Prodírala jsem se davem a snažila se držet Dannyho. Když jsem se ale ocitla v menší chodbě a Dannyho jsem nikde neviděla, začala jsem panikařit. Otevřela jsem první dveře které jsem viděla. Za nimi byla velká tělocvična. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla se. Bylo tu pár lidí, ale nikdo povědomí. Až na jednoho.
„Copak kotě, ztratila jsi se ?" Co jsem komu udělala?! Pomalu jsem se otočila na Chrise a střetla se s jeho pobaveným pohledem.
„Ne, přišla jsem si zacvičit" odpověděla jsem s velkou dávkou ironie. Viděla jsem, jak moc se drží aby se nezačal smát.
„Tady jsi! Hledal jsem tě abych...Počkat, co děláš zrovna tady?" Otočila jsem se ke dveřím, ve kterých stál Danny s divným pohledem, který ovšem nebyl směrovány mým směrem. Když mi došlo, na koho se dívá, nervózně jsem si odkašlala. Danny na mě přesměroval svůj pohled a pozvedl obočí.
„Ztratil si se mi a tohle byly první dveře které jsem našla." Rozešla jsem se jeho směrem.
„Fajn. Teď pojď, chci ti někoho představit." Vydal se chodbou až k posledním dveřím. Vešli jsme do prostorné pracovny s velkým dřevěným stolem, za kterým seděl mladý muž s výrazně modrýma očima, který si mě měřil významným pohledem.
„Tak to jsi ty. Slavná Skyler Reyes." Z jeho hlasu mi přeběhl mráz po zádech.
„Odkud mě znáte?" Nedůvěřivě jsem si ho prohlédla. Něco mi na něm nesedělo.
„Mám pár známých co mi o tobě něco málo řekli " tajemně se usmál. Tak tohle se mi vůbec nelíbí.
„Mimochodem jsem Mike" natáhne ke mně svou ruku. Podívám se na ni a přesunu svůj pohled zpátky do jeho očí. Když mu došlo, že svou ruku mu nepodám, stáhl ji zpátky k sobě. Otočila jsem se na Dannyho, který seděl na velké kožené sedačce a popíjel whisky.
„Běž si sednout do VIP sekce, za chvíli přijdu. Potřebuji s Mikem ještě něco probrat " usměje se na mě. Kývnu na souhlas a vydám se pryč z pracovny. Když mi došlo ze vlastně nevím kde to je, ozve se za mnou Dannyho křik že mě tam jeden z Mikeových bodyguardů zavede. Vedle mě se objeví vysoký chlap, který mě pobídne abych ho následovala. Prodereme se skrze davy lidí až k uzavřené sekci do které mě ten chlap pustí, ukáže mi mé místo a odejde. Posadím se do pohodlného křesla a začnu se věnovat zápasu.
Už uběhly dvě hodiny sezení a dívání se do ringu, kde se vybraní boxeři mlátili hlava nehlava. Danny se objevil chvíli po tom, co jsem se posadila a začal se plně soustředit na zápas. Vydržela jsem to ještě dalších patnáct minut ale dál už jsem v tom hluku nemohla být. Danny to na mně poznal a slíbil že už pojedeme domů jen si musí ještě něco zařídit a mám na něj počkat u auta. Když jsme se konečně dostala na vzduch, zhluboka jsem se nadechla a opřela se o Dannyho auto. Slyšela jsem za sebou kroky ale neotáčela jsem se. Periferně jsem zahlédla že se vedle mě někdo postavil. Otočila jsem se na dotyčného a nevěřila svým očím. Byl to ten kluk, co mě pozoroval v parku. Věděla jsem kdo to je, jeho mechově zelené oči bych nikdy nezapomněla. Nechtěla jsem si to přiznat. Nechtěla jsem si přiznat, že mě minulost zase dohání. Sundal si kapuci a upřel na mě svůj pronikavý pohled.
„Ahoj Skyler. Tak se znova setkáváme" usmál se jeho typickým úsměvem.
„Liame. Co tady děláš ?" Nenáviděla jsem to, jaký jsem z něho měla strach.
„Posílá mě starý známý, vyřídit účty." Z jeho slov se mi vytvořil obrovský knedlík v krku.
„Pamatuješ si ještě na Declana?" Ušklíbl se.
„Jde si pro tebe a tentokrát ho nic nezastaví. Ani tvůj kamarád a ani ten tvůj ochránce." Zmizel tak rychle, jak se objevil.
Jeho slova se mi ještě dlouho přehrávala v hlavě. Věděla jsem že si pro mě jde. Věděla jsem i to, že jen díky Dannymu jsem mu utekla ale to, co mě na celé větě zarazilo nejvíc, bylo, že mi nepomůže ani můj ochránce.
O jakém ochránci to sakra mluvil?
ČTEŠ
Unstoppable [CZ]
RomanceNepopírám to, že jsem nebyla vždy příklad ukázkové dcery. Měla jsem občas nějaký problém a nechovala jsem se vždy tak, jak se ode mě očekávalo ale svoje rodiče jsem svým způsobem milovala. Bohužel jsem si to uvědomila moc pozdě.. Jedna malá chyba a...