part 2

364 18 0
                                    

SUAMI AKU D RAMPAS
WRITER/ STORY : SHILA EIONA DP
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK

PART 2

Erick -" oiiii kau siapa ouhh "

Tapi masa tu si erick tidak tengok saya sebap busy betul dia tengok tu pakaian dia yang kana siram guna minuman ,

Saya -" saya siapa ???? yang ni siapa "

Saya tunjuk yang perempuan d sebelah dia duduk , itu perempuan terkejut juga la sebap saya teriak kan kala2 tu tarzan sana hutan tu .hahaha tidak ba , anu ba control juga la saya teriak sebap ramai ba tu mata2 tengok saya , nanti kana kasih viral lagi femes lagi saya ...

C erick tengok muka saya dengan muka yang kalah judi , haha ...terkejut kali dia tu tengok saya kan haha tiba2 depan mata .

Itu perempuan macam mahu menampar sama saya ba .. tapi yang bodoh nya saya masa tu saya tidak ter elak ba masa dia tampar saya free2 kana kiri kanan .. kapanas beii saya kana tampar tidak perna kama ni pipi saya d sentu dengan 5jari .. cilakaa ...

Perempuan -" oiiii perempuan , kau fikir kau tu siapa .. apa hak kau mahu siram laki saya sesuka hati kau arhhh "

Saya -" apa erick "

Sambil saya tarik2 tu kolar baju si erick saya ambil tu yang tempat kfc tu yang talam ..terus saya kasih hantuk sana kepla dia ...naaa kotoh .. syukur la kau tidak mati .. yang daya terkejut lagi tiba2 tu perempuan d sebelah dia pii ambil tu ketulan ayam , sos semua d sana baru la dia kasih tumpa dekat si erick ..

Perempuan -" lelaki tidak tahu d untung ..sial , kau tahu sedap saja tapi tangungjawap kau tiada sama kami anak beranak ...kau bawa saya jalan2 ni ari pun tidaj tahu untuk apa ! Kamu susa2 hidup gara2 kau satu sen pun kau xda bagi kami duit belanja cilaka punya laki ..

PAAAAAP kana tampar ba si erick ... saya berabis ketawa dalam hati ouhh .

Saya -" kotoh .., sakit kama "

Erick -" apa kau bilang ...uiii gara2 kau la saya sama bini saya bercerai berai arhh .. perempuan tidak tahu d untung ..sial "

Saya -" wa2 erick ..banyak hensom ouhh kau .. kau dengar sini arhh .. saya tidak terhege2 dengan kau la sial , tapi d sebap kan saya kesian sama rupa kau ni saya korban kan perasaan saya sebulan untuk terima kau ..tapi ini pula kau balas setiap kebaikan saya arhh .. rupa2nya kau ada bini ada anak kenapa kau tidak terus terang saja sama saya ouhh ... syukur la saya tidak minta test sama kau ouhh .. mondou punya kusaiii "

Saya tidak peduli suda si erick bercakap sana .. terus saya keluar dari tu tempat .. tujuan saya pantai d sana tanjung aru d sana la saya berpesta melayan perasaan saya ni ..

Tiba2 fon saya berbunyi .. tengok skrin telefon saya si bapa pula...aiyaaa apa lagi ni beliau mahu ni sibuk saja ba diorang ni mahu tahu pasal saya ..eee
Saya buat tidak tahu saja tu fon saya .. abaikan saja apa lagi dalam keadaan saya ni macam ingt2 si bantaton tu .. ee bikin sakit mata betul gara2 banyak nangis saja ouhh ..um sabar la wahaii hatiku mungkin dia bukan jodoh ku .. banyak lagi ba lelaki yang boleh buat saya gembira kalau la ..

Berbunyi lagi balik fon saya ee siapa lagi ba ni ...tidak betul pandai membagi saya kesenangan .. saya angkat saja tanpa menengok nama yang ada d skrin fon saya ..

Bapa -" karen ..daddy ni kenapa tidak angkat busy ka ?"

Saya -" ummm ...ya pa ..kerja ni "

Pedahal tiada2 ba .. astgaa telampau bijak suda mahu menipu sama si daddy ..

Bapa -" esok kami balik sana ni karen ..."

SUAMI Aku Drampas Where stories live. Discover now