9.

258 3 0
                                    


Uběhly dva dny. Dva dny od mého 'setkání' s Liamem. Dannymu jsem nic neřekla i když jsem veděla že bych měla. Nechtěla jsem mu přidělávat starosti, tentokrát jsem si to musela vyřešit sama.

Napsala jsem Kylovi jestli nechce někam zajít. On neměl o ničem ani tušení a proto mi s ním bylo dobře. Mohla jsem s ním na chvíli zapomenout na to co se dějě a jen si užívat, dokud jsem měla tu možnost. Věděla jsem že mě Declan chce a že nebude trvat dlouho než mě dostane, proto jsem se snažila o nějaký čas navíc.

Kyle mi odepsal, že rád někam zajde a proto jsem neváhala, napsala mu místo setkání a vyrazila. Když jsem došla na místo, Kyle tam ještě nebyl. Sedla jsem si na lavičku a projížděla instagram. Celou dobu jsem měla špatný pocit, jako kdyby se mělo něco stát.

Byla jsem potopená ve svých myšlenkách, proto jsem se lekla když si ke mně Kyle přisedl. Podívala jsem se na displej telefonu.

"Jdeš pozdě." Kyle se na mě nevině usmál.

"Stavil jsem se ještě pro kafe." To mi vykouzlilo úsměv na tváři, podívala jsem se na dva kelímky Starbucks které byly položené vedle mě. Jeden mi podal a já usrkla ještě horkou kávu.
Po dlouhém dohadování jsem Kyla přemluvila abychom šli do kina. Nechtělo se mu ale když jsem slíbila že může vybrat film, souhlasil.

Po dvou hodinách plných strachu (protože Kyla nenapadlo nic jiného než horor) jsme vyšly z kina a Kyle mě šel doprovodit domů. Šli jsme tmavou uličkou, která měla být zkratka. Měla jsem divný pocit ale usuzovala jsem, že to bylo jen díky tomu hororu.

Slyšela jsem za námi kroky ale když jsem se otočila, nikdo tam nebyl. Podívala jsem se na Kyla ale ten si ničeho nevšiml a broukal si nějakou písničku. Zatřepala jsem nad tím hlavou. Už ze všeho začínám blouznit. Když kroky nabíraly na intenzivitě, nevydržela jsem to a otočila jsem se znova. Šla za námi postava oblečená v černém s kapucí a zkloněnou hlavou. Byl to muž, jakoby vycítil můj pohled a zvedl hlavu. Díval se na mě pár mechově zelených očí, jeho úšklebek byl nepřehlédnutelný. Otočila jsem se ke Kylovi, chytla ho za zápěstí a rozběhla se co nejrychleji to šlo. Ani jsem se nemusela otáčet abych věděla, že za námi běží.

Nevěděla jsem kam utíkat, jediný kdo mě napadl byl Danny a tak jsem se snažila rychle zorientovat. Když jsem zjistila kde jsme, rozběhla jsem se co nejrychleji k Dannymu. Lidé se na nás otáčeli a pokřikovali, ať dáváme pozor. Bylo mi to jedno, měla jsem aspoň jistotu že tady nám nic neudělá. Problém nastal, až když jsem si uvědomila, že budeme muset skrz další temnou uličku. Normálně by mi to nevadilo, ale Liam už nás doháněl a tady nám neměl kdo pomoct. Už mi docházel dech a plíce jsem měla v jednom ohni, když jsem se ohlédla na Kyla byl na tom ještě hůř. V zoufalství jsem se podívala na Liama a ten se k nám blížil jako lovec.

Když byl u nás, ušklíbl se ještě víc.

"Já věděl že tě dostanu." Rozešel se ke mně. Začala jsem couvat ale narazila jsem do zdi. Když Liam natahoval ruku aby mi vrazil facku, Kyle po něm skočil. Bránil mě i když ani nevěděl o co tu jde. Liam ho ze sebe shodil a Kyle se při pádu praštil dost silně do hlavy. Chtěla jsem mu jít pomoct ale Liam mě trhnutím zadržel. Vrazil mi tak silně, až jsem spadla na zem. Chtěla jsem vstát a bránit se, ale Liam se mi zasmál a podkopl mi nohy. všechno se mi točilo ale nechtěla jsem to vzdát. Liam už se napřahoval že mi vrazí další, zavřela jsem oči ale rána nepřicházela. Oči jsem otevřela a podívala se před sebe. Naproti mě stála postava v šedé mikině s kapucí. Ten muž mi byl povědomí ale ve tmě jsem nedokázala rozeznat kdo to je a moje rozmazané vidění tomu nepomáhalo. Držel Liama pod krkem přišpendleného ke zdi. Najednou se otočil ke mně.

"Běž!" Zařval na mě. Dlouho jsem se nerozmýšlela, z posledních sil jsem vstala a dobelhala se ke Kylovi. Zvedla jsem ho ze země a co nejrychlejším krokem se vydala pryč. Naposledy jsem se ohlédla a povšimla si tetování neznámého co se mu odhalilo na ruce. Byl to kompas jenž měl místo střelky šíp. Vryla jsem si ho do paměti a táhnoucí Kyla jsem se vydala k Dannymu.

Když jsme konečně stály před dveřmi zaklepala jsem a Kyla posadila na schod. Danny otevřel s rozespalým výrazem ale když uviděl můj obličej od krve a Kyla na schodech v polovičním bezvědomí, okamžitě se probral.

"Sky? Co se stalo?!" Vykřikl zděšeně.

"Našel mě. Liam nás napadl." Poslední co si pamatuju je bolest a tma.

Unstoppable  [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat