Vzbudila mě silná bolest hlavy. Pomalu jsem otevřela oči a zadívala se do bílého stropu. Vzpomínala jsem na to, co se včera stalo a když jsem si vzpomněla jak na tom byl Kyle, prudce jsem vstala z postele abych se mohla jít podívat jak na tom je. Hlava se mi zamotala a před očima se mi udělalo černo. Musela jsem se zapřít o malý stolek vedle postele. Když bolest hlavy odezněla a normální vidění se mi vrátilo, rozběhla jsem se do obýváku.
Na sedačce seděl Danny a nad něčím přemýšlel.
,,Jak je na tom Kyle?" vyhrkla jsem . Danny sebou cukl a otočil se na mě.
,,Je v pohodě, jen se dost silně bouchl do hlavy tak ještě spí. Jak ti je?" zeptal se starostlivě.
,,Bylo mi už líp ale jsem v pohodě." sedla jsem si vedle něj a chvíli nepřítomně koukala před sebe.
,,Nechceš si pustit film než se Kyle vzbudí?" zeptal se Danny a já na znamení souhlasu pokývala hlavou. Danny se natáhl pro krabici plnou filmů která ležela vedle televize a všechny filmy vaskládal na zem. Chvíli si je všechny zamyšleně prohlížel a nakonec vybral dva které začal rozpočítávat. Zakroutila jsem nad ním hlavou, zvedla se z gauče a zamířila jsem do kuchyně udělat popcorn.
Vrátila jsem se s miskou popcornu a opatrně skočila na gauč. Když se film konečně rozjel a na obrazovce se objevili čtyři hlavní hrdinové, podívala jsem se na Dannyho pohledem, jestli to myslí vážně. Ten jen s úsměvem kývl, vzal si ode mě misku s popcornem a spokojeně se rozvalil přes půlku gauče. Zasmála jsem se, opřela jsem se o jeho rameno a popcorn mu vzala zase na zpět. Danny něco zamrmlal ale dál to nekomentoval. Naplno jsem se oddala pohádce Madagaskar a konečně přestala aspoň na chvíli myslet na to, co se za poslední dobou všechno stalo.
Když film skončil, otřela jsem si oči od slz ze smíchu a koukla na Dannyho.
,,Půjdu se podívat na Kyla." kývnu hlavou a vypnu film. Projíždím různé stanice a hledám něco, na co by se dalo dívat. Nakonec to nechám na zprávách, vezmu do ruky mobil, na kterém začnu hrát hru.
,,Dnes ráno bylo mezi 2. a 3. Avenue nalezeno tělo. Podle policie se jedná o 26 letého Liama Davise..." zpozorněla jsem a odložila telefon. ,,Z policejních spisů máme zprávy o tom,že byl zapletený v pouličním prodeji drog. Zemřel na vykrvácení, více informací se nám nepodařilo získat..." televizi jsem vypla a zamyšleně pozorovala skleněný stolek přede mnou. Vybavila jsem si scénku z včerejšího večera a hned mi bylo jasné kdo za to mohl. Byl to ten kluk co se tam z ničeho nic objevil.
Na jednu stranu jsem byla ráda že už tu Liam není a že nebudu muset mít strach z toho, kde by si mě našel příště. Jenže na tu druhou jsem věděla, že to bude mít následky. Declan by nenechal jen tak smrt jednoho z jeho nejlepších lidí.
Bála jsem se. Ale ne o sebe. Bála jsem se, že by se mohlo stát něco Kylovi nebo Isabell a Noře. Nevěděli o tomhle světě nic a já je do něj nevědomky zavedla. Za nic nemohli ale to Declana nezajímalo. Udělal by cokoliv aby mi mohl jakkoliv ublížit.
Zvedla jsem se z gauče a šla najít Dannyho s Kylem. Byli v jednom z mnoha pokojů pro hosty. Kyle ležel s mokrým ručníkem na hlavě a Danny se mu smál.
,,Co to tu provádíte?" zeptám se.
Kyle se na mě se starostí podívá. ,,Jsi v pořádku? Kdo to byl? Co po tobě chtěl?" chrlil ze sebe jednu otázku za druhou.
,,Ano jsem v pořádku a vůbec nevím kdo to mohl být." zalhala jsem. Bylo vidět že mi moc nevěří ale nakonec jen pokýval hlavou.
,,A co ty?" zeptala jsem se a sedla si na kraj postele.
,,Bolí mě hlava jak kdybych propil celou noc ale jinak jsem v pohodě." zasmál se.
,,To je dobře. Neodpustila bych si, kdyby se ti něco stalo kvůli mně." opatrně jsem ho objala. Mírně se usmál.
,,Nemohla si za to" objetí mi opětoval. Kdyby jen věděl, že jsem za to opravdu mohla.
,,Co se stalo? Vypadáš jinak než když jsem odcházel." zeptal se starostlivě Danny.
,,Běž se podívat na zprávy." řekla jsem s prázdným výrazem ve tváři. Danny se zvedl a vyběhl z pokoje.
Sešla jsem schody a zadívala se na Dannyho, který s dost překvapeným výrazem sledoval televizi. Když zprývy skončili, pomalu se na mě otočil.
,,Teď se musíme mít na pozoru víc než kdy jindy. Za tohle se Declan určitě pomstí."
V tu dobu jsem ještě nevěděla jak velkou pravdu má..
ČTEŠ
Unstoppable [CZ]
RomanceNepopírám to, že jsem nebyla vždy příklad ukázkové dcery. Měla jsem občas nějaký problém a nechovala jsem se vždy tak, jak se ode mě očekávalo ale svoje rodiče jsem svým způsobem milovala. Bohužel jsem si to uvědomila moc pozdě.. Jedna malá chyba a...