijk een beetje verdrietig. Ik knik. "voor wie?" vraagt Ronald zacht. "Jou" fluister ik bijna onhoorbaar maar aan Ronald zijn gezicht te zien heeft hij het wel gehoord. Ik wend mijn blik af, "sorry". "Nee, zeg geen sorry" zegt Ronald en hij komt dichterbij me zitten. "Hoezo?" vraag ik. "Ik heb ook gevoelens voor jou... al sinds dat ik je voor dat raam zag staan" zegt Ronald met een glimlachje. Ik kijk Ronald aan in zijn ogen, hij kijkt terug.Ronald leunt een beetje in mijn richting, onze gezichten komen steeds dichterbij elkaar. Dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne komen. Ronald zoent meen ik zoen terug. Na een tijdje trekt Ronald zich een stukje terug. Sprakeloos zit ik naast Ronald. Dan komt het pas echt binnen, ik heb Ronald gezoend! "Ik...Ik weet even niets te zeggen" fluister ik. Ronald glimlacht, "Geeft niet, neem je tijd". Ik glimlach en Ronald glimlacht terug. Ik ga tegen Ronald aanzitten en geef hem een knuffel, "Bedankt dat je er altijd voor me bent". "Geen dank"zegt Ronald. Ineens horen we de deur open gaan. Geschrokken laten Ronald en ik elkaar los en nemen wat afstand. Ineens komen de jongens en Dee naar buiten. "Nou zeg, had ons ook uitgenodigd om erbij te komen zitten" zegt Link nep-verontwaardigd. Ik glimlach maar zit met mijn gedachtes heel ergens anders. "Emma,ben je daar?" hoor ik ineens. Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk naar Pascal. "Wat?" vraag ik. "Je bent al de hele tijd afwezig voor je uit aan het staren" zegt Jeremy. "Ik, uhm, ik ben erg moe" lieg ik, "Ik ga alvast slapen,truste iedereen", en ik klim de jacuzzi uit en loop richting het huis. "Ik loop wel even mee" zegt Ronald en hij springt op uit de jacuzzi, achter mij aan. Ik glimlach dankbaar. "Slaap lekker Emma!" roepen de andere me nog na. "Jij kunt echt niets verbergen hè" zegt Ronald. "Hoe bedoel je" vraag ik verward. "Je zit daar maar een beetje voor je uit te staren, zo trek je snel aandacht" zegt Ronald grinnikend. "Mag ik niet eens aan mijn eerste kus denken" zeg ik en ik trek een zielig gezicht. Ronald loopt met me mee naar mijn kamer en geeft me nog een zoen op mijn voorhoofd voordat hij terug naar beneden gaat. Ik kleed mezelf om en laat me daarna op mijn bed vallen. Ik heb vandaag mijn eerste zoen gehad! Van Ronald! Wat zouden de andere ervan vinden? Ach dat zijn zorgen voor later. Ineens voel ik me erg moe, vandaag was ook erg vermoeiend. Ik ga goed liggen en val bijna meteen in slaap, dromend over Ronald.
------------------------------
IK CRINGE ZO HARD MENSEN EN ALIENS XD
Maar oké, nieuw deeltje ;p
JE LEEST
Adopted (Voltooid)
FanfictionEmma is een wees die niemand vertrouwt maar als ze word geadopteerd door een groep jongens voelt het alsof alles anders word.... JA HOOR IK BEN ER WEER! Ik heb eindelijk na maanden weer dit boek gevonden (ja ik was m kwijt) dus hier is ie dan! O JA...