13.

188 5 5
                                    

Byl tu konec týdne a to znamenalo, že se večer koná ta 'velkolepá' párty. Nebyla jsem zrovna nadšená, že tam musím jít. Danny se mi vyhýbá a Chrise jsem taky neviděla. Pořád mi vrtá hlavou, co to mělo znamenat a kdo byl ten chlápek. Nejvíc mě však zajímalo, co bylo v té obálce.
Z přemýšlení mě vytrhlo zvonění telefonu. Natáhla jsem se pro něj a zvedla hovor. Nestihla jsem ani pozdravit a ozvaly se hlasy obou mých kamarádek.

"V 5 jsme u tebe, nachystáme se společně a žádné protesty" než jsem vůbec stihla s nějakými protesty začít, hovor položili. Povzdechla jsem si a telefon položila zpátky na stolek. Zvedla jsem se z gauče a šla se podívat do kuchyně, co si dám k obědu.
Po 15 minutách co jsem kuchyni prochodila nejmíň třikrát skrz na skrz, jsem zjistila, že tu nic k jídlu nemám. Sedla jsem si ke stolku s papírem a tužkou a začala sepisovat co všechno musím koupit. Popsaný papírek jsem si strčila do kapsy, z věšáku si vzala bundu a klíče a běžela jsem do obchodu.
Byla jsem skoro před obchodem, když jsem viděla, jak z něj vychází Danny. Zrychlila jsem, abych ho stihla. Byl už u auta a když si mě všiml, rychle nasedl a odjel.

"Sakra" zanadávala jsem a naštvaně procházela parkoviště.

Ležela jsem v obýváku a koukala na film, když zazvonil zvonek. Podívala jsem se na hodiny a bylo před pátou. To budou holky. Zvedla jsem se a šla jim otevřít. Když jsem viděla, kolik toho sebou táhnou, vykulila jsem oči.

"Na co tolik věcí?" Zeptala jsem se udiveně.

"Aby jsme měli z čeho vybírat" zasmála se Bella a Nora s ní. Pustila jsem je dovnitř a zavřela dveře. Šla jsem za nimi do obýváku a dívala se, jak si všechno třídí na hromádky.

"Tak jdeme na to!" Vypískla nadšením Bell.

Po 3 hodinách jsme měli konečně hotovo. Když mi ráno volali, že dojdou už v 5, nechápala jsem, proč tak brzo. Teď mi to je jasný.
Já byla oblečená v krásných, světle modrých, krajkovaných šatech, které mi sahaly do půli stehen. Bell měla uplé, rudé šaty se síťkovými rukávy a Nora měla bílé koktejlky s krajkovým korzetem. Vlasy jsme měli rozpuštěné a natočené do velkých vln. S líčením si daly holky záležet a vypadaly jsme jako princezny.

"Možná to nebude zas tak špatné" řekla jsem a holky hned začali křičet, že to bude nejlepší večer. Zavolaly jsme si taxi a nechaly se odvést do klubu, ve kterém to Ian pořádal.
Klub byl narván k prasknutí. Nečekala jsem, že tu bude tolik lidí.  Prodraly jsme se mezi tancujícími lidmi až k našemu stolu. Seděl tam Kyle s Judahem.

"Vám to ale trvalo" neodpustil si poznámku Judah. Nora do něj bouchla loktem a sedla si po jeho boku.  Já s Bell jsme si sedly naproti.

"Kde je Ian?" Zeptala se Bell.

"Šel pro něco k pití" odpověděl jí Kyle. Po chvilce přišel Ian s táckem, na kterém bylo 6 malých panáků.

"Jdeme tancovat!" Zakřičela Nora hned, jak ho vypila. Chytla nás s Bell za ruce a táhla na parket.

Byli jsme tu už nejmíň 3 hodiny. Nakonec to tu nebylo tak hrozné, tancovaly jsme a dokonce jsme přemluvily i kluky ať jdou s námi. Bell se před chvílí omluvila, že musí na záchod a tak jsem na perketu zůstala s Norou.

"Jdu si pro něco k pití, chceš taky?" Zeptala jsem se Nory. Ta jen zakroutila hlavou na znamení že nechce a začala se věnovat klukovi, co se kolem ní už nějakou dobu motal. S úsměvem jsem zakroutila hlavou a vydala se k baru.

"Jednu vodu prosím" řekla jsem barmanovi a sedla si na barovou židli. Barman kývl a po chvíli přede mnou stála sklenice vody. Hltavě jsem se napila a prázdnou sklenici položila před sebe. Rozhlédla jsme se po klubu a na druhém konci baru jsem uviděla známou tvář. Byl to Chris a kolem něj se kroutila nějaká holka. Chtěla jsem za ním hned jít a zeptat se ho na všechno, co se mi poslední dobou honilo v hlavě. Už jsem se zvedala ze židle, když mi někdo poklepal na rameno. Otočila jsem se s stál tam Kyle.

"Neviděla si Bellu? Ještě se nevrátila" zeptal se rozrušeně Kyle.

"Zajdu se mrknout na záchody" odpověděla jsem mu a vydala se opačným směrem než seděl Chris. Došla jsem na záchody, u zrcadla stála nějaká zrzka ale Bell tu nebyla. Otočila jsem se a vrátila se k baru, tam taky neseděla. Prošla jsem celý parket až jsem došla k našemu stolu.

"Nikdo jste ji neviděl?" Ptal se zrovna Kyle a všichni zakroutili hlavou. Začínala jsem z toho mít špatný pocit. Rozešla jsem se ještě jednou k záchodkům. Už jsem držela v ruce kliku a otevírala dveře, když jsem uslyšela nějaký rámus vzadu v chodbě. Rozhlédla jsem se okolo a pomalu se tam rozešla. Byly tam pootevřené dveře, které vedly do uličky za klubem. Opatrně jsem je otevřela a vykoukla ven. Na konci uličky jsem uviděla dva chlapy, jak drží nějakou holku a táhnou jí k autu na druhé straně silnice. Zadívala jsem se pořádně a uviděla rudé šaty. Ta holka byla Bell. Zakřičela jsem a rozběhla se za nimi. Ti chlápci ji akorát nakládali do auta. Jeden z nich se na mě otočil než nasedl. Měl na krku tetování. Kříž u kterého seděl havran. Declanovi poskoci. Ušklíbl se, nasedl do auta a odjeli. Chtěla jsem utíkat za nimi ale silné ruce, které se obmotaly kolem mého pasu, mě stáhly zpátky. Ani jsem si neuvědomila, že jsem málem skočila pod kola jedoucího auta. Otočila jsem se za vlastníkem rukou na mém pase a strnula jsem. Dívala jsem se do naštvaných očí které patřily Chrisovi.

Unstoppable  [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat