S Kylem jsme se domluvili že se pro mě v 6 staví a ukáže mi město. Celé odpoledne jsem se dívala na filmy a když se blížila šestá hodina, šla jsem se nachystat. Kyle zazvonil přesně na čas, vzala jsem si menší batůžek a mohli jsme vyrazit.
Procházeli jsme se večerním New Yorkem, bylo tu krásně. Povídali jsme si o všem možném a vážně jsem si s ním rozuměla. Zjistila jsem že spolu máme hodně společných věcí.
„Chtěl bych ti něco ukázat a zároveň tě někomu představit " řekl po chvilce ticha Kyle. Kývla jsem a rozešli jsme se dál od centra.
Zastavili jsme po pěti minutách cesty, před námi byla vysoká stará budova. Nejistě jsem se podívala na Kyla, ten se na mě jen usmál a už mě tahal dovnitř.
Šlapali jsme po polorozpadlých schodech, začínala ve mně narůstat zvědavost.
Když už jsem nemohla popadnout dech, objevily se před námi železné dveře. Kyle je otevřel a my se ocitli na střeše. Uchvácena pohledem na svítící město jsem si ani nevšimla, že Kyle někam zmizel. Rozhlédla jsem se po střeše, byl tu velký komín a zpoza něj se ozývaly hlasy. Nejistě jsem se k nim rozešla, nakoukla jsem a uviděla rozloženou velkou deku. Někdo na ní seděl ale v té tmě jsem nerozeznala kdo. Vedle mě se vynořil Kyle a já se na něj s menším šokem podívala.
„Sky tohle je Isabella" představil mi menší brunetku.
„Ahoj, ráda tě poznávám" skočila mi okolo krku. Zůstala jsem nehnutě stát ale potom jí obětí opětovala.
„A já jsem Nora" skočila po nás zrzka. Když mě přestaly objímat, podívala jsem se na zbytek.
Vedle Kyla stáli další tři kluci. Jeden z nich byl roztomilý blonďáček který se mi představil jako Ian, další byl brunet který se jmenoval Judah.
Když jsem se podívala na třetího, zůstala jsem na něj civět s otevřenou pusou.„Sky?" oslovil mě.
„Danny? Jsi to ty? Tak ráda tě vidím!" rozběhla jsem se k němu a skočila mu do náruče. Silně mě objal a já začala štěstím brečet. Byla jsem šťastná že ho vidím po tak dlouhé době, vůbec se nezměnil. Když jsem se od něj odtáhla, všichni se na nás zmateně dívali.
„Vy se znáte?" zeptá se Kyle.
„Už to tak bude" odpovím.
„Tak to mi musíte vysvětlit" přimhouří na mě oči. Podívám se na Dannyho a ten kývne hlavou. Sedneme si na deku a já se pustím do vysvětlování.
„Známe se od malička, byl to nejlepší kamarád mého bratra a taky můj. Vždy jsme drželi spolu a mohli se na sebe spolehnout. Jednou se ale něco pokazilo, a já se musela přestěhovat. Od té doby jsme se neviděli" dořekla jsem. Víc toho vědět nepotřebují.
„Ty máš bratra?" zeptal se šokovaně Kyle.
„Měla jsem" dodala jsem šeptem.
„To mě mrzí " podíval se na mě soucitně Kyle a hned mě objal.
„To nemusí, už jsem se přes to přenesla" lehce se na něj usměju.
Jsem ráda že jsem potkala někoho jako je Kyle. Sice ho znám jen pár hodin ale i za tu dobu mi stihl přirůst k srdci. Taky jsem ráda že jsem mohla zase vidět Dannyho a poznat další skvělý lidi.
Seděli jsme na dece a povídali si o všem možném.
Věci se konečně vrací do normálu.Kdybych jen věděla...
ČTEŠ
Unstoppable [CZ]
RomanceNepopírám to, že jsem nebyla vždy příklad ukázkové dcery. Měla jsem občas nějaký problém a nechovala jsem se vždy tak, jak se ode mě očekávalo ale svoje rodiče jsem svým způsobem milovala. Bohužel jsem si to uvědomila moc pozdě.. Jedna malá chyba a...